www.jdengineering.nl
Page 8 of 82 FirstFirst ... 6789101858 ... LastLast
Results 71 to 80 of 814

Thread: [SEAT] [Leon 5F] Kinderziektes

Nou omdat als ik dan dus een tas o.i.d. achterin heb liggen moet ik eerst de auto openen met de sleutel en dan pas kan de achterdeur of de achterklep open. En dat werkt vervelend. Met de oude leon ging alles van het slot zodra je de sleutel uit het contact haalde.
    Seat Leon 5F 2014 1.6 TDI Limited Edition 2.

horen jullie ook een 'tik' uit het zekeringkastje als jullie de achterrruitverwarming aan en uitzetten?

Quote Originally Posted by leonfan66 View Post
    horen jullie ook een 'tik' uit het zekeringkastje als jullie de achterrruitverwarming aan en uitzetten?
    Dat is normaal dat noemen ze een relais
    En dit heb je niet alleen bij je achteruitverwarming
    Seat Leon 5F ST 2014 | 1.2 TSI DSG | Apoloblauw | Youtube |

Quote Originally Posted by Vailen View Post
    Dat is normaal dat noemen ze een relais
    En dit heb je niet alleen bij je achteruitverwarming

het viel mij op vandaag toe het muisstil was in de auto

een ander punt, wanneer een volwassen persoon rechts achter gaat zitten hoor ik wat gekraak rechtsachter.
    Zo heb ik dit na kunnen spelen en het lijkt wel de veer of schokdemper wat wat deze gekraak veroorzaakt. Linksachter heb ik dit niet.

het is duidelijk hoorbaar als iemand voor het eerst op die plek gaat zitten.

Kan er trouwens een needle sweep in de leon 5F?
    Seat Leon 5F 2014 1.6 TDI Limited Edition 2.

Vriend van SEAT-Online! Sty-lance TDI's Avatar
    Quote Originally Posted by Smirnoff88 View Post
    Kan er trouwens een needle sweep in de leon 5F?
    Natuurlijk
    Seat Leon 1.6 TDI Limited Edition II (145 pk / 320 nm)
    Ford Fiesta 1.0 Champion 2013

Vriend van SEAT-Online! Sty-lance TDI's Avatar
    een ander punt, wanneer een volwassen persoon rechts achter gaat zitten hoor ik wat gekraak rechtsachter.
    Zo heb ik dit na kunnen spelen en het lijkt wel de veer of schokdemper wat wat deze gekraak veroorzaakt. Linksachter heb ik dit niet.

Geen last van
    Seat Leon 1.6 TDI Limited Edition II (145 pk / 320 nm)
    Ford Fiesta 1.0 Champion 2013

rini.oome
    Guest

Dat heb ik ook. Komt van de achterophanging. Waarschijnlijk ergens een rubber uitgedroogd.
    Schiliconenspray is volgens een goede oplossing. Ik ga er een keer mee langs dealer.
    Bij mijn vorige Leon ook gehad, en na een keer sprayen geen laste meer van gehad.

Hier ook sinds een paar weken een rammelende A stijl aan de passagierskant.
    Maar naar laten kijken bij de volgende beurt.
    Verder valt mij vanaf het begin al op dat het stationair toerental bij ingetrapte koppeling en in de 1e versnelling rond de 1300 toeren ligt. Zet ik de auto in zijn vrij zakt dit weer netjes terug naar 800 toeren. Bij weer intrappen en weer in zijn 1 zetten stijgt het dan weer. Ook niet zoals het hoort.
    Verder dikke topbak met een heeeerlijk blok!!
    Seat Leon 5F ST 1.6 TDI Style Connected 2017
    Seat Ateca 1.0 TSI Style Business Intense 2020

Page 8 of 82 FirstFirst ... 6789101858 ... LastLast