www.carcam.nl
Page 3 of 206 FirstFirst 123451353103 ... LastLast
Results 21 to 30 of 2058

Thread: [SEAT] [Ateca KH] Levertijden SEAT Ateca

Hallo,

Ik heb 16 september een ateca 1.4 xcellende besteld mij werd toe. Verteld als u nu beslist word hij week 47 geproduceerd en week 50 uitgeleverd zelf gezegd nou dan liever begin januari....

De productie staat nu voor week 11 gepland loze woorden van de dealer dus!
    Moet nog maar zien dat dit ook echt week 11 word

Groet

Vriend van SEAT-Online Snah's Avatar
    Dat ligt helemaal aan de afspraken die PON met SEAT heeft gemaakt en wat voor contingent ze hebben vastgelegd voor 2017.
    Is dat laag ingeschat en staat daarnaast PON lager op het lijstje van "wie krijgt het eerst" dan wordt jouw bestelling gewoon later uitgeleverd.
    Zo is bijvoorbeeld de SEAT importeur in Duitsland van Seat zelf en geloof maar die krijgen voorrang.
    Being a Petrolhead never gets boring....

Hallo Gebstar,
    Heb je toevallig ook gekozen voor een trekhaak? Die geven op dit moment vertraging. (info komt uit duitsland)
    Via dealer of importeur krijg ik niets te horen, persoonlijk contact? Ook nog niet.
    Wachten af tot 1e week januari en gaan dan maar eens wat meer herrie maken.

Quote Originally Posted by Gebstar View Post
    Hallo,

Ik heb 16 september een ateca 1.4 xcellende besteld mij werd toe. Verteld als u nu beslist word hij week 47 geproduceerd en week 50 uitgeleverd zelf gezegd nou dan liever begin januari....

Groet

Ik las idd al zoiets tussen de al geposte berichten

Heb idd trekhaak, glazen dak en grotere velgen
    Ben al 3 weken ruzie aan het maken! Hou er niet van als afspraken niet nagekomen worden! Snap dat de dealer hier weinig aan kan doen maar dat is tpch mijn aanspreekpunt.. en ik kan je vertellen die zij niet blij met mijn "gezeur"

Administrator erwin1988's Avatar
    Waarom zou je daar 3 weken ruzie over maken? Wij wachten ook al een tijd maar ik ga toch echt niet dagenlijks bellen of wat dan ook. Krijg gewoon af en toe een update en ja het word later maar boeiend wij maken ons er niet druk over
    Candy White Seat Leon FR 2.0 TSI "11, JD Stage 2 304,5Pk 420Nm, full option, full non resonated milltek, Aangepast onderstel, remupgrade 345 schijven en kermit groene klauwen

Ik weet niet hoe het in NL is, maar in BelgiŽ is het zo dat als een bepaald percentage van de leveringstermijn overschreden is, je kosteloos de wagen kan annuleren.
    Dan kan je evengoed in Duitsland een recente Ateca halen die wel op stock is.

Quote Originally Posted by Gebstar View Post
    Hallo,

Groet
    Met die naam had je het kunnen verwachten.

Je kan toch niet zomaar zeggen dat ik me niet druk moet maken jij weet niet waarom wij die auto gekocht hebben en je kent de situatie niet! als wij dit geweten hadden hadden we misschien wel een andere beslissing gemaakt.. om eerder te kunnen beschikken over een grotere auto!

Administrator erwin1988's Avatar
    Dat zeg ik toch ook niet Wij maken ons er niet druk om. Alleen vraag ik me af of contant de dealer lastig vallen helpt
    Candy White Seat Leon FR 2.0 TSI "11, JD Stage 2 304,5Pk 420Nm, full option, full non resonated milltek, Aangepast onderstel, remupgrade 345 schijven en kermit groene klauwen

Elke dealer krijgt een code van het fabriek, die kunnen ze elk moment nachecken om te zien hoe ver het staat met de wagen.

Je moet natuurlijk niet elke dag als een gek beginnen bellen, maar om de twee-drie weken moet wel kunnen.

Page 3 of 206 FirstFirst 123451353103 ... LastLast