www.vagtechniek.nl
Page 9 of 13 FirstFirst ... 7891011 ... LastLast
Results 81 to 90 of 122

Thread: Exclusive Seat Tour 2K16!

Ziet heel vet uit!
    Seat Leon 1M 1.8 20VT Forged engine - K04-064 - 3 inch downpipe - 2,5 inch Scorpion catback - Custom inlet -------> Almost ready

Vriend van SEAT-Online Snah's Avatar
    Leuk verslag!
    Being a Petrolhead never gets boring....

Senior Member FR-Power's Avatar
    Hoop deze week mijn 1200 foto's te kunnen uitzoeken, en een verslag te kunnen maken.

Even kort en krachtig..
    Het was een mega mooie gave eerste tour rit. Uiteraard ook wat verbeter puntjes gevonden, voornamelijk door ervaring en meningen van anderen.
    Maar voor een eerste editie mogen we zeer zeker niet klagen! En dat doen we ook zeker niet!
    Helaas kwam ik er ter plaatsen achter dat mijn uber 4K Drone via de satellieten weet op welke hoogte hij staat, en stijgt om die reden niet meer op de bergpassen op . Ik kreeg een hoogte waarschuwing.
    Dit is naar mijn weten via de programmeer software aan te passen. Wel zeeer jammer!

En? Volgend jaar??
    Eind deze maand gaan we globale plannen smeden voor editie 2K17!
    We zullen kijken waar we heen gaan (Stiekem weten we al welke landen we aan gaan), wanneer en hoe de reis er globaal uit komt te zien.
    Vervolgens gaan we een interesse peiling doen, zodat we weten rond de hoeveel deelnemers we zullen komen, en hoeveel we er deel laten nemen aan editie 2K17!
    Uiterlijk oktober willen we weten waar en welke hotels we overnachten, en wat de kosten zullen zijn, zodat we de aanmeldingen kunnen laten starten.
    Deze sluit eind november / begin december. Zodat we met de vrije dagen van kerst een grote slag kunnen maken in de roadbook van editie 2K17.
    Idem aan dit jaar komen er 2 of wellicht 3 pre-meets, zodat de groep hopelijk compleet bij elkaar komt, en kennis kan maken met de deelnemers en Seats.

Weltrusten, en hopelijk horen jullie deze week nog van me..
    Ibiza FR Stage2; 250Pk 370Nm: Milltek N-R Turbo-back | Airtec FMIC | 4Bar FPR | Forge; TIP, Boostpipe, DV008, Shortshifter | Eibach ProStreet S | F40BT & WX77A | Showroom

Vriend van SEAT-Online! Sty-lance TDI's Avatar
    Heren, mijn complimenten voor het organiseren van deze geweldige tour. Een mooi verslag gelezen en mooie foto's gezien.
    Ik zeg, goed bezig
    Seat Leon 1.6 TDI Limited Edition II (145 pk / 320 nm)
    Ford Fiesta 1.0 Champion 2013

Kwijlen al die foto's!
    Leon Cupra R(mk1) Showroom - JD stage 1 - R32 + whiteline ARB's - Bilstein B12 - 42 Draft inlaat- EBC/Mintex remmen - Milltek 3inch uitlaat

Administrator erwin1988's Avatar
    Dank willen jullie nou nog meer foto's kijken. Zie fb via lower photografie
    New: Renault Twingo ''13 1.2 16V 75PK Old:Candy White Seat Leon FR 2.0 TSI "11, JD Stage 2 304,5Pk 420Nm

Expert Member Cordoba's Avatar
    Dat is nu één van de weinige momenten dat ik FB mis Erwin. Verder mis ik FB ook wel, maar dan meer als kiespijn.
    In de middeleeuwen was er de pest, tegenwoordig hebben we managers.
    Fabiawisser met toebehoren 6,0 l/100km

Senior Member FR-Power's Avatar
    Quote Originally Posted by Cordoba View Post
    Dat is nu één van de weinige momenten dat ik FB mis Erwin. Verder mis ik FB ook wel, maar dan meer als kiespijn.
    Begrijpelijk.. Maar aangezien de Exclusive Seat Tour(s) niet Seat-Online gebonden zijn, maar voor alle Seat liefhebbers, is het geen optie om alleen hier te posten.
    Sterker nog, het is juist eerder andersom. We posten, wel, eens, wat, hier.. Kleine delen van wat op facebook staat.

Volgend jaar willen we het iets beter live bij gaan houden, maar gezien daar geheel geen tijd voor was om nog live zaken te posten tijdens de tour, zal er een kort eind verslagje komen met verzameling aan foto's.
    Ibiza FR Stage2; 250Pk 370Nm: Milltek N-R Turbo-back | Airtec FMIC | 4Bar FPR | Forge; TIP, Boostpipe, DV008, Shortshifter | Eibach ProStreet S | F40BT & WX77A | Showroom

Vriend van Seat-Online nd-photo.nl's Avatar
    Quote Originally Posted by Cordoba View Post
    Verder mis ik FB ook wel, maar dan meer als kiespijn.
    Amen Gert

Administrator erwin1988's Avatar
    Ik denk dat je deze fotos ook gewoon zonder FB kan zien. Maar daar kom je maar op 1 manier achter klikken op de link

https://www.facebook.com/Lowerphoto/?fref=ts
    New: Renault Twingo ''13 1.2 16V 75PK Old:Candy White Seat Leon FR 2.0 TSI "11, JD Stage 2 304,5Pk 420Nm

Page 9 of 13 FirstFirst ... 7891011 ... LastLast