Beste forumleden,
Ik ben me aan het orienteren om mijn auto te chippen, alleen ben ik nu erg in de war.
Ik heb vagtechniek een mailtje gestuurd voor info maar ik ben het even kwijt. Ik zou graag "maatwerk" willen op de rollerbank dus geen standaard chip. Zie reactie vagtechniek hieronder:
Het verschil tussen stage1 en stage1+ is de meting op de rollenbank, dit heeft niks met maatwerk te maken. Wij leveren enkel maatwerk software dus dat is ook bij een stage1. Pk verschil tussen stage1 en 1+ geven wij op om zeker te zijn dat het vermogen gehaald wordt, bij een stage1 wordt de auto niet op de rollenbank gemeten dus houden we 10pk marge aan.
Voor de Leon zie:
https://www.vagtechniek.nl/chiptuning/seat/leon/5f/2.0+tdi+fr+cr+184pk/
en
https://www.vagtechniek.nl/chiptuning/dsg-tuning
Komt neer op:
stage1+ 599,-
dsg stage1 195,-
Maakt in totaal: 794,- inclusief btw.
Kies je voor een stage1
stage1 449,- - 30% = 315,-
dsg stage1 195
Maakt in totaal 510,- inclusief btw.
Dus ze geven aan niet meer vermogen te halen als je voor stage1+ kiest. Maar dit is toch krom, voor zover ik weet haal je wel 5a10 pk meer als je de auto op de rollerbank laat afstellen, of heb ik het echt mis?
Ik heb 4 jaar geleden mijn golf 7 laten chippen bij vagtechniek, was ook een stage1+ zeer tevreden mee overigens dus nu wil ik hetzelfde met de leon maar vagtechniek zet me op de verkeerde been.
Ik heb ook vaak op diverse forums gelezen dat als je iemand anders meeneemt je 20% korting kan krijgen/vragen, dus heb ik ook hierom gevraagd maar vagtechniek heeft gezegd hier geen korting aan te geven.
Weten jullie ook alternatieven? ik vind persoonlijk JD erg duur en vermijd ik het liever.
Bedankt voor jullie tijd!
Mvg,
Engin
Ik ben me aan het orienteren om mijn auto te chippen, alleen ben ik nu erg in de war.
Ik heb vagtechniek een mailtje gestuurd voor info maar ik ben het even kwijt. Ik zou graag "maatwerk" willen op de rollerbank dus geen standaard chip. Zie reactie vagtechniek hieronder:
Het verschil tussen stage1 en stage1+ is de meting op de rollenbank, dit heeft niks met maatwerk te maken. Wij leveren enkel maatwerk software dus dat is ook bij een stage1. Pk verschil tussen stage1 en 1+ geven wij op om zeker te zijn dat het vermogen gehaald wordt, bij een stage1 wordt de auto niet op de rollenbank gemeten dus houden we 10pk marge aan.
Voor de Leon zie:
https://www.vagtechniek.nl/chiptuning/seat/leon/5f/2.0+tdi+fr+cr+184pk/
en
https://www.vagtechniek.nl/chiptuning/dsg-tuning
Komt neer op:
stage1+ 599,-
dsg stage1 195,-
Maakt in totaal: 794,- inclusief btw.
Kies je voor een stage1
stage1 449,- - 30% = 315,-
dsg stage1 195
Maakt in totaal 510,- inclusief btw.
Dus ze geven aan niet meer vermogen te halen als je voor stage1+ kiest. Maar dit is toch krom, voor zover ik weet haal je wel 5a10 pk meer als je de auto op de rollerbank laat afstellen, of heb ik het echt mis?
Ik heb 4 jaar geleden mijn golf 7 laten chippen bij vagtechniek, was ook een stage1+ zeer tevreden mee overigens dus nu wil ik hetzelfde met de leon maar vagtechniek zet me op de verkeerde been.
Ik heb ook vaak op diverse forums gelezen dat als je iemand anders meeneemt je 20% korting kan krijgen/vragen, dus heb ik ook hierom gevraagd maar vagtechniek heeft gezegd hier geen korting aan te geven.
Weten jullie ook alternatieven? ik vind persoonlijk JD erg duur en vermijd ik het liever.
Bedankt voor jullie tijd!
Mvg,
Engin