www.vagtechniek.nl
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 13

Thread: [SEAT] [Leon 1P] zij knipperlichten werken niet meer

[SEAT] [Leon 1P] zij knipperlichten werken niet meer

Hallo,

Ik heb afgelopen week geprobeerd mijn trekhaak te activeren via VCDS.
    Dit is mij gelukt alleen zo nieuwsgierig dat ik was, ben ik wat VCDS-tricks uit gaan proberen en heb ik iets verkeerds gedaan.
    Hierdoor werkt mijn verlichting aansturing niet meer zoals het zou moeten werken.
    De zij-knipperlichten werken nu niet meer.

Zou iemad mij kunnen helpen of mij misschien een foto van:

module 09-cent.Elect.
    Coding 07
    Long Code Helper

van de byte-codes zou ik graag wat vergelijkingswaarden willen hebben.

Ik heb een Leon 1p facelift

Ik hoop dat iemand mij hieraan zou willen helpen.

Alvast bedankt.

MVG, Bjorn

Administrator
    Dit is dus precies de rede om vooraf altijd een autoscan te maken, en deze op te slaan. Dit zit hem zeer waarschijnlijk in Byte 18. Kun je eens aangeven wat er op dit moment in byte 18 als waarde staat? Is het een auto met affabriek Xenon of zonder?
    Tesla Model 3 Standard Range Plus VAG-COM/VAG CAN PRO + VIM MANAGER -> Eindhoven Contact

Daar heb je inderdaad gelijk in alleen ja nu gaat het niet meer..

Ik heb er xenon vanuit de fabriek inzitten. Bij byte 18 staat 7F

Mvg björn

ik heb hetzelfde dus ,

zie
    http://www.seat-online.nl/showthread...zijkanten-niet

tips welkom, ik heb dus zelf niks ingesteld maar laten doen (Vagtechniek Nuenen ) en dit is niet naast de deur om ff snel terug te gaan.

hulp in regio Roermond is welkom

alvast dank.

Administrator
    Ik zou als codering 9C eens proberen in byte 18. Check daarna "alle" lampen op de juiste werking. 7F is een instelling voor een Audi A3.
    Tesla Model 3 Standard Range Plus VAG-COM/VAG CAN PRO + VIM MANAGER -> Eindhoven Contact

Ik ga morgen eens proberen met de gegeven code

Ik kom uit de buurt van Roermond dus als het werkt wil ik best naar jouw Leon kijken.

Groet, Björn

Jongens,

Helaas als ik de code 9C probeer dan gaan alle knipperlichten zwak branden.Tevens mijn achterlichten en mistlamp achter gaan aan. Als ik het knipperlicht gebruik dan gaat de zijde van knipperen wel uit en doet het normaal totdat hij weer klaar is met knipperen en dan gaan ze allen weer zwak aan..??

Iemand een idee?

Ik heb de code maar weer terug gezet op 7F alleen weet ik wel dat dit ook niet de goede code is.
    0C van de caddy dan werkt het knippergedeelte wel normaal alleen mijn achterlichten weer niet en ik achter gekomen.

Hoop dat iemand hier iets mee kan, om mij te helpen.

MVG, Björn

Quote Originally Posted by leon 1p facelift View Post
    Jongens,

Helaas als ik de code 9C probeer dan gaan alle knipperlichten zwak branden.Tevens mijn achterlichten en mistlamp achter gaan aan. Als ik het knipperlicht gebruik dan gaat de zijde van knipperen wel uit en doet het normaal totdat hij weer klaar is met knipperen en dan gaan ze allen weer zwak aan..??

Iemand een idee?

Ik heb de code maar weer terug gezet op 7F alleen weet ik wel dat dit ook niet de goede code is.
    0C van de caddy dan werkt het knippergedeelte wel normaal alleen mijn achterlichten weer niet en ik achter gekomen.

Hoop dat iemand hier iets mee kan, om mij te helpen.

MVG, Björn
    misschien iets voor andere eigenaars van een Seat Leon 1P in de buurt die hun auto even ter beschikking willen stellen om de gegevens te lezen van betreffende data van de verlichting,
    of een website waar dit ergens is terug te vinden?

dan zou het kunnen misschien, ikzelf dus niet helaas omdat ik hetzelfde probleem nog heb, maar als je wat weet hoor ik dat graag

Quote Originally Posted by leon 1p facelift View Post
    Ik ga morgen eens proberen met de gegeven code

Ik kom uit de buurt van Roermond dus als het werkt wil ik best naar jouw Leon kijken.

Groet, Björn
    als je zover bent hoor ik het wel , alvast dank voor het aanbod, woon zelf in Roermond, wil anders ook wel naar jou toekomen, PM me dan maar je adres .
    bedankt

Jaja, hij doet het weer.

Na een middagje zoeken op het internet en proberen ben ik erachter gekomen dat bij byte 18 de code 16 moet staan voor mijn leon.

Opgelost!

Page 1 of 2 12 LastLast