hallo mijn 6k2 cupra blijkt een bodemloze put van problemen. hij zou afgesteld staan op 1.4 bar maar hij begon te sputteren bij 0.8 bar en daarna ging hij de noodloop in. bleek de map sensor te zijn en heb die toen vervangen door origineel vw. auto reed toen af en toe 1.0 bar en soms nog wat gesputter bij 0.8 bar
heb toen alle slangklemmen gechecked en strak gedraaid en ben een ritje gaan maken. hij begin moeilijk te doen en was zo goed als on rijbaar. enorm veel inhouden, uitvallen, niet reageren op gas en dan ineens vol gas weg trekken terwijl mijn voet op hetzelfde punt bleef.
ik was toen bij de vw dealer en heb hem uitlaten lezen. en jahoor 18 storingen in de motor. bijna allemaal turbo druk meldingen. na het uitlezen rijdt hij niet meer dan 0.4 bar.
hoe kan dit?
hij bouwde normaal op tot 1.0 bar en als ik voorzichtig was met het gas kon ik hem op 0.7 of 0.8 bar rijden. en nu blijft hij 0.4 rijden.....
ik denk dat mijn n75 kaduuk is maar weet het niet zeker.
heeft iemand idee?n?
heb toen alle slangklemmen gechecked en strak gedraaid en ben een ritje gaan maken. hij begin moeilijk te doen en was zo goed als on rijbaar. enorm veel inhouden, uitvallen, niet reageren op gas en dan ineens vol gas weg trekken terwijl mijn voet op hetzelfde punt bleef.
ik was toen bij de vw dealer en heb hem uitlaten lezen. en jahoor 18 storingen in de motor. bijna allemaal turbo druk meldingen. na het uitlezen rijdt hij niet meer dan 0.4 bar.
hoe kan dit?
hij bouwde normaal op tot 1.0 bar en als ik voorzichtig was met het gas kon ik hem op 0.7 of 0.8 bar rijden. en nu blijft hij 0.4 rijden.....
ik denk dat mijn n75 kaduuk is maar weet het niet zeker.
heeft iemand idee?n?