Ik zou met jouw argumenten enkel de koppeldruk laten verhogen bij een tuner. Dan ben je van het slippen af en heb je de dsg zoveel mogelijk origineel gehouden voor het hele lease verhaal.
Wat je ook zou kunnen doen is een filmpje maken van het slippen, de box er vervolgens uithalen en dan terug naar de dealer. Wellicht zijn ze zo lui om direct een nieuwe plaat te steken? Dan heb je in ieder geval weer een frisse die het wellicht wel houdt. Persoonlijk zou ik overigens gewoon de hele DSG aanpakken, speel open kaart met de dealer en zeg dat je hem gewoon niet fijn vindt rijden en wil optimaliseren. Een meedenkende dealer (ze kennen heus wel de zwaktes van de dsg) zal je graag als klant willen behouden.
Wat je ook zou kunnen doen is een filmpje maken van het slippen, de box er vervolgens uithalen en dan terug naar de dealer. Wellicht zijn ze zo lui om direct een nieuwe plaat te steken? Dan heb je in ieder geval weer een frisse die het wellicht wel houdt. Persoonlijk zou ik overigens gewoon de hele DSG aanpakken, speel open kaart met de dealer en zeg dat je hem gewoon niet fijn vindt rijden en wil optimaliseren. Een meedenkende dealer (ze kennen heus wel de zwaktes van de dsg) zal je graag als klant willen behouden.