www.carclean.nl
Page 5 of 51 FirstFirst ... 3456715 ... LastLast
Results 41 to 50 of 502

Thread: [SEAT] [Leon 5F] VAG-COM SEAT 2013

Wat je wel kan is alleen de wegen waar je overheen rijdt via je nav
    Seat Leon 5F ST 2014 | 1.2 TSI DSG | Apoloblauw | Youtube |

Volgens mij zit er een optie in dat je alleen de informatie toonbaar wilt zien die op de route liggen.
    Maar ik vermoed dat je dan wel een route moet ingevoerd moet hebben
    Groeten AnPe

die optie heb ik uiteraard gevonden.
    en dan moet er inderdaad wel een route zijn ingegeven.
    ik wil niet altijd een route ingeven (als ik de weg weet hoef ik niet gestoord te worden tijdens het luisteren naar muziek).
    Maar ik wil met 1 druk op de knop wel een overzicht van eventuele hindernissen in de buurt.
    in een citroen c4 (bijvoorbeeld) kun je een straal opgeven van waarbinnen de informatie binnen komt en deze staat dan met de dichtstbijzijnde opstopping bovenaan.
    Hoopte dus dat het in een seat ook kan...
    You can't milk a cow with your hands in your pants

Op internet heb ik gezie dat wanneer je optische parkeersensoren hebt ook een plaatje kan zien van je auto. Bij mij hoor je nu alleen piepjes, iemand die dit al getest heeft?
    Dit is een scherm zonder navigatie

OPS

Welcome mode

wie wat wat een welcome mode is?

Vorige week achterlichten icm DRL aangepast met VAGCOM volgens onderstaande:

ADP-(9)-Leuchte23SL HLC10-Lichtfunktion D 23) von nicht aktiv auf Tagfahrlicht
    ADP-(9)-Leuchte24SL HRA65-Lichtfunktion D 24) von nicht aktiv auf Tagfahrlicht
    ADP-(9)-Leuchte26NSL LA72-Lichtfunktion D 26) von nicht aktiv auf Tagfahrlicht
    ADP-(9)-Leuchte27NSL RC6-Lichtfunktion D 27) von nicht aktiv auf Tagfahrlicht

Het leek in eerste instantie goed te werken, alleen nu heb ik gemerkt dat de afgelopen dagen steeds de volledige verlichting brand. Het lijkt wel of de lichtsensor anders reageert na de aanpassing. Ik heb de gevoeligheid via het Car menu al aangepast naar "laat". Iemand hier een verklaring voor??
    Seat Leon ST FR 1.4 140pk First Edition
    EX Seat's: Seat Leon 1M 1.8 20VT Topsport (2004) - Seat Leon 1P 2.0 FR (2007)

Administrator adjego's Avatar
    Dit is niet de manier!

Je hoeft maar 1 setting aan te passen om dit werkend te hebben.

Kanal (6) - Tagfahrlicht - Dauerfahrlicht aktiviert zusaetzlich Standlicht auswählen

Bron: http://www.stemei.de/pages/coding/se...ckleuchten.php
    Tesla Model 3 Standard Range Plus VAG-COM/VAG CAN PRO + VIM MANAGER -> Eindhoven Contact

Quote Originally Posted by adjego View Post
    Dit is niet de manier!

Je hoeft maar 1 setting aan te passen om dit werkend te hebben.

Kanal (6) - Tagfahrlicht - Dauerfahrlicht aktiviert zusaetzlich Standlicht auswählen

Bron: http://www.stemei.de/pages/coding/se...ckleuchten.php
    Ik dacht eerst ook dat dit de juiste manier was, echter na heel veel speurwerk op het Duitse Leon forum kwam ik erachter dat dit dus niet helemaal klopt.

Hier de link naar het topic: https://www.seat-leon.de/vboard/show...12-VCDS/page12

Quote Originally Posted by topsporter View Post
    Ik dacht eerst ook dat dit de juiste manier was, echter na heel veel speurwerk op het Duitse Leon forum kwam ik erachter dat dit dus niet helemaal klopt.

Hier de link naar het topic: https://www.seat-leon.de/vboard/show...12-VCDS/page12
    Ik heb die aanpassing echt al bijna 10 keer gedaan, en heeft nog altijd gewerkt.
    Wat zou hier dan niet aan kloppen?
    Tesla Model 3 Standard Range Plus VAG-COM/VAG CAN PRO + VIM MANAGER -> Eindhoven Contact

Het werkt wel dat is het probleem niet. Het nadeel zou zijn dat o.a de kenteken verlichting blijft branden, de DRL aan de voorkant minder fel brand, en de dashboard verlichting continue brand.

Ik heb hier dus geen ervaring mee hè, ik heb dit alleen van het Duitse forum.

Jij gebruikt dus alleen onderstaande codering??

- STG 09 (Bordnetz) auswählen
    - STG Zugriffsberechtigung -> Funktion 16
    - Zugriffscode 31347 eingeben
    - STG Anpassung -> Funktion 10
    - Kanal (6) - Tagfahrlicht - Dauerfahrlicht aktiviert zusaetzlich Standlicht auswählen
    - Wert auf aktiv setzen

Klopt, en inderdaad brand dat de binnenverlichting ook, maar voor wordt er naar mijn weten niet gedimt, en ik heb ook nog niet opgemerkt dat de kentekenplaat verlichting aan staat.

Page 5 of 51 FirstFirst ... 3456715 ... LastLast