www.lowering.nl
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 20

Thread: [SEAT] [Leon 1P] RNS-315 coderen

[SEAT] [Leon 1P] RNS-315 coderen

Ik heb een Leon 1P van 2006 hier staan waar ik een RNS-315 heb ingebouwd.
    Er zat een universele enkeldin Pioneer in, en dus heb ik op mijn quadlock stekker een extra voedingspin moeten toevoegen.
    Deze is afgetapt van de bestaande voeding, en dat werkt allemaal naar behoren. Accu loopt ook niet leeg.

Canbus module vervangen voor: 1K0-907-530Q
    Stuurwielmodule vervangen voor: 1K0-953-549-BG.

Ik heb 37-Navigation ingeschakeld in de canbus gateway, maar ik kan vervolgens niet inloggen in 37-navigation.
    Nu heb ik de RNS eruit gehaald en tijdelijk in de Altea XL van mijn ouders geplaatst, en daar kan ik wel inloggen in 37.
    Hier heb ik vervolgens de Bluetooth ingeschakeld middels deze website: http://www.remkoweijnen.nl/blog/2011...etooth-carkit/

Als ik nu "Phone" selecteer op mijn RNS, dan geeft hij aan dat er geen verbinding is met een telefoon. Via de Setup knop, kan ik enkel het telefoonvolume selecteren en Fabrieksinstellingen.
    Meer opties heb ik niet, dus ik kan ook geen verbinding maken met mijn telefoon.
    Tevens werkt mijn stuurwielbediening ook niet.

Ben ik iets vergeten te activeren of iets dergelijks? Hopelijk kan iemand mij op de goede weg helpen.
    Of als er iemand in de buurt van Ede woont die dit vaker heeft ingesteld, hoor ik het graag.

Als ik mijn telefoon laten zoeken naar bluetooth apparaten vind hij ook niks. (geprobeerd met iPhone 4s & Galaxy S6 Edge)

Administrator adjego's Avatar
    Het is wel een RNS-315 met de bluetooth module in zich? Er zijn namelijk ook versies die geen bluetooth hebben.
    Tesla Model 3 Standard Range Plus VAG-COM/VAG CAN PRO + VIM MANAGER -> Eindhoven Contact

Ja is er inderdaad 1 met bluetooth.
    Althans gekocht als zijnde 1 met bluetooth, en ook het MAC adres & type nummer komen overeen als zijnde 1 met bluetooth.

Ok, dan zal dat wel kloppen. Heb je hem na het coderen een reset gegeven?
    Tesla Model 3 Standard Range Plus VAG-COM/VAG CAN PRO + VIM MANAGER -> Eindhoven Contact

Hoe moet dat?
    Heb enkel de radio losgekoppeld gehad om weer terug te zetten in mijn eigen auto, of is dat niet voldoende?

Dat zou wel voldoende moeten zijn inderdaad. Vreemd dat je niet kunt verbinden met bluetooth.

Als ik mijn telefoon laat zoeken vind hij niks, en via de radio kan ik nergens de optie vinden om mijn telefoon te zoeken, dus het lijkt wel alsof hij nog ergens niet actief is.

Wellicht dat het ermee te maken heeft dat ik hem ook niet kan benaderen op 37?

Heb je hem wel netjes toegevoegd aan je can? En heb je een code moeten invoeren om hem te gebruiken in je auto?

Ja ik heb 37 aangevinkt in de canbus module inderdaad.
    En ja ik heb netjes de beveiligingscode moeten invullen.

Page 1 of 2 12 LastLast