www.lowering.nl
Page 8 of 62 FirstFirst ... 6789101858 ... LastLast
Results 71 to 80 of 611

Thread: [SEAT] [Ateca KH] Ervaringen

Banned
    Jammer wel dat het bekend is maar men er niets aan/mee doet. Wat is dat toch dat men zo gek is van VAG. Onderdeel van sjoemel strategie?

Vriend van SEAT-Online! el coche SEAT's Avatar
    Quote Originally Posted by Doezma View Post
    Jammer wel dat het bekend is maar men er niets aan/mee doet. Wat is dat toch dat men zo gek is van VAG. Onderdeel van sjoemel strategie?
    Is gezien de constructie en de platte tank vorm, weinig aan te doen.
    Nut en noodzaak van een veel "duurder" meetsysteem zal een overweging zijn geweest. Zeker met de tegenwoordige boordcomputers waarbij een redelijk goede inschatting wordt gegeven van een resterend aantal te rijden kilometers.
    SEAT Leon ST FR 1.4 TSI ACT 2017 Desire red
    SEAT Mii FR Intense, Tornado red. 2018.

Banned
    Quote Originally Posted by el coche SEAT View Post
    Is gezien de constructie en de platte tank vorm, weinig aan te doen.
    Nut en noodzaak van een veel "duurder" meetsysteem zal een overweging zijn geweest. Zeker met de tegenwoordige boordcomputers waarbij een redelijk goede inschatting wordt gegeven van een resterend aantal te rijden kilometers.
    Ik geloof je beslist. Maar schrok wel van het eind prognose van het nog te rijden km's dat ie aangaf. 50 km. Maar toen ik tankte kon er maar liefst 48 liter in. Dus nog 2 in de tank voor 50 ? Hoop niet dat ik een keer droog kom te staan. Ik ga het allemaal beleven en proberen. Het zijn mijn eerste ervaringen met VAG dat blijkbaar net ff anders werkt dan Opel die een goede accuradius aangeeft en prognose van het aantal km's nog te gaan op restant in tank nadat je in de reserve zit.

Quote Originally Posted by Davevl85 View Post
    klopt volledig. Maar in mijn geval zit er een baby achteraan in de auto en die is nogal gevoelig voor rechtstreeks zonlicht in zn ogen. Dit in combinatie met een aankomende autovakantie is het voor ons een mooie oplossing.
    De zelfde reden waarom ik ze vandaag besteld heb. 1 jaar oude baby en 2 weken Spanje -> verduistering nodig.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Vriend van SEAT-Online! emilio3333's Avatar
    Quote Originally Posted by Bluepower View Post
    Is bekend bij VAG... tot aan de helft denk je komplete afstand-records te kunnen rijden, maar vanaf de helft lijkt het alsof iemand met een schroevendraaier je tank lek heeft geprikt...
    Is echt bij veel merken zo. Opel en Alfa bijvoorbeeld hetzelfde verhaal.
    Overigens heb ik met mijn Leon met BC op 0 kilometer nog te rijden nog bijna 60 km gereden.
    Reed niet fijn maar zit dus ruime marge in.
    Seat Leon ST 1.6 TDI Style Connected 2017
    VW Golf VII 1.0 TSI Business Edition Connected 2015

Quote Originally Posted by emilio3333 View Post
    Overigens heb ik met mijn Leon met BC op 0 kilometer nog te rijden nog bijna 60 km gereden.
    Bij mn leon brandt het rode lampje bij 70km actieradius
    SEAT LEON SC FR 1.4 TSI 110kW/150pk ACT 6v nevadawit

Banned
    Quote Originally Posted by emilio3333 View Post
    Zoals ik al aangaf heb ik dit nog nooit bij Opel meegemaakt. Reed wel altijd de duurdere versies. Misschien dat het daaraan lag.

Vandaag even snel bij de dealer geweest om de dakdragers en de ijskrabber op te halen..

Quote Originally Posted by Neak View Post
    Vandaag even snel bij de dealer geweest om de dakdragers en de ijskrabber op te halen..
    Vraagje over die ijskrabber. Is die niet ontzettend klein? Wel mooi weg gewerkt.

Quote Originally Posted by Alime View Post
    Vraagje over die ijskrabber. Is die niet ontzettend klein? Wel mooi weg gewerkt.
    Zo op het eerste gezicht lijkt het formaat mij ideaal. Krabber heeft ook een soort van rubberen rand. Hij ligt lekker in de hand, maar ja verder nog niet kunnen testen
    Maar zo is hij netjes opgeborgen, geen gerammel meer in de deur waar ze eerst lagen, en dus ook geen water meer van na het krabben in het zijvak. En je weet zeker dat je een krabber bij je hebt, want nu zit hij mooi opgesloten. En zal niet zomaar verdwijnen bij het opruimen van de auto....

Page 8 of 62 FirstFirst ... 6789101858 ... LastLast