www.lowering.nl
Page 232 of 233 FirstFirst ... 132182222230231232233 LastLast
Results 2,311 to 2,320 of 2323

Thread: [SEAT] [Leon 5F] Uitvoering -Bestellen - Produktiedatum - Dealer - In handen

Afgelopen vrijdag(29/03) mijn bestelbevestiging gekregen! Het wordt een Seat Leon ST 1.5 TSI 110kW FR Business Intense DSG7 in de kleur Mystery Blue. Voor de rest nog aangekleed met alcantra bekleiding en de volgende opties:
    Beats Pack
    Adaptive Cruise Control
    Metallic lak
    Achteruitrijcamera
    Full LED koplampen
    Reservewiel
    Virtual Cockpit.

Verwachte levering week van 21/06 dus ben benieuwd.

Kom zelf hiervoor van Golf 5 GTI, ibiza 6l FR en meerdere golfjes en corrado's af. Blijf dus lekker in de VAG stal

Mooie configuratie.
    Leon ST FR 1.4 EcoTSI DSG & Astra 1.0T Innovation (besteld: Octavia 1.6TDI DSG)
    Gehad (SEAT): Arosa, Ibiza 6L, Ibiza Cupra 6L, Ibiza 6J, Leon 1P, Mii, Altea XL

Bijna dezelfde config als die van mij. Heb alleen de midnight black kleur, panoramadak, Pack Winter en 18" Performance Piano Black velgen. Bestelweek 11, productieweek 16 (bevestigd) en leveren week 18. Vooralsnog gaat het gesmeerd. ;-)

Ja, 18" vond ik te heftig voor wat het moest kosten. Mijn levering staat pas gepland in week 25. Besteld week 13

Die van mij stond ook eerst gepland voor week 25, 19 juni. Ik ben er even achteraan gegaan en toen bleek dat het behoorlijk vervroegd was. Ik zou ff contact opnemen met de dealer.

Quote Originally Posted by Lucifertje View Post
    Inmiddels bericht gehad dat het twee weken eerder wordt, overigens geen alcantara maar begreep dat de langere duur komt vanwege 1.5 DSG en de vraag vanuit de VAG naar deze motor. Kortom; we wachten nog even met (on-)geduld. Zou blij zijn als het zover is want huidige auto irriteert me nu dagelijks op allerlei punten.
    Inmiddels staat die bij de importeur, is kenteken bekend en heb ik een afleverafspraak voor 20 april! ;-) Had verwacht nog wel wat vertraging om de oren te krijgen maar het valt dus hartstikke mee en ik heb d'r zin in. Kunnen we het paasweekend gelijk toeren en uitgebreid op pad 👌

Inmiddels staat die bij de importeur, is kenteken bekend en heb ik een afleverafspraak voor 20 april! ;-) Had verwacht nog wel wat vertraging om de oren te krijgen maar het valt dus hartstikke mee en ik heb d'r zin in. Kunnen we het paasweekend gelijk toeren en uitgebreid op pad ��
    Heb je ook het panoramadak gekozen? Ik hoop het voor je, het wordt komend weekend tegen de 25 graden. ;-)

Helaas was dat financieel niet meer mogelijk, wel overwogen maar ik heb het nooit eerder gehad en zal het ook niet gaan "missen" denk ik. Het had lekker geweest maar je kan niet alles hebben.

Vandaag was de grote dag en mocht ik hem komen ophalen. Net eerste ritje vanuit dealer naar huis, heerlijke auto en wat is een automaat fantastisch. Verder fijne stoelen, goede zithouding en voldoende ruimte achter m'n stoel voor kinderstoel (ik ben 1,92). Wat me nu enigzins "tegenvalt" is het formaat van de spiegels en de kofferbak maar mag geen naam hebben.

Zal later nog eens foto'tje plaatsen als ik die heb kunnen maken!

Quote Originally Posted by cAZtricum View Post
    Heb je ook het panoramadak gekozen? Ik hoop het voor je, het wordt komend weekend tegen de 25 graden. ;-)
    Weet iemand of er een max. snelheid aan gebonden zit? om met het dakje open te rijden?

Dat netje voelt maar zwak aan, vandaar

Helaas was dat financieel niet meer mogelijk, wel overwogen maar ik heb het nooit eerder gehad en zal het ook niet gaan "missen" denk ik. Het had lekker geweest maar je kan niet alles hebben.

Vandaag was de grote dag en mocht ik hem komen ophalen. Net eerste ritje vanuit dealer naar huis, heerlijke auto en wat is een automaat fantastisch. Verder fijne stoelen, goede zithouding en voldoende ruimte achter m'n stoel voor kinderstoel (ik ben 1,92). Wat me nu enigzins "tegenvalt" is het formaat van de spiegels en de kofferbak maar mag geen naam hebben.

Zal later nog eens foto'tje plaatsen als ik die heb kunnen maken!

Page 232 of 233 FirstFirst ... 132182222230231232233 LastLast