nick.venema
New member
- Lid geworden
- 31 aug 2010
- Berichten
- 134
Als dat zo is dan is het een ander verhaal. Maar hoe zit met draderij dan plus die zekering? Daar moet je wel weer een hoop voor los halen toch?
ik ben ook wel benieuwd eigenlijk. een sproeier lijd een eigen leven ene keer spuit ie over me auto heen en de andere keer is het wel goed of hij spuit niet eens 5 cm hoog. (rij snelheid maakt niet uit)
dan lekt er ergens een slangetje, en ga je het probleem niet oplossen met nieuwe kopjes
dan lekt er ergens een slangetje, en ga je het probleem niet oplossen met nieuwe kopjes
heb het topic gevonden:
http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=139516&page=12
3e bericht.
Ziet er al een stuk beter uit.
dit is niet het geval dat koppie is gewoon gaar, ik zie nergens nattigheid als ik ze gebruik onder me kap ofzo. als ik hem de ene dag goed zet is het de andere dag of twee erna weer ruk. lijkt wel of hij een beethe lam is.
kwa bedrading is het niet zo moeilijk je heb loze zekeringen denk ik in de zekeringen kast. hier pak je een voeding van en dan trek je die draad binnen in je cabine draad naar schakelaar en dan weer naar de pomp ben je ermee klaar.
ik vind het nu wel jammer dat ik er vorige keer met inbouw van me audio niet verder naar gevraagd heb. dit zat er bij mij dus in maar hun zegen voor de rest de draden nergens naar toe gaan...
_O-_O-_O-_O-_O-_O- Dat heb ik toen ook gedaan op mijn ouwe peug306. Nozzles waren van een Xsara, €5 of zo. En werkten goed hoor............ weer een interessante mod
Maar passen die ook op een Leon Lauri?
Ooh ik had niet door dat die van seatcupra.net ook van een Xsara waren. Duidelijk.