@FR-Power @Nick:
Het uitblijven van het oplossen van de achteraf gezien simpele (slijtage)mankementen zijn te wijten aan slordigheden door de verkopende partij.
Deze hebben prutswerk geleverd of zijn laks omgegaan met mijn klachten en/of de aflevering van de auto na klachten.
Ik had en heb nog steeds vertrouwen in de auto omdat deze al door meerdere monteurs is bekeken en deze zeggen dat de auto voor aankoop geen schade heeft gehad en deze in goede conditie is ( op de te repareren punten na ). Dit had iedereen kunnen overkomen, bijna iedere tweedehands auto mankeert wel wat bij of vlak na aankoop ( mijns inziens ). Dit is mijn zevende auto ( meeste waren ( Toyota's, Mazda's ) met Bovag-garantie en aan elke van deze auto's heeft wel wat gemankeerd. Dat is ook helemaal niet erg en dat kan ook bijna niet anders. Het meest kwalijke is gewoon de manier waarop ik behandeld ben. Het heeft me inderdaad veel tijd gekost, maar dat komt ook vooral omdat ik niet zomaar genoegen neem met uitspraken/aannamens. Daarom heb ik ook second-opinion laten doen.
En nog even een update: Het stuur staat nu recht na uitlijnen dus wat mij betreft nu lekker gaan rijden
Hij gaat tenslotte als de brandweer, ziet er nog perfect uit voor zijn leeftijd en rijd weer als een zonnetje