www.lowering.nl
Page 178 of 191 FirstFirst ... 78128168176177178179180188 ... LastLast
Results 1,771 to 1,780 of 1909

Thread: [SEAT] [Ateca KH] Levertijden SEAT Ateca

Ben wel jaloers op degene die hem al kunnen ophalen - hebben.

Mijn Ateca is al besteld in begin Maart FR BI met wat opties, levering zou zijn Eind Juni..........NOT vanwege de 1.5 Tsi
    Toen week 43-44.....NOT ivm waarde bepaling en nu.........tja wie zal het zeggen ...elke keer weer "smoesjes" van de wagenpark beheerder / Seat Dealer.......

Eigenlijk ben ik er stiekem wel een beetje klaar mee.....het leuke is er wel een beetje af.

Nee heb geen interieur voorverwarming, dat zal het dan inderdaad wel zijn................

Quote Originally Posted by Panadero View Post
    Nee heb geen interieur voorverwarming, dat zal het dan inderdaad wel zijn................
    Nee dat is het juist niet.. denk dat Matthijs dacht dat als je die had dat daarom de levertijd zo lang was
    Black Seat Ateca Xcellence Business Intense + virtual cockpit + enkele VCDS aanpassingen

Quote Originally Posted by EyeOne View Post

Mijn Ateca is al besteld in begin Maart FR BI met wat opties, levering zou zijn Eind Juni..........NOT vanwege de 1.5 Tsi
    Toen week 43-44.....NOT ivm waarde bepaling en nu.........tja wie zal het zeggen ...elke keer weer "smoesjes" van de wagenpark beheerder / Seat Dealer.......

Eigenlijk ben ik er stiekem wel een beetje klaar mee.....het leuke is er wel een beetje af.
    Smoesjes wil ik het niet noemen.. dealer krijgt vaak ook geen info van PON.. alleen het is lease begrijp ik? Veel leasemaatschappijen leveren na november geen nieuwe auto’s meer uit... zelfs soms vanaf 15 november niet meer.

Ik zou een eerlijk antwoord eisen van de dealer... gewoon de druk (zoals eerder ook gezegd) er op houden..
    Black Seat Ateca Xcellence Business Intense + virtual cockpit + enkele VCDS aanpassingen

Quote Originally Posted by zwollerob View Post
    Smoesjes wil ik het niet noemen.. dealer krijgt vaak ook geen info van PON.. alleen het is lease begrijp ik? Veel leasemaatschappijen leveren na november geen nieuwe auto’s meer uit... zelfs soms vanaf 15 november niet meer.

Ik zou een eerlijk antwoord eisen van de dealer... gewoon de druk (zoals eerder ook gezegd) er op houden..
    Hier ook een leasemaatschappij die inderdaad vanaf week 46 niet meer uitlevert, omdat hij dan na 1,5 maand natuurlijk al 1 jaar "oud" is.
    Echte updates volgen inderdaad niet bij elke dealer/leasemaatschappij, dat is soms wel jammer.

Op een gegeven moment begin je je ook bezwaard te voelen dat je om een update vraagt omdat je niks hoort of er nog verdere vertraging is ontstaan of niet....
    In bestelling: Seat Ibiza 6F. FR Business Intense 1.0 TSI 115pk DSG + Desire Red + 18" + Full Led + Exclusive + Winter Pack + Beats audio + Upgrade Drive + Virtual Cockpit

Quote Originally Posted by zwollerob View Post
    Nee dat is het juist niet.. denk dat Matthijs dacht dat als je die had dat daarom de levertijd zo lang was
    Nee, Panadero heeft het goed. Robin heeft ongeveer tegelijk met Pana z'n auto besteld. Pana mag hem ophalen, Robin moet nog wachten.
    Verschil in config is de voorverwarming die verder niemand heeft gekozen volgens mij.
    SEAT Ateca 1.5 DSG FR Business Intense + Virtual Cockpit + VCDS coding en 19" RS7 velgen.

Quote Originally Posted by MatthijsR View Post
    Nee, Panadero heeft het goed. Robin heeft ongeveer tegelijk met Pana z'n auto besteld. Pana mag hem ophalen, Robin moet nog wachten.
    Verschil in config is de voorverwarming die verder niemand heeft gekozen volgens mij.
    Hahaha oh ja zo sorry alle leveringen was ik even de weg kwijt... excuses

Quote Originally Posted by EyeOne View Post

Mennnnnn de Dealer leest gewoon mee denk ik.......
    Wordt ik dus gebeld om kwart voor 6....uw auto kan afgeleverd worden :-)
    Gekkehuis........

Gelijk winterbanden eronder en Donderdag de 22e ophalen (Ik kon niet eerder)

pfffffff

TX- kenteken

hahaha zal mij ook niet verbazen dat dealers of medewerkers van dealers meelezen...

Top man! 22e ga je GENIETEN!!!!!!

Mijn dealer heeft deze week meer dan 20 leveringen, best druk volgens mij.
    SEAT Ateca 1.5 DSG FR Business Intense + Virtual Cockpit + VCDS coding en 19" RS7 velgen.

Page 178 of 191 FirstFirst ... 78128168176177178179180188 ... LastLast