www.jdengineering.nl
Results 1 to 5 of 5

Thread: DVD In-Motion op RNS-510 met software aanpassing

DVD In-Motion op RNS-510 met software aanpassing

Bij deze DE software matige oplossing voor het vrijschakelen van de DVD In-Motion functie op het systeem RNS-510.

Deze oplossing is getest en werkt maar je voert hem uit op eigen risico!!!! Voor deze methode uit zonder sleutel in contact.

Download de volgende software:

http://www.robpol86.com/images/RECODE_VIM_Berto89.zip en brand met een ISO-burner de VIM_Berto89.iso op een CD. (RECODE_Berto89.iso is voor het ongedaan maken van de oplossing)

Start RNS-510 zonder sleutel.
    Press and hold the Eject, Tone, and Setup buttons.
    Quickly insert your burned VIM CD-R, keep holding the three buttons.
    The RNS-510 unit should automatically restart, once it does that let go of the buttons.
    The unit will reboot a few times, even saying something like "failed to start, insert cd". Ignore that and keep waiting.
    After a few more reboots you will see a white screen with OK and Cancel buttons. Tap on OK.
    Again the unit will reboot a few more times.
    When it shows a screen with a green rectangle saying "Success", eject the CD with the eject button.
    The unit will automatically reboot one last time.
    Once it boots up everything should be like normal.

Bron: http://www.robpol86.com/index.php/US...ideo_In_Motion

Succes!

Alternatieve download: http://www.mediafire.com/?zglfjcw5n5pafrs
    Last edited by Cupraatjesmaker(CPM); 16-02-2012 at 13:29.
    Skoda Octavia II 1.2 TSI Elegance Businessline '11 - JDEngineering mini-ECU

En bedankt, werkt geweldig!!

Gewoon even het bestand downloaden en op een cdtje branden. Alleen moest het bij mijn RNS 510 zonder de toetsencombinaties (na zeker een half uur proberen ben ik daar achter gekomen). Dus de RNS opstarten met de cd erin, wel de auto uitlaten dus sleutel uit het contact laten. De rest gaat vanzelf.
    | Seat Leon | 1.9 Tdi | 77 KW | BKC | RNS 510 |
    | Seat Mii | 1.0 | 44 kw |

Expert Member Hans's Avatar
    bij mij was dat al gedaan, maar even wat anders... als je een dvd speelt, vervolgens de auto uit zet (dus ook de radio) en later weer start.... gaat bij jullie de dvd dan verder waar je was of begint die opnieuw ??
    Seat Leon 1.4 tsi businessline high 11-2008 / 160? pk /

Toch zou ik het niet doen, ken een paar gevallen waar de RNS niet meer start die het met een doe-het-zelf-cd hebben gedaan.

Quote Originally Posted by Hans View Post
    bij mij was dat al gedaan, maar even wat anders... als je een dvd speelt, vervolgens de auto uit zet (dus ook de radio) en later weer start.... gaat bij jullie de dvd dan verder waar je was of begint die opnieuw ??
    Bij mij gaat de dvd gewoon weer verder waar die is gestopt!!!

Quote Originally Posted by Lucas View Post
    Toch zou ik het niet doen, ken een paar gevallen waar de RNS niet meer start die het met een doe-het-zelf-cd hebben gedaan.
    En gebeurd dit dan direct na het vrijschakelen of een tijdje erna?? want bij mij werkt nu echt alles naar behoren!!! De SW update zag er eigenlijk origineel uit.... Ik hoop natuurlijk niet dat het als nog kan gebeuren dat hij niet meer opstart.. Heb niks aan een "baksteen" van pak weg 1000,- euro!!
    | Seat Leon | 1.9 Tdi | 77 KW | BKC | RNS 510 |
    | Seat Mii | 1.0 | 44 kw |

www.vagtechniek.nl