www.jdengineering.nl
Page 9 of 602 FirstFirst ... 78910111959109509 ... LastLast
Results 81 to 90 of 6019

Thread: [SEAT] [Leon 5F] Kennismaking met de Leon Cupra 265/280/290/300

Het is de motor van de GTI in de A1.

Maar opzich zal die motor ook wel naar die 340-350pk te krijgen zijn, turbo van de S3 erop. Uitlaat, en chippen.
    A3 8P SB 2.0 TFSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - A3 8V SB 1.4 TFSI 125pk @ 180pk/340Nm www.jdengineering.nl

Tnx! Maar dan vormt de Cupra toch een betere basis om dit soort waarden te halen. Dan kun je dezelfde turbo gewoon gebruiken.
    Auto: SEAT Leon CUPRA R
    Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl

Vriend van SEAT-Online Snah's Avatar
    Vanmiddag gehoord dat levering van mijn Cupra niet eind augustus zal zijn maar eerder midden oktober.
    Ze hebben wel bij een andere dealer een zwarte metallic (ipv een witte metallic) 5d uitvoering gevonden die daar op voorraad staat met bijna dezelfde specs maar met leer.
    In de optie lijst staat dit leer als " leder Cupra zwart, topsport stoelen voor, zwart met grijze stiksels incl. winterpakket".
    Weet nog niet of die dealer bereid is deze af te staan aan mijn dealer maar daar werken ze aan.
    Heeft iemand al ervaring met deze stoelen met name:
    - zijn de opstaande zijkanten van zitting en rugleuning te vergelijken met die uit de FR van de 1P serie of zijn deze lager met als gevolg minder zijdelingse steun?
    - wat is de kwaliteit van het leer?
    Moet waarschijnlijk woensdag een besluit nemen dus goede raad is welkom.
    Anders is het lang wachten tot midden oktober
    Being a Petrolhead never gets boring....

Quote Originally Posted by Snah View Post
    Vanmiddag gehoord dat levering van mijn Cupra niet eind augustus zal zijn maar eerder midden oktober.
    Ze hebben wel bij een andere dealer een zwarte metallic (ipv een witte metallic) 5d uitvoering gevonden die daar op voorraad staat met bijna dezelfde specs maar met leer.
    In de optie lijst staat dit leer als " leder Cupra zwart, topsport stoelen voor, zwart met grijze stiksels incl. winterpakket".
    Weet nog niet of die dealer bereid is deze af te staan aan mijn dealer maar daar werken ze aan.
    Heeft iemand al ervaring met deze stoelen met name:
    - zijn de opstaande zijkanten van zitting en rugleuning te vergelijken met die uit de FR van de 1P serie of zijn deze lager met als gevolg minder zijdelingse steun?
    - wat is de kwaliteit van het leer?
    Moet waarschijnlijk woensdag een besluit nemen dus goede raad is welkom.
    Anders is het lang wachten tot midden oktober
    Ha snah,

Grappig verhaal. Ik liep tegen het zelfde probleem aan met betrekking tot de levertijden. Zie mijn verhaal bij levertijden.

Ik heb gelezen dat de kwaliteit van het leer wat minder is. Dit is vooral te zien aan het feit dat het leer al snel wat ruimer om de stoelen gaat zitten. Maar wellicht is er iemand die daadwerkelijk de ervaring heeft met leer.

Mbt jouw vraag over de stoelen kan ik alleen maar zeggen dat ze heel erg goed zitten. Je krijgt geen andere stoelen door voor leer te kiezen hoor. Zijn beide topsport stoelen.

Quote Originally Posted by bas79 View Post
    Ha snah,
    Maar wellicht is er iemand die daadwerkelijk de ervaring heeft met leer.
    Ik heb precies die stoelen maar heb geen ervaring met leer in een 1P. Het zijn mijn eerste leren stoelen die ik in een auto heb. Nou heb ik de auto nog niet heel lang (4300km), maar mij valt niet iets raars op als ik instap.
    Zal morgen nog eens er kritisch naar kijken.

Seat leer (= paar delen heeft ooit op een beest gezeten, rest is plastic) is gewoon zeer matig (zo mogelijk nog slechter dan VW leer). Wil je zoiets dan zou ik altijd aftermarket gaan, kost nauwelijks meer maar dan heb je er wel een stuk langer plezier van.

Bij de auto die ik reed plooide het al een beetje na 1900 km. Zie maar één van de foto's in de openingspost.
    Auto: SEAT Leon CUPRA R
    Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl

Vanaf heden hebben we ook een volledig uitlaatsystem van Milltek beschikbaar!
    Ex-SEAT dealer
    Tuningparts, al 16 jaar importeur MilltekSport en dealer JDEngineering.

Quote Originally Posted by sitechris View Post
    Bij de auto die ik reed plooide het al een beetje na 1900 km. Zie maar één van de foto's in de openingspost.
    Ja, klopt. Vandaag kritisch naar gekeken. Lijkt weg te trekken als de auto een paar uur stil staat.

komt door de zeer matige kwaliteit leer met een dikke laklaag (kunstof toplaag van het leer). In het begin gaat het nog goed maar naar verloop van tijd barst de toplaag en dan ziet het er hopeloos uit. Lekker het geld in je zak houden of een goede aftermarket kwaliteit kiezen.

Page 9 of 602 FirstFirst ... 78910111959109509 ... LastLast