www.carclean.nl
Page 2 of 11 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 11 to 20 of 104

Thread: [SEAT] [Leon 5F] tril- / rammelgeluiden interieur

Kraken haha, ik heb mijn TDI nu 4 dagen en die begint ook al. Deurpaneel bestuurder, deurpaneel bijrijder en aansluiting a stijl dashboard bijrijders zijde. Dinsdag gaan ze hier naar kijken. Ook ben ik benieuwd dat ze iets aan de besturing kunnen doen. Deze is veel te licht en je moet geregeld zelf corrigeren. Had mijn 1p Fr. totaal geen last van, die stuurde als een speer. Gr. Chris

Ben ik blij dat ik voor de Toledo gekozen heb , voor gelijk waardig bedrag als de Leon . 8mnd in bezit en geen rammeltje of piepje te horen
    Ibiza ST FR 1.4 150PK , EX SEAT'S Toledo 20132x ibiza 6j SC_ 2X ibiza 6L _ Audi a6 , a4 ,100 ect

Quote Originally Posted by Chris van Veluw View Post
    Kraken haha, ik heb mijn TDI nu 4 dagen en die begint ook al. Deurpaneel bestuurder, deurpaneel bijrijder en aansluiting a stijl dashboard bijrijders zijde. Dinsdag gaan ze hier naar kijken. Ook ben ik benieuwd dat ze iets aan de besturing kunnen doen. Deze is veel te licht en je moet geregeld zelf corrigeren. Had mijn 1p Fr. totaal geen last van, die stuurde als een speer. Gr. Chris
    Update, aansluiting a stijl is opgelost. Deurpaneel kraakt nog als een bezetene. Besturing ben ik al aan gewent alleen nu staat mijn stuur scheef. Woensdag kijken even serieus naar deze klachtjes. Wordt vervolgd

Kraakjes en rammeltjes vind je ook bij andere/dure merken.

Onze 1e Seat, een Toledo 1m uit 2000 had er ook genoeg. Met schuimband en schuimrubber heb ik alles op kunnen lossen. Het enige is dat het zeer veel tijd kost. Het vinden waar het vandaan komt kost het meeste tijd..

Morgen wisselen wij onze Toledo in voor een Ibiza 6J uit 2008. Ik ben bang dat ik weer opnieuw mag gaan zoeken naar de rammeltjes...

Quote Originally Posted by bvdkruk View Post

Onze 1e Seat, een Toledo 1m uit 2000 had er ook genoeg. Met schuimband en schuimrubber heb ik alles op kunnen lossen. Het enige is dat het zeer veel tijd kost. Het vinden waar het vandaan komt kost het meeste tijd..

Morgen wisselen wij onze Toledo in voor een Ibiza 6J uit 2008. Ik ben bang dat ik weer opnieuw mag gaan zoeken naar de rammeltjes...
    Een auto uit 2000 is begrijpelijk dat deze hier en daar wat rammelt..
    Een auto van 2008 vind ik persoonlijk al niet meer kunnen..
    MAAR een auto van 2013.. die mag na 10.000 km toch nog niet beginnen rammelen?

Het is niet dat ik deze voor enkele centiemen gekocht heb. De wagen was behoorlijk duur in vergelijking met andere modellen.

Vandaag de auto opnieuw binnen gedaan.

4 deurpanelen zijn eraf geweest alsook de A-stijl langs de passagierszijde..

Bij het ophalen van de wagen vroeg de dealer om een testrit te maken.. Toen bleek alles vrij stil, op enkele kleine minieme trillingen na..
    Nog geen kwartier later begon alles opnieuw te trillen... en nog veel heftiger dan ervoren

Was ik zo blij tijdens de testrit.. ben ik nu zo teleurgesteld

Nog iemand ervaringen?

Quote Originally Posted by bvdkruk View Post

En hoe zit het bij jouw?

Net terug van een weekje Belgische Ardennen en kan concluderen dat ik nog nooit zoveel rammels en kraakjes heb gehoord in een auto als in deze Leon. Vooral de beide a-stylen en de beklediing van de voorportieren kraken continue op de Belgische wegen.
    Mazda CX-3 GT-M 2.0 Skyactive-g automaat

Vriend van SEAT-Online! Fura's Avatar
    Mijn Exeo wordt dit jaar 3 en is nog steeds 100% rammel vrij
    Ex Leon ST 1.8 TSI FR DSG 2015. Nu: Ateca 2.0 TSI FR DSG 2018 / Toledo V5 20V Executive 2003 / Ronda P 1.2 GL 1985 / Alfa Romeo Spider 2.0 1986 / Alfa Romeo Spider 3.0 V6 1998

Vriend van Seat-Online Polleke's Avatar
    Mijn exeo van 2009 heeft gelukkig ook nog geen rammel of kraak !
    Seat Leon III ST 1.6 TDI (stage1) DSG7 (stage2) Style Connected, Full Options

Page 2 of 11 FirstFirst 1234 ... LastLast