www.jdengineering.nl
Page 164 of 165 FirstFirst ... 64114154162163164165 LastLast
Results 1,631 to 1,640 of 1641

Thread: [SEAT] [Ateca KH] Levertijden SEAT Ateca

Had eind juni besteld en kreeg toen als eerste indicatie week van 24 oktober.
    Nou dat gaat dus niet meer lukken
    Seat Leon ST FR 2.0 TDI Dynamic / Twitter / Flickr / Youtube / Portfolio In bestelling: Seat Ateca Xcellence Business Intense

Zojuist bericht van de dealer: levering begin volgende maand
    En inderdaad: krijg de gratis Beats upgrade.
    28-05 besteld: Seat Ateca FR 1.4 TSI DSG, Rodium Grey, Virtual Cockpit, Chroom pakket, Winter pakket, en nog enkele accessoires.

Dat is goed nieuws Sab
    Hopelijk rijden velen van ons snel hun Ateca
    Seat Leon ST FR 2.0 TDI Dynamic / Twitter / Flickr / Youtube / Portfolio In bestelling: Seat Ateca Xcellence Business Intense

Eindelijk nieuws ( zelf wel moeten bellen na geen antwoord via mail na +/- 1 maand) ivm met mijn Belgische Ateca.

Staat volgens de dealer op de planning voor productie in week 45 en dus levering einde november , begin december.
    Ik begin de indruk te krijgen dat er weinig email verkeer is omdat het dan op ( digitaal) papier staat . Of ik kan mij vergissen.

Max
    Ateca FR 1.4 TSI black met hier en daar een optie :-)

Aangezien enkele van ons al een leveringsdatum hebben gekregen, mogen we er toch vanuit gaan dat de 1.5 WLTP gekeurd is....?
    28-05 besteld: Seat Ateca FR 1.4 TSI DSG, Rodium Grey, Virtual Cockpit, Chroom pakket, Winter pakket, en nog enkele accessoires.

Hier nog even een linkje met een kort filmpje over het Beats systeem in de Ateca...het heeft niks met het topic te doen ,maar is er al wel vaak genoemd .
    https://youtu.be/ESgkIZHjlms

Filmpje over een audio systeem is als een filmpje over ijsjes zonder de smaak te proeven

Qua settings gelijk aan seat sound.
    Gaat mij om het geluid

Quote Originally Posted by zwollerob View Post
    Filmpje over een audio systeem is als een filmpje over ijsjes zonder de smaak te proeven

Qua settings gelijk aan seat sound.
    Gaat mij om het geluid
    Wat ik er over heb gelezen op het Duitse Ateca forum ,is dat het beter zou zijn dan het Seat sound system ...maar goed , dat kan ik nog niet echt vergelijken ...op dit moment heb ik het B&O systeem in mn Audi A3 ,en dat klinkt echt fenomenaal !...maar ik kan me voorstellen als ik bv het standaard geluids systeem had ,ik onder de indruk zou zijn van het Beats systeem .
    Een kennis van me heeft ook Beats in zijn Polo gti ,en dat klinkt echt niet verkeerd ...dus stiekum ga ik er van uit dat het ook niet verkeerd zal klinken in de Ateca !

Quote Originally Posted by Sepster View Post
    Wat ik er over heb gelezen op het Duitse Ateca forum ,is dat het beter zou zijn dan het Seat sound system ...maar goed , dat kan ik nog niet echt vergelijken ...op dit moment heb ik het B&O systeem in mn Audi A3 ,en dat klinkt echt fenomenaal !...maar ik kan me voorstellen als ik bv het standaard geluids systeem had ,ik onder de indruk zou zijn van het Beats systeem .
    Een kennis van me heeft ook Beats in zijn Polo gti ,en dat klinkt echt niet verkeerd ...dus stiekum ga ik er van uit dat het ook niet verkeerd zal klinken in de Ateca !
    In de Skoda heb je een Canton systeem en dat is echt goed.

De Ateca 1.0TSI buisness Intellence wordt 2e week November geproduceerd. Productie tijd 2 weken. Volgens dealer begin december rijden. Als ik het allemaal zo lees, gaan de machines pas in November rollen bij Seat!

Page 164 of 165 FirstFirst ... 64114154162163164165 LastLast