www.seat.nl
Page 2 of 5 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 11 to 20 of 47

Thread: [SEAT] [Leon 5F] Hatch pop-up / Kofferbak klep automatisch omhoog

In de beschrijving van de video staat dat STABILUS 017468 springveren geÔnstalleerd geweest zijn, ik kom uit op geschiktheid voor SKODA OCTAVIA (1U2)..
    Leon ST FR 2016 1.4 TSI ACT 150PK Technic grey. Full LED,Conv. pack,6.5" Navi,Full Link,Sound Sytem,APS voor/achter,Alu velgen 18",Achteruitkijkcamera,Panoramadak

Was een van de eersten die die op zijn 1P had (audi springveren en zwaardere dempers) maar had het ook weer vrij rap verwijderd.
    Open ziet er leuk uit en kan handig zijn als je je handen vol heb. Dicht gaat imho. veel te zwaar en over het dode punt heentrekken lukte mij nog wel maar mijn vriendin niet dus wordt dit
    een optie voor als je je auto nooit meer uitleent (er altijd alleen in zit....)

Senior Member El Pino's Avatar
    Volgensmij sloopt bijna iedereen het er na verloop van tijd uit.
    Leon 5F 1.2 TSI 2014 // "Ibiza 6L 1.9 TDI 2004"

Mja ik zou het wel een keer willen zien in het echt om dit zelf te beoordelen.

De ST zal dan nog zwaarder gaan, dus voordat die over zijn zwaartepunt is...
    Ex-SEAT Leon ST 1.6 TDI Sport

Is er al iemand die dit bij z'n Leon ST voor elkaar heeft? En dit ook op video heeft? Ben wel benieuwd!

Topic op Duitse forum staat ook stil. Het omslagpunt van de zwaartekracht lijkt bij de ST dermate ongelukkig dat er enorm sterke veren op moeten. Dit zal met de klep dichtmaken lastig gaan worden.

Ik heb zojuist de veren uit Duitsland besteld! Het filmpje bij de omschrijving zag er opzich goed uit! Ik zal jullie op de hoogte houden als de veren binnen zijn en gemonteerd zijn op m'n ST!

Quote Originally Posted by turbodiesel13 View Post
    Ik heb zojuist de veren uit Duitsland besteld! Het filmpje bij de omschrijving zag er opzich goed uit! Ik zal jullie op de hoogte houden als de veren binnen zijn en gemonteerd zijn op m'n ST!
    Welke veren heb je besteld dan? Dacht dat er standaard andere veren inzitten bij de ST?

Enig idee of dit ook op een Altea XL (2009) gaat lukken?

Quote Originally Posted by JBtje View Post
    Welke veren heb je besteld dan? Dacht dat er standaard andere veren inzitten bij de ST?
    Ik heb de veren hier vandaan: http://schaefer-metallverarbeitung-s...oducts/2014032

Voor de Seat altea heb ik ze niet op die site gezien..

Page 2 of 5 FirstFirst 1234 ... LastLast