Het is gelukt wel een klein beetje anders gedaan, Ik heb de originele 12V aansluiting intakt gelaten. Maar een 3weg 12V connector bij middenconsole gemonteerd en deze via nieuwe draad op zekeringen kast aangesloten.
Op de zekeringen kast zitten een aantal voedingskabels met verschillende functies. De constante 12V die ook gebruikt wordt voor de zekeringen van de trekhaak en electrische ramen heeft nog een aansluiting met een mescontact.
Hier heb ik via 2,5mm2 draad een zwevende 20A zekering op gezet, voor eventuele koelbox in toekomst. Deze draad naar achteren gelegd door middenconsole. Massa van bout bij handrem kabel genomen, want de (zwarte)schroef waar middenconsole mee aan carrosserie zat die ik wilde gebruiken had 12V bij meten, maar toen ik er een verbruiker aansloot had deze nog maar 2,5V. Dus slechte massa. Bij gebruik van handrembout had ik volledig 12V.
Vwb het leegtrekken van de accu door de DVD speler ben ik niet zo bang. De spelers draaien 2uur op 6 AA batterijen/ speler. en dat is dan maar max 2A. Dus 2uur, 2 DVD spelers aansluiten zonder gestarte motor kost me minder dan 4A op mijn accu, want de accu is 12V en de batterijen leveren maar 9V. Dus dat valt wel mee. Accu is overigens zwaar genoeg, het is een diesel.
Nu heb ik dus achter een 3weg 12V connector met constante 12V.
En ja nu gaan mensen zeggen dat ik daar in de toekomst
geen koelbox op moet aan sluiten omdat deze mijn accu zeer snel leeg trekt. Dat moet ik inderdaad in de gaten houden, maar deze kan dan altijd nog op de 12V geschakelde voeding die ik origineel heb gelaten.