Inderdaad goede banden en stage I en je rijdt de Porsche het snot voor de ogen!!
Inderdaad goede banden en stage I en je rijdt de Porsche het snot voor de ogen!!
Leon Cupra 280 | 5d | JD stage 1+ | DSG | VWR intake | 290 uitlaat | Bucketseats | Side skirts | Clubsport S brakes | Spacers | 18"Motec | MPSS |
Ja Porsche had nauwelijks wielspin en ik best wel veel in 1 en 2. Eerst maar es op de zomerbanden wachten...
Voorheen Leon 1.8 1P StageII, 230PK/340NM/ Heden Leon 5F Cupra280ST, Remus, DSG6
Hij is al ruim 2 1/2 jaar weg met 100.000 op de klok.
Zonder enig probleem mee gereden (alleen remschijven voorzijde en blokken bij 80K vervangen).
Ben nog steeds aan het dubben om er toch nog een te kopen, bijvoorbeeld de laatste R versie van de 5F, van de andere kant kun je de wagen gewoon bijna nergens meer goed uitlaten dus dat is ook weer zo'n ding.
Being a Petrolhead never gets boring....
Het blijft kriebelen, ik weet er alles van. Maar het behouden van dat roze papiertje ook, dat was voor mij de reden tot verkoop.
Daily: Volvo V60 R-Design, hobby auto: Opel Ascona Vorige auto's: Seat Leon 5F Cupra, Seat Leon 1P Cupra, Seat Leon 1P FR TDI,Seat Leon 1P FR TDI, Seat Leon 1M Topsport TDI
Je kan toch met elke auto je papiertje kwijtraken, gaat alleen een stuk makkelijker met al die pks
Ja dat is zo maar mijn cupra werd een soort politie magneet. De reden van verkoop was destijds staande gehouden en behoudt van rijbewijs omdat hij niet kon volgen. Toen was ik er klaar mee. Nu pak ik die ouwe Opel alleen in het weekeinde en ga dan op bewuste plekken los. Niet erg hard rijden, meer dwars zeg maar. Wel de Opel voorzien van een blue-eye.
In de daily altijd harder dan toegestaan maar wel binnen de rijbewijs limiet. En die maakt verder geen herrie en valt niet op.
Daily: Volvo V60 R-Design, hobby auto: Opel Ascona Vorige auto's: Seat Leon 5F Cupra, Seat Leon 1P Cupra, Seat Leon 1P FR TDI,Seat Leon 1P FR TDI, Seat Leon 1M Topsport TDI
Ja daar heb je helemaal gelijk in.
Is verslavend om als je wil uit- of invoegen en je ziet verderop nog een gaatje om ff gas er vol op om dan nog netjes te kunnen invoegen.
En ja, dat trekt wel aandacht bij de wouten kan ik je vertellen.
Being a Petrolhead never gets boring....
Bookmarks