www.jdengineering.nl
Results 1 to 5 of 5

Thread: [SEAT] [Ibiza 6K2] Remmen vast van cupra 2000?

[SEAT] [Ibiza 6K2] Remmen vast van cupra 2000?

Hoiii!

Vannochtend ben ik zonder problemen weggegaan met de auto, echter toen ik terug naar huis wou rijden blokkeerde mijn remmen. Ze sprongen wel weer los maar steeds als ik remde hoorde ik ze even schuren, nu ben ik nog wel mijn straat ingekomen maar toen wou hij echt niet meer vooruit. Half uur later waren ze weer los en kon ik de parkeerplaats oprijden. Het ABS lampje begon net te branden en er ging een alarm af. Wat kan dit zijn? Beide kanten blokkeren. (Voorkant)

Hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Misschien zijn je remzuigers verrot en willen ze niet meer?
    Seat LCR 2003 288.5PK / 420NM - Cobra Non-Resonated Cat-Back - Forge 006 - Forge TIP - JM 3" DP + 200C Cat - Fmic Showroom

Hoogstwaarschijnlijk heb je de auto nog niet laten uitlezen. Ik zou dit wel z.s.m. doen omdat je ook al aangeeft dat je ABS lampje begon te branden en er een alarm af ging. Dikke kans dat dan duidelijk word waar je probleem zit.
    SEAT Ibiza 6F FR || Showroom ||
    SEAT Leon 1M FR || Showroom ||

Wat is de status/niveau van de remvloeistof?
    Wanneer is de remvloeistof voor het laatst vervangen?
    Exeo 1.8T ♦ 229pk / 334Nm ♦

Expert Member bassochist's Avatar
    Idd even kijken hoe oud je remvloeistof is, het kan lang goed gaan, maar op een gegeven moment zit er teveel water in (remvloeistof is hygroscopisch)wat kan bevriezen, zou m idd eerst even uit laten lezen, en alles laten controleren of er niet iets verrot is.
    BACONSTRIPS&BACONSTRIPS&BACONSTRIPS&BACONSTRIPS&BA CONSTRIPS&BACONSTRIPS