www.lowering.nl
Page 7 of 82 FirstFirst ... 567891757 ... LastLast
Results 61 to 70 of 814

Thread: [SEAT] [Leon 5F] Kinderziektes

Welke plastic bedoel je, deze waar je soms met je knie tegen drukt? (beide zijdes langs de climatcontrol)?

Quote Originally Posted by ---Jens--- View Post
    Welke plastic bedoel je, deze waar je soms met je knie tegen drukt? (beide zijdes langs de climatcontrol)?

Het plastic voor je toerenmeter en kilometerteller bedoel ik

In mijn vorige auto had ik dit probleem ook, ik heb deze kunnen minimaliseren tot bijna 'verwijderen' door er een speciaal product op te smeren.
    Ik ben van Belgie en had het gekocht in een krefel winkel, het diende om lichte krassen op een plastic scherm van een telefoon te verwijderen.. Blijkbaar werkte het ook op het plastic.

Quote Originally Posted by ---Jens--- View Post
    In mijn vorige auto had ik dit probleem ook, ik heb deze kunnen minimaliseren tot bijna 'verwijderen' door er een speciaal product op te smeren.
    Ik ben van Belgie en had het gekocht in een krefel winkel, het diende om lichte krassen op een plastic scherm van een telefoon te verwijderen.. Blijkbaar werkte het ook op het plastic.
    misschien een naam een merk?

Mijn VW Polo 6R had het ook
    Zal wel VAG eigen zijn.

Subaru heeft dat gekraak ook enorm. Ik kan me niet herinneren dat mijn A3 uit 2006 daar ooit last van heeft gehad. Ligt het niet aan de harde plastic die bij de niet premium merken meer wordt gebruikt?

Quote Originally Posted by Kourni View Post
    Ligt het niet aan de harde plastic die bij de niet premium merken meer wordt gebruikt?
    Mijn schoonmoeder heeft een seat mii en die heeft en keihard plastic dashbord. We zijn in de ardennen geweest, mijn leon kraakt flink op de slechte wegen en de mii is ech volledig stil en kraakloos. Dat geeft een meer premium gevoel dan de zachte kunststoffen in de leon.......
    Mazda CX-3 GT-M 2.0 Skyactive-g automaat

Even een dingetje geen idee of ik het verkeerd instel of waar ik het moet instellen. Maar de auto wordt automatisch vergrendelt als ik harder dan 20 rijd. Alleen ontgrendelt hij niet als ik de sleutel uit het contact haal. Iemand een idee?
    Seat Leon 5F 2014 1.6 TDI Limited Edition 2.

Volgens mij kan dat ook niet.
    Waarom zou je het willen?
    Wil je dat iemand anders buiten de deur voor je opent?
    Seat Leon 5F ST 1.6 TDI Style Connected 2017
    Seat Ateca 1.0 TSI Style Business Intense 2020

Vriend van SEAT-Online! Sty-lance TDI's Avatar
    Quote Originally Posted by Smirnoff88 View Post
    Alleen ontgrendelt hij niet als ik de sleutel uit het contact haal. Iemand een idee?
    Bij mij doet de Leon dat wel, maar begreep dat die optie er ook uit is. Onlangs een avond met Adjego bezig geweest om dit via vag-com aan of uit te zetten maar dat is helaas niet gelukt.
    Seat Leon 1.6 TDI Limited Edition II (145 pk / 320 nm)
    Ford Fiesta 1.0 Champion 2013

Page 7 of 82 FirstFirst ... 567891757 ... LastLast