www.vagtechniek.nl
Page 10 of 199 FirstFirst ... 891011122060110 ... LastLast
Results 91 to 100 of 1990

Thread: [SEAT] [Ateca KH] Levertijden SEAT Ateca

IDude, Ik had een soortgelijke Ateca samengesteld. Ik werd echter begin november door mijn dealer gebeld met de mededeling dat de elektrisch verstelbare stoel vertraging op zou leveren tot tenminste juni/ juli 2017. Op de nieuwe optielijst staat de elektrische stoelverstelling ook niet meer vermeld. Weet je zeker dat het bij jou geleverd wordt? Of hebben ze mij vals voorgelicht en moet ik deze zeer gewenste optie nu missen door falen van mijn leverancier? Ik ben benieuwd. Zou je mij op de hoogte willen houden of je daadwerkelijk de elektrische stoelverstelling gekregen hebt, wat ik uiteraard voor je hoop.
    Ateca 1.4 TSI DSG Xcellence-Black Magic-Brown Leather-Panoramic Roof-18 inch Performance Machined-Elektrische Trekhaak-Verwarmbare Voorruit-Upgrade Professional Plus.

Quote Originally Posted by Erwin75 View Post
    IDude, Ik had een soortgelijke Ateca samengesteld. Ik werd echter begin november door mijn dealer gebeld met de mededeling dat de elektrisch verstelbare stoel vertraging op zou leveren tot tenminste juni/ juli 2017. Op de nieuwe optielijst staat de elektrische stoelverstelling ook niet meer vermeld. Weet je zeker dat het bij jou geleverd wordt? Of hebben ze mij vals voorgelicht en moet ik deze zeer gewenste optie nu missen door falen van mijn leverancier? Ik ben benieuwd. Zou je mij op de hoogte willen houden of je daadwerkelijk de elektrische stoelverstelling gekregen hebt, wat ik uiteraard voor je hoop.
    Ik ben ook erg benieuwd of hij deze auto met al deze opties al over 2 weken geleverd krijgt! Als dat het geval is heeft mijn dealer zeker wat uit te leggen!

Ik heb op aanraden van mijn dealer de optie van de elektrische stoelverstelling dus laten schieten, ik hoop niet onterecht.... Ik heb mijn auto 3 weken na iDude besteld, dit zou dan productieweek 2 of 3 voor mij betekenen. Heb nog niets gehoord.
    Ateca 1.4 TSI DSG Xcellence-Black Magic-Brown Leather-Panoramic Roof-18 inch Performance Machined-Elektrische Trekhaak-Verwarmbare Voorruit-Upgrade Professional Plus.

Ik heb op aanraden van mijn dealer de optie van de elektrische stoelverstelling dus laten schieten, ik hoop niet onterecht.... Ik heb mijn auto 3 weken na iDude besteld, dit zou dan productieweek 2 of 3 voor mij betekenen. Heb nog niets gehoord.
    Ik heb week eerder besteld dan idude en sta voor week 11 gepland ik zou is bij je dealer informeren... ik ben benieuwd!

Banned
    Hoi Allen,

Begint zo langzamerhand een soap te worden. Volgens mij kunnen ze het bij SEAT gewoon niet aan en verkopen ze makkelijk met verwachtte leverdata.
    Maar als dat verreweg niet gaat kloppen in de praktijk is dat een forse deuk voor SEAT !
    Hoop het niet voor ze als aspirant SEAT rijder. Dan is het meteen mijn laatste.

Quote Originally Posted by Doezma View Post

Hoop het niet voor ze als aspirant SEAT rijder. Dan is het meteen mijn laatste.
    Dit gebeurt niet alleen bij Seat. Komt bij andere merken net zo goed voor.
    Opel Mokka X Innovation 1.4 Turbo. Eerder: Seat Ibiza FR ‘13; Altea BLH ‘10; Altea XL ‘07; Leon ‘06; Altea ‘04; Ibiza ‘02

de seat ateca word gemaakt in het fabriek van skoda , indien ze veel moeten maken van hun eigen modellen gaan deze voor op de ateca . Dit gaat nog erger worden want de nieuwe skoda kodiaq die gaan ze op de zelfde lijn maken als de ateca

Ik heb niet gehoord dat deze optie er niet in zou zitten, dus ga ik er maar vanuit dat deze optie nog steeds geleverd wordt.

ik hou jullie op de hoogte of deze maand een feest of een teleurstelling wordt.

Ik heb niet gehoord dat deze optie er niet in zou zitten, dus ga ik er maar vanuit dat deze optie nog steeds geleverd wordt.

Page 10 of 199 FirstFirst ... 891011122060110 ... LastLast