www.lowering.nl
Page 6 of 58 FirstFirst ... 456781656 ... LastLast
Results 51 to 60 of 580

Thread: [SEAT] [Ateca KH] Ervaringen

Quote Originally Posted by Davevl85 View Post
    goede vraag, ikzelf ben ook van zin om deze aan te schaffen, mijn zoontje heeft toch nog te veel last van de zon, ondanks de donkere ruiten.

Inderdaad die van mij ook
    Wil het liefst niet zon winnie de pooh ding tegen de ramen geplakt hebben haha
    Maar als de ervaringen vertellen dat de set van 119,- zn geld niet waard is dan ga ik daar tpch over nadenken! Ben benieuwd

Heb ze ooit ergens in een test gezien, waren snel te plaatsen en bleven ook goed zitten met het raam open
    Zal eens kijken of ik het nog ergens kan vinden.

Quote Originally Posted by Neak View Post
    Heb ze ooit ergens in een test gezien, waren snel te plaatsen en bleven ook goed zitten met het raam open
    Zal eens kijken of ik het nog ergens kan vinden.
    Kijk maar eens op sonnyboy.nl

Ik heb zelf privacy shades voor de Leon 1M, ik vind ze heerlijk.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Heb ook Sonniboys in de Fiesta. Voor de zijramen en het achterrraam. Goede pasvorm en bevalt prima.

In de XL heb ik af-fabriek rolgordijntjes, maar dat vind ik minder handig. Gaat sneller stuk.
    Leon ST FR 1.4 EcoTSI DSG & Astra 1.0T Innovation (besteld: Octavia 1.6TDI DSG)
    Gehad (SEAT): Arosa, Ibiza 6L, Ibiza Cupra 6L, Ibiza 6J, Leon 1P, Mii, Altea XL

Ik heb vandaag de zonneschermen voor de Ateca (origineel Seat) binnen gekregen en gemonteerd.
    Is inderdaad snel te monteren, zitten vastgeklukt op het frame rond de ramen waardoor je raam nog mooi open kan.

Bij intresse trek ik wel een paar fototjes.

Klinkt goed! Was van plan dit weekend te bestellen! Foto altijd welkom natuurlijk!!

Hierbij enkele fototjes.
    Zoals je kan zien moet je enkele clipjes tussen de (binnenkant) rubbers schuiven waarin je het zonnescherm kan klikken.

Top! Bedankt voor de fotos van het weekend ook bestellen!
    Last edited by Menaz; 12-05-2017 at 14:21. Reason: Alle foto's quoten hoeft niet als je er direct onder reageert.

Je kan die gordijntjes dan wel enkel helemaal verwijderen? In mijn vorige auto (skoda superb) had je zo van die rolgordijnen die bij niet gebruiken mooi in de deur verdwijnen. Als de zon niet meer stoort en je hebt graag wat meer licht binnen rol je ze gewoon naar beneden. Dan kan dus niet met dit systeem als ik het goed begrijp, je moet het gordijntje in zijn geheel verwijderen en ergens opbergen.

Page 6 of 58 FirstFirst ... 456781656 ... LastLast