www.jdengineering.nl
Page 82 of 82 FirstFirst ... 3272808182
Results 811 to 814 of 814

Thread: [SEAT] [Leon 5F] Kinderziektes

Member MarcM's Avatar
    Quote Originally Posted by MarcM View Post
    Ik weet dat dit een post van 5jaar geleden is, maar ik heb hetzelfde probleem nu na 6jaar10mnd.
    2 weken geleden kreeg ik eens deze melding, ik dacht dat ik de sleutel te snel in of uit het contact trok, maar dan een week later kreeg ik het onregelmatig tot vandaag dat de wagen gewoon niet wou stil vallen als ik de sleutel omdraaide en zelfs uithaalde... dit duurde 5 min, dan heb ik even hem in achteruit gezet en de melding verdween waardoor ik de motor kon stil leggen. Toen ik later terug vertrok was het dan weer normaal.
    Iemand al hier de oplossing of de reden van dit probleem voor?

UPDATE

Ik heb de wagen laten uitlezen, en er bleek een foutmelding van de gasklep te zijn. Door onbekende reden sloot deze niet waardoor de motor niet uitviel. Bij volgende keer deze foutmelding wordt de gasklep (smoorklep) nagezien.
    Gasklep of smoorklep is vervangen, hiermee is dit probleem opgelost

UPDATE

Nu kreeg ik dezelfde melding, maar dit keer met werkte mijn contact niet goed, hij schakelde niet meer af, zodat het contact aan bleef staan met als gevolg je motor bleef draaien zelfs als je de sleutel uit trok.
    Bij de garagist wederom laten uitlezen en bleek dat de + bleef geactiveerd in het stuurslot.
    Switch is vervangen en hij doet het weer
    Last edited by MarcM; 18-03-2020 at 22:58. Reason: update
    Previous : VW Passat Variant Highline 1.9TDi, 150PK(110kW)zwart metallic
    Current :Seat Leon 5F, 1.6CRTDi, Apoloblauw metalic, Stage1 HP153 & Tq313

Ik heb een rammel aan de bijrijderskant achterin.
    LIJKT van de deur of achterbank te komen, maar kan het niet goed plaatsen.

Om nu daar de auto voor naar de dealer te brengen vind ik ook zo wat.... iemand hier goede tips?
    Lease: Seat Leon ST FR Ultimate edition, 1.5 tsi DSG
    Prive: Opel Cascada 1.6t en Opel Astra Twintop 2.0 turbo (te koop, pm voor meer info)

SEAT Leon SC Cupra 280 (km/u) | Handbak | Nevada wit | JD Stage 1 | Sachs Performance koppeling

Ja, maar geen oplossing gezien.
    Zal het topic nog eens doorlezen en evt daar vragen, thanks
    Lease: Seat Leon ST FR Ultimate edition, 1.5 tsi DSG
    Prive: Opel Cascada 1.6t en Opel Astra Twintop 2.0 turbo (te koop, pm voor meer info)

Page 82 of 82 FirstFirst ... 3272808182