Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 12

Thread: [SEAT] [Ibiza 6J] lichten automatisch laten aan gaan wanneer je de auto open doet

[SEAT] [Ibiza 6J] lichten automatisch laten aan gaan wanneer je de auto open doet

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw op het forum, en ben in het bezit van een Seat Ibiza 6J. Nu, ik heb een vraag. Weet er misschien iemand hoe je de lichten van de auto kan laten aan gaan wanneer je de auto via de afstandsbediening open maakt?

Ik heb het al eens op youtube gezien dat iemand dat met zijn Seat Ibiza heeft gedaan..

Alvast bedankt !

Brent
    Last edited by VeeX; 12-10-2013 at 20:35. Reason: tags toegevoegd

Expert Member Fluxx's Avatar
    Coming home/leaving home module

Senior Member Henkv6's Avatar
    Was jij diegene die mij een mail over chlh op een 6j had gestuurd? Zo ja, ik kom er morgen op terug, ben net klaar met werken voor zover..
    www.hes-online.nl klaar! Seat Leon Topsport4 V6 met 226,2 atmosferische PK's!

Quote Originally Posted by Henkv6 View Post
    Was jij diegene die mij een mail over chlh op een 6j had gestuurd? Zo ja, ik kom er morgen op terug, ben net klaar met werken voor zover..
    Neen ik heb je geen mail gestuurd. Het gaat hier over een Seat Ibiza Enjoy+ met alle opties van een Style. Ik weet dus niet echt of ik die coming/leaving home functies heb. Zo niet, kan het ook zonder deze functies? en hoe dan?

Als je een automatische verlichting hebt (auto stand bij je schakelaar) kun je zowel coming home als leaving home instellen.
    Zo niet, dan kun je alleen coming home gebruiken. Hiervoor zet je de motor uit en haal je de sleutel uit het contact. Voordat je je deur opendoet sein je een keer met je groot licht, en blijft je licht 30 seconden aanstaan.

Quote Originally Posted by harmjanr View Post
    Als je een automatische verlichting hebt (auto stand bij je schakelaar) kun je zowel coming home als leaving home instellen.
    Zo niet, dan kun je alleen coming home gebruiken. Hiervoor zet je de motor uit en haal je de sleutel uit het contact. Voordat je je deur opendoet sein je een keer met je groot licht, en blijft je licht 30 seconden aanstaan.
    Goed, danku.
    En hoelang moet je ongeveer seinen met je groot licht? Want had het al een keer geprobeerd, maar deed niets.

In het topic weetjes staat dit nader omschreven, hier staan sowieso ook andere nuttige dingen in voor je auto. Je kunt gewoon kort seinen, ik kreeg het wel voor elkaar terwijl ik geen lichtsensor heb.

Graag zou ik juist zien dat bij coming home de lampen vanzelf aan gaan bij het openen van de deuren wanneer het voldoende donker is volgens de lichtsensor. Denk niet dat het kan net zoals bij het openen van de auto via je AB maar elke keer seinen met groot licht is niet echt handig. Iemand enig idee of dat mogelijk is wanneer je een lichtsensor hebt?
    Ex-SEAT Leon ST 1.6 TDI Sport

Vriend van Seat-Online nd-photo.nl's Avatar
    Op de coming home van HES kan ook een lichtsensor op worden aangesloten

Wat is HES?
    Ex-SEAT Leon ST 1.6 TDI Sport

Page 1 of 2 12 LastLast