www.carcam.nl
Page 198 of 203 FirstFirst ... 98148188196197198199200 ... LastLast
Results 1,971 to 1,980 of 2023

Thread: [SEAT] [Ateca KH] Levertijden SEAT Ateca

Quote Originally Posted by chollie View Post
    Mijne ook, week 4 besteld week 14 rijden is voorlopig het antwoord.
    wel een FR 2.0 4wd

Voor die motoren schijnt het geen probleem te zijn. Ik vind zelf echter het prijsverschil enorm tussen de 1.5 en 2.0. Ik rij de auto zakelijk dus de bijtelling wil ik binnen de beperkingen houden.

Maar laten we eerlijk zijn een levertijd van 6 maanden is wel pittig en we praten niet over een auto van 22000 euro.

Wat ik opmerkelijk vind en wellicht kan iemand dat toelichten dat ze het allemaal gooien op die nieuwe test methode sinds 1 september/1 oktober. Maar dat moet toch niet als verrassing komen voor de autofabrikanten? Het lijkt mij dat ze dat niet op de één of andere dag in kunnen voeren.
    Last edited by JasperB; 09-02-2019 at 13:59.
    Besteld Seat Ateca FR Business Intense 1.5 tsi Handgeschakeld.
    Orderdatum 22-10-2018 - Fabricage week 15 (waarschijnlijk)

Quote Originally Posted by JasperB View Post
    Voor die motoren schijnt het geen probleem te zijn. Ik vind zelf echter het prijsverschil enorm tussen de 1.5 en 2.0. Ik rij de auto zakelijk dus de bijtelling wil ik binnen de beperkingen houden.

Maar laten we eerlijk zijn een levertijd van 6 maanden is wel pittig en we praten niet over een auto van 22000 euro.

Wat ik opmerkelijk vind en wellicht kan iemand dat toelichten dat ze het allemaal gooien op die nieuwe test methode sinds 1 september/1 oktober. Maar dat moet toch niet als verrassing komen voor de autofabrikanten? Het lijkt mij dat ze dat niet op de één of andere dag in kunnen voeren.
    Join the club Jasper. Sinds mijn overstap naar SEAT (PON) heb ik, maar ook meer aspirant SEAT rijders zich vaak afgevraagd waaom het zo onduidelijk is rond de levertijden. En dat verwarrende en onduidelijke levertijd verhaal is er al sinds begin 2017! En toen was het WLTP verhaal er nog helemaal niet. Ik persoonlijk denk dat VAG/PON hier een hele grote invloed op heeft/uitoefent.

Maar goed al met al als je hem eenmaal hebt heb je ook wel een fijne auto.
    Voorheen 40 jaar Opel gereden: Kadett, Manta, Astra, Vectra 3x en Insignia Cosmo. nu SEAT Ateca 1.4 TSI met DSG.

Vriend van SEAT-Online Snah's Avatar
    Die levertijd problemen zijn er in alle EU landen met VAG en afgeleide wagens.
    Alle buitenlandse fora staan er vol van.
    Being a Petrolhead never gets boring....

Vriend van SEAT-Online! el coche SEAT's Avatar
    Quote Originally Posted by Taes Ocarrat View Post
    Join the club Jasper. Sinds mijn overstap naar SEAT (PON) heb ik, maar ook meer aspirant SEAT rijders zich vaak afgevraagd waaom het zo onduidelijk is rond de levertijden. En dat verwarrende en onduidelijke levertijd verhaal is er al sinds begin 2017! En toen was het WLTP verhaal er nog helemaal niet. Ik persoonlijk denk dat VAG/PON hier een hele grote invloed op heeft/uitoefent.

Maar goed al met al als je hem eenmaal hebt heb je ook wel een fijne auto.
    Hey Taes Ocarrat,
    Lees in je onderschrift dat je altijd Opel hebt gereden.
    Het komt me een beetje Spaans voor, maar ben je niet de voorheen gebande Doezma?
    Welkom terug dan! En fijn dat je geniet van jouw Ateca.
    SEAT Leon ST FR 1.4 TSI ACT 2017 Desire red
    SEAT Mii FR Intense, Tornado red. 2018.

Quote Originally Posted by el coche SEAT View Post
    Hey Taes Ocarrat,
    Lees in je onderschrift dat je altijd Opel hebt gereden.
    Het komt me een beetje Spaans voor, maar ben je niet de voorheen gebande Doezma?
    Welkom terug dan! En fijn dat je geniet van jouw Ateca.
    Klopt helemaal. Bingo! 3x in toaal gebaned en toch weer terug. Digi tijdperk.

En trouwens heb nooit gezegd dat ik niet tevreden was over de Ateca.
    Hoop dat ik dit keer niet gauw meer gebaned wordt. Beetje flauw. ��

Zit nu met mij gat in de wintersport. Lekker geblaird op de autobahn.
    Last edited by Taes Ocarrat; 10-02-2019 at 20:35.
    Voorheen 40 jaar Opel gereden: Kadett, Manta, Astra, Vectra 3x en Insignia Cosmo. nu SEAT Ateca 1.4 TSI met DSG.

Vriend van SEAT-Online Snah's Avatar
    You are being watched and tracked!!
    Being a Petrolhead never gets boring....

Quote Originally Posted by Snah View Post
    You are being watched and tracked!!
    Grappig. Ik zal mij aanpassen aan het forum. Hihi

Last edited by JasperB; 09-02-2019 at 13:59.

klopt, prijsverschil is er. Bijtelling is 929 bruto kan ik je vertellen.. wat netto toch de ruim 450 aantikt.. maarja dan heb je ook wat . als deze eruit loopt zal het wel ev worden.. en dan zal daar ook wel 15-20% bijtelling op zitten.
    Last edited by chollie; 11-02-2019 at 10:13. Reason: wilde quoten, ging mis

Bijtelling is 929 bruto kan ik je vertellen.. wat netto toch de ruim 450 aantikt.. maarja dan heb je ook wat . als deze eruit loopt zal het wel ev worden.. en dan zal daar ook wel 15-20% bijtelling op zitten.
    Zo. Voor zo’n bijtelling is er toch wel heel veel keus ook bij andere merken toch? En misschien nog zuiniger ook en minder lang wachten. Zou het wel weten.

Ja klopt, er is in die prijsklasse veel keuze. Echter heb ik de Ateca volgepropt met alle mogelijke opties voor dit bedrag. dit lukte mij niet bij vergelijkbare auto's (met uitzondering van de Koreaanse)
    en zoals Kraantje pappie zegt: die euro's gaan niet mee je graf in. :-)

Page 198 of 203 FirstFirst ... 98148188196197198199200 ... LastLast