www.carcam.nl
Page 7 of 8 FirstFirst ... 5678 LastLast
Results 61 to 70 of 71

Thread: [SEAT] [Leon 5F] Navigatie Update Mei 2017

verwijderd
    LEON FR Dynamic 1.4 TSI 110kW/150pk ACT DSG 2015 -- Navi 5F0

Hier precies het zelfde, is er niemand die hier een oplossing voor heeft?
    - originele SD card gebruiken helpt dus niet (meer)
    Kan je met een VAG computer e.e.a. goed zetten zodat hij wel de laatste versie gaat 'snappen' ?

OK, we zijn weer verder gegaan. Aantal keer gelezen dat ik het via een Windows pc moest proberen want een Mac kon wel eens het probleem zijn. Voor de duidelijkheid ik heb een Navi Media Plus met hard disk waardoor ik geen origineel kaartje heb om te gebruiken. Een eigen kaart zou dan moeten werken,

De volgende stappen ondernomen;
    Kaartje geformatteerd (FAT32 standaard clustergrootte 32K)
    Via 7-zip bestanden op SD gezet. (26gig is dan best veel)
    Kaartje veilig verwijdert
    Kaartje in SD slot 1 gedaan - komt de tekst software update in beeld in notification balk
    Navigatie / setup / versie informatie / update button gebruikt
    Krijg de melding; fout geen bestanden beschikbaar.

Heb de software via navigation van Here op aanraden van de dealer gedownload voor de Navi System Plus, maar wat doe ik verkeerd?
    Seat Leon ST FR Connect 1.4 (eco)TSI 110KW | Business Plus pakket | Executive pakket | Lichtgevende Instaplijst | Pirineosgrijs

Member
    Quote Originally Posted by kryptonix View Post
    OK, we zijn weer verder gegaan. Aantal keer gelezen dat ik het via een Windows pc moest proberen want een Mac kon wel eens het probleem zijn. Voor de duidelijkheid ik heb een Navi Media Plus met hard disk waardoor ik geen origineel kaartje heb om te gebruiken. Een eigen kaart zou dan moeten werken,

De volgende stappen ondernomen;
    Kaartje geformatteerd (FAT32 standaard clustergrootte 32K)
    Via 7-zip bestanden op SD gezet. (26gig is dan best veel)
    Kaartje veilig verwijdert
    Kaartje in SD slot 1 gedaan - komt de tekst software update in beeld in notification balk
    Navigatie / setup / versie informatie / update button gebruikt
    Krijg de melding; fout geen bestanden beschikbaar.

Heb de software via navigation van Here op aanraden van de dealer gedownload voor de Navi System Plus, maar wat doe ik verkeerd?
    Zojuist heb ik precies hetzelfde gedaan maar dan met een 128 GB SD. Ik krijg ook de melding dat er geen bestanden beschikbaar zijn OF ik moet de BRON wijzigen. Echter, ik zou niet weten waar de bron te wijzigen. Kan wel in de MEDIA modus, maar niet in navigatie.

Ik ben nu opnieuw aan het proberen via een 32 GB SD. Overigens heb ik het over een Navi Plus in een Ateca.
    Seat Ateca 1.4 TSI Xcellence - Brilliant silver - Alcantara zwart bekleding - Bicolor 18" velgen - Upgrade professional plus

Member
    Gelukt! 32 GB SD geformatteerd. 7Z file extract direct naar SD. In Slot 1 gedaan en nu zag het systeem wel de bestanden. Update heeft ongeveer 45 minuten geduurd. Daarna nieuwe kaarten beschikbaar enne.....zelf de nieuwe tunnel in Maastricht met alle aansluitwegen zijn zichtbaar op de kaart. Morgen eens kijken of het navigeren werkt.

@robheid: de Navi Plus heeft geen originele SD kaart, dus kan gewoon iedere SD kaart zijn (behoudens een 128 G.
    Last edited by MaJa; 17-07-2017 at 23:24.
    Seat Ateca 1.4 TSI Xcellence - Brilliant silver - Alcantara zwart bekleding - Bicolor 18" velgen - Upgrade professional plus

Hi Maja,

Ik heb het precies hetzelfde gedaan, maar krijg steeds die melding. Heb jij misschien voor mij een screenshot van de bestanden die je erop hebt gezet? Is dat de volledige 27 gigabyte of een deel daarvan? Mijn bestandsindeling is als volgt:

metainfo2.txt
    Mib1
    Mib2
    P161_N60S5MIBH3_EU_NT.md5

Of moet ik de inhoud van die Mib2 map erop zetten? Daar zitten de volgende bestanden in:

metainfo2.txt
    NavDB
    SpeechResVDE
    Truffles

Thanks voor je hulp alvast.
    Seat Leon ST FR Connect 1.4 (eco)TSI 110KW | Business Plus pakket | Executive pakket | Lichtgevende Instaplijst | Pirineosgrijs

Member
    Quote Originally Posted by kryptonix View Post
    Hi Maja,

Ik heb het precies hetzelfde gedaan, maar krijg steeds die melding. Heb jij misschien voor mij een screenshot van de bestanden die je erop hebt gezet? Is dat de volledige 27 gigabyte of een deel daarvan? Mijn bestandsindeling is als volgt:

metainfo2.txt
    Mib1
    Mib2
    P161_N60S5MIBH3_EU_NT.md5

Of moet ik de inhoud van die Mib2 map erop zetten? Daar zitten de volgende bestanden in:

metainfo2.txt
    NavDB
    SpeechResVDE
    Truffles

Thanks voor je hulp alvast.
    Ik heb de P161_N60S5MIBH3_EU_NT.7z file uitgepakt rechtstreeks naar de SD kaart. Dus SD kaart formatteren, met 7Zip de downloaded P161_N60S5MIBH3_EU_NT.7z file openen, op - teken klikken, als destination de drive van de SD kaart aangeven. Dan weet je zeker dat alles erop staat met de juiste properties.

Succes.
    Last edited by MaJa; 18-07-2017 at 21:06.

Iemand al een keer geprobeerd flitsers als POI in te voegen? Ik kwam deze video tegen op youtube: https://www.youtube.com/watch?v=KtnCDJpdALU
    Ik kan het onderwerp zo even niet op www.seat-leon.de vinden.
    Ben benieuwd of dit ook mogelijk is op een Leon 5F van december 2014
    Seat Leon ST Ecomotive Lease Sport 1.6 TDI, Technic Grijs, 17 inch directset dynamic, winterpakket, afneembare trekhaak, geen type aanduiding

Page 7 of 8 FirstFirst ... 5678 LastLast