www.carcam.nl
Page 8 of 199 FirstFirst ... 6789101858108 ... LastLast
Results 71 to 80 of 1990

Thread: [SEAT] [Ateca KH] Levertijden SEAT Ateca

Ik ben benieuwd. Ik heb op 20 oktober mijn nieuwe Ateca besteld. De dealer heeft een reeds bestelde configuratie voor mij aangepast. Verwachte levering in de eerste week van 2017. De verwachte levering is nu opgeschoven tot eind januari- half februari. Ik hoop dat ze dit kunnen waarmaken.
    Ateca 1.4 TSI DSG Xcellence-Black Magic-Brown Leather-Panoramic Roof-18 inch Performance Machined-Elektrische Trekhaak-Verwarmbare Voorruit-Upgrade Professional Plus.

Banned
    Quote Originally Posted by Erwin75 View Post
    Ik ben benieuwd. Ik heb op 20 oktober mijn nieuwe Ateca besteld. De dealer heeft een reeds bestelde configuratie voor mij aangepast. Verwachte levering in de eerste week van 2017. De verwachte levering is nu opgeschoven tot eind januari- half februari. Ik hoop dat ze dit kunnen waarmaken.
    Hoi Erwin, Wat bedoel je precies met 'reeds bestelde configuratie voor mij aangepast' ?
    En wel apart dat die van jou op 20-10 is besteld en dat anderen, eerder bestelling plaatsten en ik op 2-11 moeten wachten tot begin april.
    Prima dealer zeg ik !

Quote Originally Posted by Doezma View Post
    Hoi Erwin, Wat bedoel je precies met 'reeds bestelde configuratie voor mij aangepast' ?
    En wel apart dat die van jou op 20-10 is besteld en dat anderen, eerder bestelling plaatsten en ik op 2-11 moeten wachten tot begin april.
    Prima dealer zeg ik !
    Eerst maar eens afwachten wat de feitelijke levering wordt, ik heb nog geen bevestiging. Alleen een verwachting van een enthousiaste verkoper. De dealer had op voorhand al een aantal Ateca's besteld/gereserveerd. Nadat ik een Ateca besteld had hebben ze een van deze eerder bestelde auto's (nog zonder eigenaar) aangepast aan mijn wensen. Mogelijk een vooruitziende blik op schaarste. Ik houd jullie op de hoogte van de definitieve leveringsdatum.
    Ateca 1.4 TSI DSG Xcellence-Black Magic-Brown Leather-Panoramic Roof-18 inch Performance Machined-Elektrische Trekhaak-Verwarmbare Voorruit-Upgrade Professional Plus.

Iemand nog recente informatie over de levering?

Nee, nog geduldig aan het wachten op nieuws van de dealer... Jij?

Quote Originally Posted by Erwin75 View Post
    Nee, nog geduldig aan het wachten op nieuws van de dealer... Jij?
    Nee eind van de week weer eens update vragen bij de dealer....

Banned
    Quote Originally Posted by Gebstar View Post
    Nee eind van de week weer eens update vragen bij de dealer....
    Hoi, Nog de beste wensen voor 2017 en dat wij maar mogen genieten van onze nieuwe Ateca dit jaar.
    Al nadere info van de dealer ontvangen over de levering ?

Ik hoop dat ik hem binnenkort ook in ontvangst mag nemen, maar nog niks gehoort.
    Besteld 6 oktober.

Nog steeds inducatief week 11 productie

Wanneer heb jij hem besteld Gebstar? En welke uitvoering wordt het?

Page 8 of 199 FirstFirst ... 6789101858108 ... LastLast