[SEAT] [Leon 5F] Montage GFB DV+

C

CupraJeroen

Guest
Iemand hier misschien die mij deze week even zou willen helpen met monteren van een DV+ van GFB op m'n Cupra ? Regio midden. Uiteraard tegen vergoeding.

Niet heel technisch 😊 Ben meer van het poetsen dan monteren (alhoewel die nu lekker vuil is van het afgelopen weer)
 

scully

Active member
Lid geworden
31 mei 2022
Berichten
355
Iemand hier misschien die mij deze week even zou willen helpen met monteren van een DV+ van GFB op m'n Cupra ? Regio midden. Uiteraard tegen vergoeding.

Niet heel technisch 😊 Ben meer van het poetsen dan monteren (alhoewel die nu lekker vuil is van het afgelopen weer)
Ik woon in het Noorden, maar dit is slechts een paar boutjes en een stekker. 😉
 

XPtuning

Vriend van SEAT-Online!
Lid geworden
24 jun 2012
Berichten
6.626
Drie boutjes en een gedeelte van de originele DV op de DV+ zetten...
 

RoadRunnerRik

Administrator
Lid geworden
16 jun 2014
Berichten
6.448
Ik kan hem wel voor je monteren. Ben woonachtig in de gemeente De Ronde Venen. Mocht het voor je aan te rijden zijn, dan zie ik je pm wel tegemoet voor verdere afstemming.
 
C

CupraJeroen

Guest
@RoadRunnerRik
Leuk je ontmoet te hebben en nogmaals bedankt voor het monteren van de GFB DV+ 👍👊
Zo zie je maar, zit toch weer verschil tussen die diverter valves, en lekker krap 😉

In het echt zal het niet heel veel verschil maken in performance, maar toch een sterkere / betrouwbare upgrade t.o.v OEM.

Nu alleen de Cupra weer
eens een keer goed uitgebreid detailen. De glans van de ceramic coating weer naar boven halen, en dressing op de bandjes (alleen nu weinig nut met het weer)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Who_carez

Member
Lid geworden
18 aug 2021
Berichten
93
Ik weet dat de divertor valve bij de 1p cupra's/ea113 motoren een zwak punt is maar is dit bij de ea888 gen3 motoren ook het geval dat dit vaak niet meer 100% dicht is?
 

XPtuning

Vriend van SEAT-Online!
Lid geworden
24 jun 2012
Berichten
6.626
Ik weet dat de divertor valve bij de 1p cupra's/ea113 motoren een zwak punt is maar is dit bij de ea888 gen3 motoren ook het geval dat dit vaak niet meer 100% dicht is?
Alleen de oude OEM DV's met een membraan. Ook op de TSFI zat een variant met een membraan... Mijn Gen2 1.8TSI had ook al verbeterde versie...
 
Bovenaan