www.carclean.nl
Page 110 of 159 FirstFirst ... 1060100108109110111112120 ... LastLast
Results 1,091 to 1,100 of 1583

Thread: [SEAT] [Ibiza 6F] SEAT Ibiza samenstellen

Daarom had ik het ook alleen over het exterieur. Mijn exemplaar heeft gewoon kunstleder op het dash.
    IBIZA 1.0 TSI FR Business Intense 115pk DSG Nevada White • 18 inch Performance • Red Pack • Full-LED • Schuifdak • DAB+ • Upgr. Alcantara / Exclusive / Drive / Winter / Beats

Quote Originally Posted by EzCruzEr View Post
    Daarom had ik het ook alleen over het exterieur. Mijn exemplaar heeft gewoon kunstleder op het dash.
    Ow haha. Denk dat ik juist interieur las.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Net op de weg zat ik achter een excellence versie. Toch minder mooi dan de FR

Kan je eigenlijk de keyless entry ook permanent uitzetten via het menu als je dat zou willen? Lees toevallig over inbraken in Wassenaar door de keyless entry.

Edit: ik lees dat de auto eventueel een update gehad heeft voor de beveiliging van de keyless entry. De nieuwe Ibiza zal dat dan misschien al hebben.

Anders koop ik misschien ff zo'n signaal block tasje koop voor m'n sleutel.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
    Last edited by mgmb; 13-02-2018 at 11:21.

Quote Originally Posted by Seat zonder sofa's View Post
    Als je alle opties aanvinkt is de kleur inderdaad het moeilijkst

@Dominatu en @auto_emocion; gefeliciteerd met jullie aanschaf.

Wel grappig dat is dat (op ralph1978 na) iedereen voor de FR Business kiest.
    In deze thread nog niemand gehoord over een Style of Xcellence.
    Ik zie hier steeds meer bestellingen, alleen op de weg kom ik ze nog niet tegen
    @ seat zonder soafa's: verschil moet er zijn is auto voor de vrouw om de kinderen naar school te brengen, ze mag in haar handjes wrijven dat het in een 115pk FR mag gaan gebeuren (en niet in een afgetrapte "klassieke" arosa ofzo )
    Leon Cupra ST 5F 280pk dynamic grey
    Oud: 500 Abarth C 170PK , Opel Speedster 240pk/870kg

Hoi allemaal,

Ik volg dit topic al een tijdje maar dacht ik ga toch eens reageren.

Juli vorig jaar heb ik mijn Seat Ibiza Candy White, 95 PK, Upgrade Exclusive, Full-LED koplampen en 17" Dynamic velgen besteld en is eind oktober geleverd. Daarbij heb ik mijn Kia Rio ingeruild en daar heb ik tot nu toe geen spijt van gehad! Hij rijdt namelijk heerlijk .
    Heb er inmiddels 8600 KM opzitten en rij nu 1/16,2.

Er zijn wel een aantal zaken wat ik toch minder vind zoals het niet kunnen inschakelen van de Anti-hijack functie (vergrendelen bij 15km/h), geen keyless-entry knop bij de passagiers kant (mijn vriendin en ik rijden afwisselend dus dan zit de sleutel bij haar in de tas) en het navigatiesysteem is soms erg onduidelijk wanneer je moet afslaan. Het geluid van de FM radio kan je volgens mij ook niet harder zetten waarbij het wel bij de bluetooth kan.

Het is ook al eerder gemeld maar de navigatie blijft op de A20 bij Rotterdam aangeven dat er een file is en ook als deze er niet staat. Heeft iemand hem al aan de vagcom kabel gehangen en weet wat er allemaal mogelijk is?

Thanks allemaal!

Quote Originally Posted by Odelot View Post
    Succes met wachten! Bijna dezelfde configuratie als ik heb. Op de kleur na dan. Heb alleen de pedalen en voetsteun en kleur is desire red en een 1.5.

Balen dat die ketting van de bmw is gebroken. Dat is qua vermogen toch wel een grote stap terug! Had je de bmw al lang? En was het nog garantie die ketting?
    Yup, was inderdaad behoorlijk balen! Van 240pk naar 95pk. Ik had de BMW in 04/2017 gekocht en geëxporteerd vanuit Duitsland voor een leuke prijs waardoor ik wist dat het een risico was (was de prijs ook naar). Alsnog bijna 40k in gereden, maar nu echt over naar lease mede door de (te) grote kostenposten aan reparaties de afgelopen jaren. Nu hopelijk 3 jaar zorgeloos genieten in deze Ibiza FR!

