Hierbij de foto's en een korte taak omschrijving.
Alle electronica van de achterdeur gaat via 1 stekker.
Echter is er niet een echte overeenkomst tussen de kabels van een handmatige en elektrische aangestuurde achterruit.
Dit heeft bij er destijds toe doen besluiten om gewoon een extra stekker toe te voegen aan de B-Stijl
Zo kan je alles origineel laten tijdens de werkzaamheden totdat alles werkt.
Wanneer er vanaf de B-Stijl tot aan voorin de auto een nieuwe extra kabelboom is gelegd zal deze vooraan in de auto moeten worden gesoldeerd aan de originele kabelboom.
Alle benodigde draden om te koppelen zijn aanwezig het eneige wat je moet doen is deze aftappen en goed afwerken om kortsluiting te voorkomen.
Aan de bijrijders kant zit 1 extra kabel welke moet worden verlengd tot aan de bestuurders kant. (Zo uit mijn hoofd een Dikkere Rood/Wit kabel)
Wanneer alle bekabeling is aangelegd kan alles getest worden.
Ik weet niet zeker of je alleen de achter deur bekabeling aan kunt sluiten met hieraan het mechanisme.
of dat om te testen ook de voorruiten als aangesloten dienen te zijn.
Wanneer alles werkt en de bekabeling op z'n plek zit is het een mooie gelegenheid om wat aandacht te besteden aan de mechanismes.
In de loop der jaren verzwakt de foamkit tussen het mechanisme en de deur en heb je kans op water in de auto.
Daarom heb ik bij de dealer nieuwe foamkit strips besteld.
Deze plakken zeer goed maar worden niet hard zoals andere kit.
Nu de panelen mooi gemonteerd zijn kun je alles weer monteren.
Hierbij nog een foto van het resultaat. in de B-stijl met de mogelijkheid om altijd maar weer terug te kunnen gaan naar de oude situatie