www.seat.nl
Page 1 of 5 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 49

Thread: Intense Cupra Event

Vriend van SEAT-Online! el coche SEAT's Avatar

Intense Cupra Event

Kreeg vandaag een telefoontje dat ik (samen met mijn lieve ega) een van de gelukkigen ben om te mogen deelnemen.

Wat houdt dit in?

Het CUPRA event is een 2-daags event waar u zich voor kunt inschrijven met maximaal 2 personen. U zult heen (óf terug) rijden met de SEAT Leon CUPRA 280 in konvooi naar Nürburg. Tussendoor zullen er allerlei leuke stops plaatsvinden!

U gaat een rit maken door de Eifel (ca 230km), u geniet van heerlijke lokale wijnen tijdens een wijnproeverij en als hoogtepunt: u maakt een rit onder professionele begeleiding op de*Nordschleife.

De meest intense CUPRA beleving met Scenic Drive door de Eifel en als hoogtepunt een rit over de Nordschleife. Vervoer heen of terug met een SEAT Leon CUPRA 280. Een overnachting op Landgut Strumpffabrik. Diner, ontbijt en hapjes & drankjes tussendoor. Een proeverij van lokale wijnen.
    SEAT Leon ST FR 1.4 TSI ACT 2017 Desire red
    SEAT Mii FR Intense, Tornado red. 2018.

Expert Member Fluxx's Avatar
    Staat er al een datum vast?
    Cupra's over de Ring wil ik natuurlijk niet missen
    Kijken of ik die dag naar de Ring kan gaan.

Expert Member Fluxx's Avatar
    Kom hier meer info tegen:

SEAT & clubringburg organiseren op 5, 6 & 7 augustus een absoluut uniek evenement dat echte liefhebbers in staat stelt diepgaand kennis te maken met de 280 pk sterke, supersnelle Leon Cupra, die als eerste voorwielaangedreven productieauto onder de acht minuten dook op de Nordschleife.

Testredacteur Thomas Bangma en zijn ervaren collega-instructeurs van de Rensportschool Zandvoort (RSZ) geven een gedegen rijtraining op de uitdagende wegen in de Eifel, waarbij elke equipe van 2 deelnemers de beschikking heeft over een Leon Cupra. Daarnaast maken de deelnemers kennis met de legendarische Nordschleife; ze ondervinden tijdens een zelf gereden ronde en een zeer snelle demonstratieronde aan den lijve wat de Leon Cupra presteert in de Groene Hel! Er wordt uitstekend gegeten en heerlijk geslapen in de rustgevende en comfortabele ambiance van een landgoed (Landgut Strumpffabrik te Kerpen) in de Vulkaneifel.

Deelname is uitsluitend mogelijk met 2 personen van minimaal 18 jaar die in het bezit moeten zijn van een geldig rijbewijs en een ID-kaart. Per deelnemer wordt een bijdrage in de kosten van € 280,-- gevraagd (€ 560,-- per equipe) en op basis van de aanmeldingen worden vier Autovisie-equipes door middel van loting geselecteerd. Gelieve de genoemde data na inschrijving voor het evenement vrij te houden. Uiterlijk 21 juli ontvangen de uitverkorenen gedetailleerde informatie. Afhankelijk van de indeling zal er met een Leon Cupra naar de Eifel of weer terug naar Leusden worden gereden. Inschrijven kan tot 14 juli via redactie@autovisie.nl, o.v.v. ‘SEAT Nürburgring’

Gefeliciteerd. Dat is natuurlijk gewoon geweldig. Maar het deel wijnproeven begrijp ik niet helemaal ��.
    - RS3 8v - Sepang blauw - Showroom here!

Vriend van Seat Online! FReakingSeat's Avatar
    Quote Originally Posted by MZLMTS View Post
    Gefeliciteerd. Dat is natuurlijk gewoon geweldig. Maar het deel wijnproeven begrijp ik niet helemaal ��.
    Dat dacht ik ookal toen ik de uitnodiging kreeg.
    Leon FR, 2.0 TFSI, JD stage 2, 278pk/423Nm, Quaife lsd, Milltek, Forge DV, KW DDC, Eibach arb, antilift, Unibrace XB+UB+RB, R32/Cupra+2dlg AP/Pagid, 18" TD Prorace 1.2

Duitsland is een wijnland en wijnproeven hoort er bij blijkbaar

Ik doe in Frankrijk niet anders hi..!!
    Leon Cupra 280 | 5d | JD stage 1+ | DSG | VWR intake | 290 uitlaat | Bucketseats | Side skirts | Clubsport S brakes | Spacers | 18"Motec | MPSS |

Vriend van SEAT-Online! el coche SEAT's Avatar
    Quote Originally Posted by MZLMTS View Post
    Wijn proeven is gewoon een leuk extra.
    SEAT Leon ST FR 1.4 TSI ACT 2017 Desire red
    SEAT Mii FR Intense, Tornado red. 2018.

Senior Member ArnoutE's Avatar
    Gefeliciteerd! Dat wordt genieten voor je
    Maar dat wijnproeven snap ik ook niet helemaal, je moet toch nog rijden?!
    NEW: Seat Leon 5F 1.8 Turbo OLD: Oranje Seat Leon 1p TDI 2010 18" Cupra OLD: Seat Leon 1m 1.9 TDI Sport 2004 - 155 PK VVT, Fabia wisser, 17" TopSport

Vriend van SEAT-Online! emilio3333's Avatar
    Quote Originally Posted by ArnoutE View Post
    Gefeliciteerd! Dat wordt genieten voor je
    Maar dat wijnproeven snap ik ook niet helemaal, je moet toch nog rijden?!
    Gewoon handje aan de vangrail vasthouden tijdens het rijden.
    Gebeurd er niks.
    Seat Leon 5F ST 1.6 TDI Style Connected 2017 / VW Golf VII 1.0 TSI Business Edition 2015
    In bestelling: Seat Ateca 1.0 TSI Style Business Intense (januari 2020)

Page 1 of 5 123 ... LastLast