sam-cordoba
New member
- Lid geworden
- 23 jul 2025
- Berichten
- 7
Beste
mijn auto is in juni dit jaar voor grote beurt en apk geweest.
Na dat ik hem terug kreeg heb ik gemerkt. Dat ik mijn lampen aan heb en de moter uit zet dat ik piepjes en lampjes op mijn dashboard krijg. Nu is het zo dat mijn derder remlicht niet werkt als ik de verlichting aan heb. Brand wel als ik de gewoone verlichting uit heb. De garage het mist en het derde remlicht gewerkt ben terug gegaan en hun beweerde er zat corrosie in het derder remlicht. Ik ben er 1000 procent van overtuigt dat alle verlichting werkte voor de apk. Heb ik zelf allemaal gecontroleerd voor hij de apk in ging.
Kan het zijn dat hun een verkeert lampje er in gedraait hebben.. gerage zegt ik moets zelf maar een nieuwe derde remlicht licht er zelf in moeten zetten. Maar deder remlicht werl zo lang maar dat ik mijn verlichting maar niet aan maak. Pfffff ben echt een held in techniek joh
Ik hoor graag van jullie.
mijn auto is in juni dit jaar voor grote beurt en apk geweest.
Na dat ik hem terug kreeg heb ik gemerkt. Dat ik mijn lampen aan heb en de moter uit zet dat ik piepjes en lampjes op mijn dashboard krijg. Nu is het zo dat mijn derder remlicht niet werkt als ik de verlichting aan heb. Brand wel als ik de gewoone verlichting uit heb. De garage het mist en het derde remlicht gewerkt ben terug gegaan en hun beweerde er zat corrosie in het derder remlicht. Ik ben er 1000 procent van overtuigt dat alle verlichting werkte voor de apk. Heb ik zelf allemaal gecontroleerd voor hij de apk in ging.
Kan het zijn dat hun een verkeert lampje er in gedraait hebben.. gerage zegt ik moets zelf maar een nieuwe derde remlicht licht er zelf in moeten zetten. Maar deder remlicht werl zo lang maar dat ik mijn verlichting maar niet aan maak. Pfffff ben echt een held in techniek joh
Ik hoor graag van jullie.