www.lowering.nl
Page 5 of 10 FirstFirst ... 34567 ... LastLast
Results 41 to 50 of 92

Thread: [SEAT] [Ibiza 6P] VAG-COM - VCDS 2016/2017

Quote Originally Posted by Ibiza-6P View Post
    Best wolf1863

Ik heb de optie ingesteld DLR off when blinking maar helaas het werkt niet op mijn auto (en ja heb de reset gedaan via car menu) werkt het trouwens voor alle soort koplampen zeg maar ??? ik heb de gewonen standaard koplampen

Ik zat ook te kijken naar de optie Enable ESC sport under ESC systeem maar tot mijn verbazing kan ik hem niet vinden in me car menu hoe kan ik die optie aanzetten ????

Super dat jullie zo diep op de stof in gaan bedankt (kan trouwens bepaalde opties testen via mijn auto (Ik heb een Style Connect versie eind 2015)

met vriendelijk groet michael
    Heb je bi-xenon led koplampen? Drl off werkt naar mijn idee alleen op de bi-xenon koplampen.

Verstuurd vanaf mijn SM-N910C met Tapatalk
    Seat ibiza 6j fr(facelift) 2014 Dvx performance stage 1+ 133pk & 221nm, forge bov,
    Vagcomdordrecht(vcds+vcp)

Best wolf1863

Ik heb de optie ingesteld DLR off when blinking maar helaas het werkt niet op mijn auto (en ja heb de reset gedaan via car menu) werkt het trouwens voor alle soort koplampen zeg maar ??? ik heb de gewonen standaard koplampen
    Welke handleiding heb je gevolgd?
    2014: SEAT Leon 2.0 TDI FR DSG 170 PK -> 207 PK - 426 Nm VAG-COM/VAG CAN PRO + VIM MANAGER -> Eindhoven Contact

Best wolf1863

Ik zat ook te kijken naar de optie Enable ESC sport under ESC systeem maar tot mijn verbazing kan ik hem niet vinden in me car menu hoe kan ik die optie aanzetten ????

Super dat jullie zo diep op de stof in gaan bedankt (kan trouwens bepaalde opties testen via mijn auto (Ik heb een Style Connect versie eind 2015)

met vriendelijk groet michael
    Dit werkt op alle koplampen maar je moet wel alles regels goed instellen.
    Ook voor alle verlagingen bent U welkom in BredaIn het bezit van VCDS HEX-Net (ross-tech) VCP en VDS Pro Voor al je aanpassingen en coderingen Whatsapp/Tel +31 6 15228709

Quote Originally Posted by adjego View Post
    Welke handleiding heb je gevolgd?
    De handleiding van Wolf1863

Quote Originally Posted by Antera View Post
    Dit werkt op alle koplampen maar je moet wel alles regels goed instellen.
    Ik ga dalijk nog even kijken of de regels goed staan

Sorry voor de later reactie maar hier is die dan

DRL behavior when turn signal is blinking

Links

Rechts

En ik heb de instelling gevonden voor ESC in car menu

Brake Function op Aktiviert
    Brake Function Over Threshold op Aktiviert

Brake 0x26 op Aktiviert
    Brake 0x26 msg bus stond al op Databus Drivetrain heb ik laten staan.

Sorry voor de later reactie maar hier is die dan

DRL behavior when turn signal is blinking

Links

Rechts

En ik heb de instelling gevonden voor ESC in car menu

Brake Function op Aktiviert
    Brake Function Over Threshold op Aktiviert

Brake 0x26 op Aktiviert
    Brake 0x26 msg bus stond al op Databus Drivetrain heb ik laten staan.

Even off topic. Vcp? Is het nu makkelijker qua coderingen vergeleken met vcds?

Seat ibiza 6j fr(facelift) 2014 Dvx performance stage 1+ 133pk & 221nm, forge bov,

Quote Originally Posted by at0ny View Post
    Even off topic. Vcp? Is het nu makkelijker qua coderingen vergeleken met vcds?
    Ik heb met beide kabels gespeeld zeg maar vcds ik geloof een clone kabel en Vcp

Ik denk van wel vind het zoeken wat makkelijker en overzichtelijker, maar goed dat is mijn mening

En met Vcp kan je meer mee (zijde ze) maar kan het ook fout hebben

Ik heb met beide kabels gespeeld zeg maar vcds ik geloof een clone kabel en Vcp

Ik denk van wel vind het zoeken wat makkelijker en overzichtelijker, maar goed dat is mijn mening

En met Vcp kan je meer mee (zijde ze) maar kan het ook fout hebben
    Vcp kan je idd meer mee. Ik heb zelf nu ook vcp maar gebruik toch stel nog vcds met coderingen. Uit gewenning/gemak.

Maar.hoor en lees vaker idd dat vcp makkelijker en gebruiksvriendelijker is.

Ga het toch maar vaker gebruiken denk ik.

Newbie superf's Avatar
    Hello to all.

I own a SEAT Ibiza FR 1.0 110Hp 2016 with twin halogen headlights with LED DRLs. I'm trying to find a way to keep the LED DRLs on all the time.

The standard status is:

Ignition on --> LED DRLs on
    Side/Parking lishts on --> LED DRLs on
    Low/High beams on --> LED DRLs off

I'm trying to find a way to keep the LED DRLs on when the low/high beams are on.

Sorry for posting in english (I'm not sure even if I'm allowed to) but I live in Greece and I don't know your language.

Thanks in advance for your answers.

Een kleine update met het inklappen van mijn buitenspiegels

Ik ben er achter gekomen hoe mij buitenspiegels WEL uitklappen

Het dicht doen werkt bij mij als volgt doormiddel van drie sec op de AB te drukken dan klappen ze in. (De andere functie krijg ik gewoon niet voor elkaar door middel van kort op me AB te drukken)

Voor dat ik me auto dicht doe haal ik me sleutel er uit en zet me stuur in stuurslot

Als ik me auto dan open en dan de sleutel in het contact doe en rustig omdraai dan klappen de Buitenspiegels WEL uit (als je het snel doet werkt het niet)

Ga nog proberen zonder het stuurslot

ik hoop dat het voor sommige ook werkt succes
    Last edited by Ibiza-6P; 13-06-2017 at 21:36.

Page 5 of 10 FirstFirst ... 34567 ... LastLast