www.carcam.nl
Page 9 of 74 FirstFirst ... 78910111959 ... LastLast
Results 81 to 90 of 731

Thread: [SEAT] [Ateca KH] Ervaringen

Quote Originally Posted by Neak View Post
    Vandaag even snel bij de dealer geweest om de dakdragers en de ijskrabber op te halen..

Mooi, de dakdragers heb ik ook sinds enkele weken binnen. die ijskrabber is wel leuk! is die bevestiging standaard in de klep?

Quote Originally Posted by Davevl85 View Post
    Mooi, de dakdragers heb ik ook sinds enkele weken binnen. die ijskrabber is wel leuk! is die bevestiging standaard in de klep?
    Yep bevestiging zit er standaard in, daarom wilde ik die ijskrabber ook niet half afmaken

Administrator erwin1988's Avatar
    Dakdragers moeten ik ook nog een keer halen voor die van pa. Neem ik die ijskrabber ook mee gewoon omdat het kan
    Candy White Seat Leon FR 2.0 TSI "11, JD Stage 2 304,5Pk 420Nm, full option, full non resonated milltek, Aangepast onderstel, remupgrade 345 schijven en kermit groene klauwen

Bijna 2800 km gereden vanaf 28 april. Veelal snelweg km's. Kom ook steeds nieuwe dingen tegen. Ben er tot nu toe geen andere tegen gekomen.

Maar rijdt geweldig.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Mijne staat momenteel bij de garage.. Airco deed het niet meer.. wel beetje snel voor een auto van september.... ben benieuwd wat de oorzaak is.

Vriend van SEAT-Online Snah's Avatar
    Alles is nu eenmaal mechanisch, electrisch en of electronisch dus kan allemaal kapot. Alleen zo snel is natuurlijk een andere zaak.
    Being a Petrolhead never gets boring....

Quote Originally Posted by Snah View Post
    Alles is nu eenmaal mechanisch, electrisch en of electronisch dus kan allemaal kapot. Alleen zo snel is natuurlijk een andere zaak.
    blijkbaar steentje tegen de condensor gevloten tijdens het rijden.. condensor stuk.. en uiteraard geen garantie..

Ik heb gisteren mijn nieuwe Ateca opgehaald. Wat een heerlijke auto! Ik heb gisteren gelijk veel km's gereden. Twee zaken die ik niet in de handleidingen terug kan vinden;
    1. Is de verlichting van het dashboard (tellers) te dimmen??
    2. Hoe zet je de navigatiemeldingen uit?? (Wel navigeren, maar geen gesproken melding)

Ik hoop dat de meer ervaren Ateca (of SEAT) rijders mij hier een antwoord op kunnen geven.
    Ateca 1.4 TSI DSG Xcellence-Black Magic-Brown Leather-Panoramic Roof-18 inch Performance Machined-Elektrische Trekhaak-Verwarmbare Voorruit-Upgrade Professional Plus.

Administrator erwin1988's Avatar
    je kan de volume toch zachter zetten van navi. Makkelijkste zodra ze wat meld volume knop naar beneden draaien

Verlichting dashboard staat in menu naam ik aan
    Candy White Seat Leon FR 2.0 TSI "11, JD Stage 2 304,5Pk 420Nm, full option, full non resonated milltek, Aangepast onderstel, remupgrade 345 schijven en kermit groene klauwen

Banned
    Quote Originally Posted by Erwin75 View Post
    Ik heb gisteren mijn nieuwe Ateca opgehaald. Wat een heerlijke auto! Ik heb gisteren gelijk veel km's gereden. Twee zaken die ik niet in de handleidingen terug kan vinden;
    1. Is de verlichting van het dashboard (tellers) te dimmen??
    2. Hoe zet je de navigatiemeldingen uit?? (Wel navigeren, maar geen gesproken melding)

Ik hoop dat de meer ervaren Ateca (of SEAT) rijders mij hier een antwoord op kunnen geven.
    Verlichting dashboard idd via MENU / WAGEN INSTELLINGEN scherm optie in te stellen.
    De navigatie meldingen zijn ook te regelen idem ook via Menu en dan auto instellingen. Je kun daar in een menu alle soorten van geluiden en signalen instellen hoe deze in en door je media heen komen. Ook als je telefoon gesprek voert kun je sommigen onderdrukken

Page 9 of 74 FirstFirst ... 78910111959 ... LastLast