Mister E.
Vriend van SEAT-Online!
- Lid geworden
- 14 mei 2011
- Berichten
- 218
Hello World...
Ik heb geprobeert 2 logjes te maken.
Kwam hier ergens tegen dat 1-31-115 en 3-20-118 wel interessant zijn.
1-31-115 (aantal keer, versnelling staat ervoor):
3-20-118:
Iemand die er iets over kan/wil roepen?
Verder viel me op dat als ik op LPG reedt, de 032 (dat ging fout met converteren - grrr) op ca -9,5% stond. Dat is de fuel-trim heb ik begrepen. Wat houdt dat nu in? Dat de verhouding lucht gedeeld door brandstof (met 14,7:1 als 1 genomen) onder de 1 zit, ofwel, dat 'tie te rijk loopt? Bij benzine kroop 'tie richting de 0%. Als dat idd zo is dan is 't waarschijnlijk bewust (LPG -> iets te rijk -> kan gewoon leveren & koelt -> max power & klepbescherming etc)
Ik heb geprobeert 2 logjes te maken.
Kwam hier ergens tegen dat 1-31-115 en 3-20-118 wel interessant zijn.
1-31-115 (aantal keer, versnelling staat ervoor):
3-20-118:
Iemand die er iets over kan/wil roepen?
Verder viel me op dat als ik op LPG reedt, de 032 (dat ging fout met converteren - grrr) op ca -9,5% stond. Dat is de fuel-trim heb ik begrepen. Wat houdt dat nu in? Dat de verhouding lucht gedeeld door brandstof (met 14,7:1 als 1 genomen) onder de 1 zit, ofwel, dat 'tie te rijk loopt? Bij benzine kroop 'tie richting de 0%. Als dat idd zo is dan is 't waarschijnlijk bewust (LPG -> iets te rijk -> kan gewoon leveren & koelt -> max power & klepbescherming etc)