Volkswagen Golf GTI Clubsport

VAGfan

Active member
Lid geworden
3 sep 2010
Berichten
1.051
Goed verhaal Chris. VW zal niet snel een echte 'hardcore' auto op de weg zetten. Een GTI Clubsport zal nooit een Honda Type R zijn. Het zal altijd een compromis zijn om ook nog met redelijk comfort je woon-/werkverkeer te rijden. Als ik een Clubsport zie kijk ik ook om maar alles overziend is de meerprijs (te) stevig tov een GTI performance en is het onderscheid tussen die 2 gewoon te klein.
 

sitechris

Vriend van SEAT Online
Lid geworden
16 nov 2013
Berichten
1.343
Met de GTI, GTI Performance en Golf R heb je al heel veel allrounders. Who needs another one toch?
 

emilio3333

Vriend van SEAT-Online!
Lid geworden
30 okt 2010
Berichten
4.053
Bizar dat led/xenon ?1500,- moet kosten.
Als het er dan niet standaard op zit dan mag dit niet meer dan ?500,- kosten op zo'n auto.
Nu is dit bedrag hetzelfde als op een 1.0 TSI Comfortline.
Voor de rest leuk verslag weer en goede conclusie.:)
 

sitechris

Vriend van SEAT Online
Lid geworden
16 nov 2013
Berichten
1.343
Dat is idd altijd een beetje jammer. Hoe 'hoger' je op de ladder gaat (helemaal erg bij Audi) hoe meer je moet betalen voor opties. Je dimmende binnenspiegeltje, panoramadakje of je LED koplampje worden echt in dezelfde fabriek tegen dezelfde kostprijs gemaakt.
 

Snah

Vriend van SEAT-Online
Lid geworden
27 aug 2010
Berichten
13.268
Tsja, als je het VW en Audi merk als premium in de etalage zet dan is die extra functie of optie ineens 2 tot 3x zo duur.
Dus als je wat minder wilt dan houden ze je toch aan boord bij VAG door je een Seat of Skoda aan te bieden, zelfde functies of opties maar voor v??l minder geld en dan maar geen zacht aanvoelende middenconsole.
Kwestie van keuzes en wat je er voor over hebt.
Er zijn nu eenmaal mensen waar Audi boven alles gaat en die het ook kunnen en willen betalen.
Kun je 1 van de 2 of beiden niet dan kun je shoppen bij Seat en Skoda.
 
Bovenaan