Quote Originally Posted by EzCruzEr View Post
    Awesome! Mooie uitvoering en lekker dik aangekleed ook! Upgrade Technology op een FR Business Intense is trouwens toch al standaard aanwezig? Pirineos Grey is een hele stoere kleur. Heb ik ook even overwogen, net als Mystery Blue. Ik vind de rode accenten daar mooi mee uitkomen.

Ik heb zelf ook heeeel lang getwijfeld over de kleur. Desire Red of Nevada White..... eeuwige twijfel..... maar uiteindelijk voor de laatste gekozen. Hoewel ik die rode kleur prachtig vind, ik ben bang dat ik er sneller op uitgekeken raak dan een neutralere kleur. Metallic wit vind ik ook sportief en elegant tegelijk. Bovendien maakt het de auto optisch groter en alle zwarte details komen mooi uit. Ik heb deze witte lak ook op m’n huidige Ibiza FR ST en nooit spijt van gehad.

Zaterdag mag ik ‘m eindelijk ophalen!
    Je hebt gelijk, Technology upgrade is standaard bij de FR BI, my bad! En nice, foto's graag als je hem opgehaald hebt!

Quote Originally Posted by Sennie View Post
    Hoi allemaal,

Ik volg dit topic al een tijdje maar dacht ik ga toch eens reageren.

Juli vorig jaar heb ik mijn Seat Ibiza Candy White, 95 PK, Upgrade Exclusive, Full-LED koplampen en 17" Dynamic velgen besteld en is eind oktober geleverd. Daarbij heb ik mijn Kia Rio ingeruild en daar heb ik tot nu toe geen spijt van gehad! Hij rijdt namelijk heerlijk .
    Heb er inmiddels 8600 KM opzitten en rij nu 1/16,2.

Er zijn wel een aantal zaken wat ik toch minder vind zoals het niet kunnen inschakelen van de Anti-hijack functie (vergrendelen bij 15km/h), geen keyless-entry knop bij de passagiers kant (mijn vriendin en ik rijden afwisselend dus dan zit de sleutel bij haar in de tas) en het navigatiesysteem is soms erg onduidelijk wanneer je moet afslaan. Het geluid van de FM radio kan je volgens mij ook niet harder zetten waarbij het wel bij de bluetooth kan.

Het is ook al eerder gemeld maar de navigatie blijft op de A20 bij Rotterdam aangeven dat er een file is en ook als deze er niet staat. Heeft iemand hem al aan de vagcom kabel gehangen en weet wat er allemaal mogelijk is?
    Wat raar dat de hij geen functie heeft om automatisch te ontgrendelen!

Quote Originally Posted by auto_emocion View Post
    Wat raar dat de hij geen functie heeft om automatisch te ontgrendelen!
    Ja, de handleiding zegt er wel wat over maar kan nergens wat vinden om in te schakelen. Vind het ook vreemd. Het schijnt wel geactiveerd te kunnen worden met een Vagcom kabel.

Vriend van SEAT-Online! Odelot's Avatar
    Quote Originally Posted by Dominatu View Post
    Thanks allemaal!

Yup, was inderdaad behoorlijk balen! Van 240pk naar 95pk. Ik had de BMW in 04/2017 gekocht en geëxporteerd vanuit Duitsland voor een leuke prijs waardoor ik wist dat het een risico was (was de prijs ook naar). Alsnog bijna 40k in gereden, maar nu echt over naar lease mede door de (te) grote kostenposten aan reparaties de afgelopen jaren. Nu hopelijk 3 jaar zorgeloos genieten in deze Ibiza FR!
    Wow dat is een enorme stap inderdaad!Wel behoorlijk veel mee gereden nog ook. Ja, bmw's zijn niet goedkoop om te rijden. Zelf hebben we (nog) een e46 323, maar die gaat er waarschijnlijk ook uit. Rijdt m'n vrouw mee. Die rijdt vrij weinig, maar gemiddeld zijn we toch 1500,00 per jaar aan onderhoud kwijt. Bij 10k km per jaar. Mrb en verzekering ook 100,00 per maand, dus 2700,00 per jaar aan vaste lasten. Voor 230,00 per maand heb je een Fiat 500S in de private lease. 36 maanden/12k km per jaar. Lijkt ons financieel gezien veiliger dan de bmw te blijven rijden.

[/offtopic off]
    Showroom - Facebook - Autoweek VAGCOM VCDS HEX-NET Pro

Page 110 of 159 FirstFirst ... 1060100108109110111112120 ... LastLast