Mitsubishi Outlander PHEV

emilio3333

Vriend van SEAT-Online!
Lid geworden
30 okt 2010
Berichten
4.054
Helemaal eens.
Onlangs ook in gereden en werd er niet warm van.
 

Menaz

Vriend van SEAT-Online
Lid geworden
29 sep 2004
Berichten
15.042
Dit is een forum voor liefhebbers. Ga eens weg met dat zaaddodende ding! -O--O-
 

sitechris

Vriend van SEAT Online
Lid geworden
16 nov 2013
Berichten
1.343
Er zullen hier vast mensen zijn die zo'n ding wel eens overwogen hebben. Of overwegen. Het is onze plicht ze te waarschuwen :)
 

Fura

Vriend van SEAT-Online!
Lid geworden
27 aug 2010
Berichten
6.065
Vorig jaar ook mee gereden, wat een emotieloos, gevoelloos hok op 4 wielen zeg...
 

Prichy

Vriend van SEAT-Online!
Lid geworden
31 okt 2014
Berichten
2.233
Verschrikkelijke bak!!! :mrgreen:

Verstuurd vanaf mijn GT-I9515 met Tapatalk
 

Sty-lance TDI

Vriend van SEAT-Online!
Lid geworden
6 sep 2010
Berichten
19.715
De facelift heeft um zeker goed gedaan, maar deze kan nog steeds in het rijtje "Multipla"
 

frenkieshenkie

Vriend van SEAT-Online
Lid geworden
5 mrt 2013
Berichten
7.455
Wat een afschuwelijke auto |:( En je ziet 'm nog een veel te veel rijden ook.. Zegt overigens vaak genoeg over de mensen die achter het stuur zitten :q
 

HellStorm666

Member
Lid geworden
27 apr 2014
Berichten
443
Mijn ouders hebben er een... met de mooie 0% regeling.
Rijdt totaal gevoelloos dat ding. Maar wel heerlijk veel ruimte op troep mee te nemen.
en ze rijden er gemiddeld toch 1:60 mee. Vooral kleine stukjes en wel netjes altijd aan de lader.

Zodra je wat verder ga en dus vol op brandstof verder moet is 1:10 gemiddeld. En soms zelfs 1:8.
Scooter idee (CVT) vind ik wat meevallen, maar dat kan zijn omdat de auto er voor een Prius 3 was ;).
 

El Pino

New member
Lid geworden
28 aug 2010
Berichten
1.100
Ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden. Dan maar een Seat :).
 

Fluxx

Well-known member
Lid geworden
27 jun 2013
Berichten
6.454
Ben ik de enige die denkt dat Outlander eigenaren over het algemeen verschrikkelijk asociaal rijden?
 

Cordoba

Well-known member
Lid geworden
27 aug 2010
Berichten
13.408
Chris, zo'n 'milieuvriendelijke' auto kan je echt niet tegen een boom parkeren, neem dan een betonnen brugpijler. ;)

Het enige voordeel van zo'n ding is dat ie aardig wat liters slurpt, en zo de staatskas weer spekt. CVT is volgens mij qua verbruik alleen gunstig in vergelijking met een antieke 3- of 4-traps automaat, een moderne 6-,7- of 9- traps DSG (of vergelijkbaar) is veel gunstiger in verbruik.

Chroomvormen van de voorbumper die terugkomen in het stuur zijn afzichtelijk.:F

@Fluxx +1 eh +2 met Weslietje erbij.
 
Laatst bewerkt:

Leon Ibiza

Well-known member
Lid geworden
21 feb 2012
Berichten
1.002
Een jongen die ik ken heeft ook zo'n PHEV, uiteraard via z'n werk (en dus 0% bijtelling). Als je er in mee rijdt is het op zich best comfortabel, dat ding wil ook best vooruit (da's dan weer het voordeel van elektrische ondersteuning). Hoe het rijdt (als bestuurder) durf ik niet te zeggen, kan me voorstellen dat het geen sportwagen is :+ En dat het succes van die wagens afhankelijk is van de bekende staatssteun, tja... Is dat niet met meer modellen zo? Prius, Polo bluemotion, enz. Laten we eerlijk wezen, zolang die regeling er is zullen mensen het (op de verkeerde manier) gebruiken. Kun je ze moeilijk kwalijk nemen...
 

sitechris

Vriend van SEAT Online
Lid geworden
16 nov 2013
Berichten
1.343
Chris, zo'n 'milieuvriendelijke' auto kan je echt niet tegen een boom parkeren, neem dan een betonnen brugpijler. ;)

Het enige voordeel van zo'n ding is dat ie aardig wat liters slurpt, en zo de staatskas weer spekt. CVT is volgens mij qua verbruik alleen gunstig in vergelijking met een antieke 3- of 4-traps automaat, een moderne 6-,7- of 9- traps DSG (of vergelijkbaar) is veel gunstiger in verbruik.

Chroomvormen van de voorbumper die terugkomen in het stuur zijn afzichtelijk.:F

@Fluxx +1 eh +2 met Weslietje erbij.

Ja idd, een moderne automaat rijdt niet alleen lekkerder, maar is in de praktijk ook gewoon zuiniger omdat het toerental lekker laag is. Bij de CVT gaat de motor bij minste of geringste beetje gas meteen loeien en dus ook zuipen.
 
Bovenaan