www.vagtechniek.nl
Page 2 of 7 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 11 to 20 of 67

Thread: mini chip meeting bij TVS!

Vriend van SEAT-Online! TDI vlammer's Avatar
    Ik heb geen dsg bak dus ben voornamelijk geinterresseert in de tuning .
    Ik heb nog geen besluit genomen
    Rogerís SEAT LEON FR ST Midnight Black + Dianaís OPEL ADAM 1.0T OPC-line Dynamic Grey

is een Stage 1 tuning op maat al genoeg om het maximale uit motorische aanpassingen te halen? betreft alleen downpipe of is stage 2 tuning dan al benodigd?

gaat natuurlijk om een Seat leon 1.8 20VT AUQ

Ik heb wel interesse in - Chip op maat 1 (leeftijd auto doet niet ter zake) + dynorun + vermogensrapport Ä419,-

Prijs is van 699 naar 419 gezakt. Is dus een goede aanbieding. Ligt er natuurlijk wel aan wanneer dit gepland gaat worden....

Quote Originally Posted by HellStorm666 View Post
    Is de custom dsg aanpassing een totale dsg Tuning?
    Mijn dsg7 heeft nl een kuurtje nodig.
    Koppeldruk verhogen, schakelmomenten aanpassen en koppelbegrenzer veranderen.
    Dit is totale dsg tuning. Wil je meer aanpassingen dan komen die erbij.

Slimste is met speciale wensen om mischa van tvs te mailen. Kan gewoon naar algemeen email
    Last edited by dannydb; 06-10-2015 at 14:18.
    Seat Leon 1.8 TSI Businessline High dsg

Quote Originally Posted by djames55 View Post
    is een Stage 1 tuning op maat al genoeg om het maximale uit motorische aanpassingen te halen? betreft alleen downpipe of is stage 2 tuning dan al benodigd?

gaat natuurlijk om een Seat leon 1.8 20VT AUQ
    Dat is geen probleem. Stage2 is bedoel voor grotere turbo's etc!

In overleg met tvs komen we voor dit weekend met een paar dagen. Worden waarschijnlijk zaterdagen.

Hoeveel PK en NM koppel kan ik ongeveer verwachten van mijn Seat leon 1.8 20VT in combinatie met Downpipe + Diverter motorsport + N75 klep (sport variant)

helemaal origineel met een defecte Diverter en N75 klep haalde hij 183PK en 266NM koppel

Quote Originally Posted by djames55 View Post
    Hoeveel PK en NM koppel kan ik ongeveer verwachten van mijn Seat leon 1.8 20VT in combinatie met Downpipe + Diverter motorsport + N75 klep (sport variant)

helemaal origineel met een defecte Diverter en N75 klep haalde hij 183PK en 266NM koppel
    Zou even een mail sturen naar meetings@tvsengineering.nl ik gok tussen de 230 en 250pk in. Tvs kan daar zelf beter uitsluitsel van geven uiteraard

Beste Seat-online leden.
    Zoals al in de topic beschreven willen wij voor de leden van seat-online een promo actie doen.
    Dit zal gaan om 6 auto's die op een datum later dit jaar gechipt kunnen worden tegen hoge korting.
    Afhankelijk van de wensen zou er eventueel nog een extra auto bij kunnen wanneer het in sommige gevallen alleen om motor of DSG software gaat.

Wij organiseren jaarlijks meetings voor verschillende forum's en zouden dit bij genoeg belangstelling ook graag voor Seat-online doen.
    Bij dag zullen de tarieven aangehouden worden zoals in deze topic beschreven.
    Verder word er door ons gezorgd voor een hapje en een drankje.
    Naast chippen kunt u de auto tegen laag tarief laten rollen.
    Verder proberen we elke meeting weer een aantal stands te regelen.
    Ook kan er bij genoeg belangstelling een lezing gegeven worden over DSG.
    Verdere activiteiten zijn nog in onderhandeling.

Ieder Seat-online lid krijgt altijd 10% korting op chiptuning en DSG optimalisatie.
    We hopen op een goede samenwerking met seat-online en leden om zo in de toekomst leuke dagen te organiseren.

Voor vragen over chiptuning, DSG software, planning en meetings kunt u mailen naar meetings@tvsenigineering.nl.

Met vriendelijke groet
    Mischa

TVS ENGINEERING
    Valutaweg 12
    7051 EA Varsseveld
    Last edited by TVS Engineering; 06-10-2015 at 17:25.

Daar heb ik wel oren naar. Ik ben sinds kort in het bezit van een Seat Ibiza TDI station en kan wel wat extra power gebruiken om een caravan te trekken.

Page 2 of 7 FirstFirst 1234 ... LastLast