www.lowering.nl
Page 277 of 278 FirstFirst ... 177227267275276277278 LastLast
Results 2,761 to 2,770 of 2774

Thread: [SEAT] [Ibiza 6F] SEAT Ibiza samenstellen

Ze maken inderdaad allemaal gebruik van GPS dus ik denk dat we de Flitsmeister app maar gewoon moeten vertrouwen.. Overigens rijd ik niet vaak meer zonder die app aan! ��

Vorige week bij Anthony de laptimer laten activeren, gisteren even geprobeerd.
    DSG op S gezet, laptimer gestart en daarna rem los en gas erop. Heb nog niet geprobeerd om met links op rem en rechts op gas zodat je niet je voet hoeft te verzetten
    Uitslag was 10 seconden rond, dus viel me niet tegen. (specs geven 9,5 sec aan)
    Seat Ibiza 6F FR Business Intense | 1.0 TSI 115pk DSG | Desire Red | 18" | Full Led | Upgrade Exclusive | Winter Pack | Beats audio | Upgrade Drive | Virtual Cockpit

Vriend van SEAT-Online! Odelot's Avatar
    Ik heb die laptimer ook geactiveerd zelf. Kun je die ook gebruiken voor 0-100 dan? Zoja, hoe werkt dat dan?
    Showroom - Facebook - Autoweek VAGCOM VCDS HEX-NET Pro

Quote Originally Posted by Odelot View Post
    Ik heb die laptimer ook geactiveerd zelf. Kun je die ook gebruiken voor 0-100 dan? Zoja, hoe werkt dat dan?
    Op stop zetten wanneer je 3 getallen ziet
    Dus helemaal accuraat is het niet, want je bent er natuurlijk al voorbij dan. Maar het geeft een idee haha.
    Seat Ibiza 6F FR Business Intense | 1.0 TSI 115pk DSG | Desire Red | 18" | Full Led | Upgrade Exclusive | Winter Pack | Beats audio | Upgrade Drive | Virtual Cockpit

Werkt dus niet. Handmatige meting werkt zoiezo niet, en helemaal niet als je dat zelf doet Ún rijdt.

Quote Originally Posted by Odelot View Post
    Werkt dus niet. Handmatige meting werkt zoiezo niet, en helemaal niet als je dat zelf doet Ún rijdt.
    Haha, het werkt wel, dat zeg ik toch? Ik zeg alleen nergens dat het niet accuraat of geijkt is. Maar dat is Flitsmeister ook niet.

Flitsmeister zal accurater zijn dan met zelf de toetsen bedienen denk ik

hallo,

Wie heeft er hier al z,n eerste kleine beurt laten doen,en bij welke km stand?

Ik vraag dit om het volgende,volgens de boekjes en de stikker naast het dashboard heeft mijn auto de interval service met de longlife olie.

Dus Interval na 2 jaar of 30.000km.

Dit is wel afhankelijk van je rijstijl of belasting van de motor.

De mijne is nu 11 maanden ,heeft 12.000km gelopen en hij vraagt nu al om een service over 25 dagen.

Nu ben ik kort na aanschaf, met 1000km op de teller, op vakantie gegaan met de caravan, en heb in 4 weken tijd zo,n 4000km gereden, waarvan 2000 met de caravan.

Zou dit zo,n grote invloed hebben gehad op de service interval?
    Besteld Wk2 levering Wk18 nu Wk20.. Ibiza (2018) FR BI 1.5 TSI EVO 110kW/150pk + Full Led + Panoramadak + 18" - Pirineus Grey

Zou het dan mooi laten doen. Heb zelf de eerste bij de 17k laten doen. Nu inmiddels 36k op de teller. Werk nu dichtbij huis en belast m niet zwaar, maar laat toch binnenkort de olie verversen weer denk ik. De eerste keer had ik het zo snel gedaan omdat er dan voor mijn gevoel sneller zooi in de olie komt omdat de motor dan nieuw is. Dan moet alles nog op elkaar indraaien zogezegd.

Quote Originally Posted by BLEK View Post
    hallo,

Wie heeft er hier al z,n eerste kleine beurt laten doen,en bij welke km stand?

Ik vraag dit om het volgende,volgens de boekjes en de stikker naast het dashboard heeft mijn auto de interval service met de longlife olie.

Dus Interval na 2 jaar of 30.000km.

Dit is wel afhankelijk van je rijstijl of belasting van de motor.

De mijne is nu 11 maanden ,heeft 12.000km gelopen en hij vraagt nu al om een service over 25 dagen.

Nu ben ik kort na aanschaf, met 1000km op de teller, op vakantie gegaan met de caravan, en heb in 4 weken tijd zo,n 4000km gereden, waarvan 2000 met de caravan.

Zou dit zo,n grote invloed hebben gehad op de service interval?
    Dan hebben ze gewoon de service interval verkeerd ingesteld, die staat dan simpelweg niet ingesteld op variabel met longlife maar gewoon op 1 jaar / 15.000 km. Dat komt heel vaak voor en het zou me zelfs niet verbazen als sommige dealers het bewust doen om wat extra onnodig onderhoud te kunnen uitvoeren... Heb dat zelf ook regelmatig gehad, bijvoorbeeld na het laatste longlife onderhoud begon de auto ook na 11 maanden al weer te zeuren over onderhoud terwijl dat nog lang niet nodig is. Gelukkig kun je dat ook zelf via de boordcomputer resetten, tenminste bij de 6J kan dat wel.

Afwijkingen in het variable longlife interval zijn erg beperkt, heb nog nooit gezien dat een auto op basis daarvan meer dan 2 weken eerder of later onderhoud nodig had.

Page 277 of 278 FirstFirst ... 177227267275276277278 LastLast