www.carclean.nl
Page 4 of 5 FirstFirst ... 2345 LastLast
Results 31 to 40 of 47

Thread: [SEAT] [Leon 1M] nieuwe sleutel inleren (open/dicht) transponder werkt wel.

Cool!

Pm me ff je nummer! Je contacten/whatsappe we ff
    huidig; MK3 '94 cabrio VR6. ex; 1M 2.8V6 2003

Uhum.. even afstoffen hier.
    Hebben jullie die sleutels gebruikt die voor ongeveer 15 dollar online staan? Achterklep functie zal wel niet werken neem ik aan?
    Seat Leon 5F FR

Dan heb je de verkeerde te pakken. Je moet 2 knoppen hebben. Ik heb onderstaande besteld en als het goed is werkt die voor mijn comfort module.

http://s.aliexpress.com/vAvABbeE

Ja, die zag ik idd ook staan. Kon zijn dat iemand de achterklep functie ook voor elkaar had gekregen.
    Voor 15 dollar is het het proberen nog wel een keer waard! Thanks!
    Seat Leon 5F FR

Heb hem inmiddels binnen, meteen gefreesd en transponder om gezet. De afstandsbediening inleren is me nog niet gelukt aangezien ik niet de goeie VCDS heb.

Net de afstandbediening in geleerd en hij werkt perfect. Dus heb nu voor 15 euro een goede klapsleutel met Seat logo.

Deze sleutel heb ik gebruikt op comfort module met nummer 1CO 959 799 F
    Als je een andere comfort module heb werkt deze sleutel mogelijk niet!

Controleer dit voor je besteld!
    Last edited by SanderBakker; 16-07-2016 at 13:58.

Quote Originally Posted by maikelvds View Post
    Uhum.. even afstoffen hier.
    Hebben jullie die sleutels gebruikt die voor ongeveer 15 dollar online staan? Achterklep functie zal wel niet werken neem ik aan?
    Even een major bump.

Ik had de sleutelbody van een 2 knoppen afstandsbediening alleen er zat elektronica in van een 3 knoppen afstandsbediening. Vervolgens op internet een 3 knopige afstandsbediening gekocht (open, kofferbak, sluiten) en de kofferbak functie werkte direct zonder problemen (zowel bij Sander als bij mij). Dus ja, de achterklep/kofferbak functie werkt ook op een Leon 1M.
    SEAT Ibiza 6F FR ||
    SEAT Leon 1M FR || Showroom ||

Aha oke, cool! Dacht er toevallig van de week weer aan.. moet het nog steeds voor elkaar maken. Zal meteen is kijken hoe de binnenkant er bij mij uit ziet. Thanks voor de tip!

*De elektronica is idd voor 3 knoppen. Meteen maar een andere sleutel bestellen en morgen de sleutelbaard maar even laten slijpen.
    Last edited by maikelvds; 02-01-2018 at 23:06.
    Seat Leon 5F FR

Dan hoef je alleen een andere cover a een paar euro te bestellen. Sleutel baard kan je dan omzetten. Ik heb er eventueel nog 1 liggen voor je.

Heb inmiddels een nieuwe besteld, duurt weer ff. Straks de baard even laten slijpen en kijken of ik hem werkend krijg.
    Seat Leon 5F FR

Page 4 of 5 FirstFirst ... 2345 LastLast