www.jdengineering.nl
Page 243 of 245 FirstFirst ... 143193233241242243244245 LastLast
Results 2,421 to 2,430 of 2442

Thread: [SEAT] [Ibiza 6F] SEAT Ibiza samenstellen

Voorkomen van vocht is beter dan het bestrijden ervan. Dus leg een Pingi in je auto. Probleem opgelost.

Nu: Leon ST FR 1.4 EcoTSI DSG (Nevada) & Opel Astra 1.0 Turbo S/S Innovation
    Gehad (aan SEAT's dan): Arosa, Ibiza 6L, Ibiza Cupra 6L, Ibiza 6J, Leon 1P, Mii, Altea XL

Quote Originally Posted by Menaz View Post
    Voorkomen van vocht is beter dan het bestrijden ervan. Dus leg een Pingi in je auto. Probleem opgelost.

zat ik al aan te denken idd
    seat ibiza 1.0 business intense 115pk, desire red, full led, red pack, upgrade winter, dab+, upgrade beats audio, 17 inch dynamic..... hobby auto: 2009 abarth 500 esseesse

Beslagen ramen, natte vloermatten, vocht in de koplampen en rammeltjes horen toch een beetje bij Seat?

Quote Originally Posted by the hering View Post
    meer mensen hier die vinden dat t lang duurt voordat de voorruit ontwasemd is? kreeg een opmerking van mn vriendin dat t nogal lang duurde.
    Dat merk ik in nieuwe Polo inderdaad ook. Duurt echt lang.
    Auto: BMW M140i. Eerder een Seat Leon Cupra 280 DSG - JD Stage II (393 pk/512 nm)
    Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl

Quote Originally Posted by the hering View Post
    meer mensen hier die vinden dat t lang duurt voordat de voorruit ontwasemd is? kreeg een opmerking van mn vriendin dat t nogal lang duurde.
    Ik heb tegenwoordig m'n airco juist uitgezet. Sindsdien geen last meer van vochtige ramen aan de binnenzijde in de ochtend.
    Als het dan wel beslaat omdat ik erin ga zitten bijv. Dan wel even de airco aan en is het zo weg.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Vriend van SEAT-Online! Odelot's Avatar
    Ik heb standaard de airco ook altijd uit staan. Als je die altijd aan laat wordt het steeds vochtiger in de auto is mijn ervaring. Heel soms gebruik ik m om te ontwasemen. Maar dat is zeer zelden.
    Showroom - Facebook - Autoweek VAGCOM VCDS HEX-NET Pro

Oh dat wist ik niet, ik dacht dat de airco aan de lucht in de auto altijd droger maakt.
    2017 SEAT Leon 1.0 TSI 115 pk | Alor blue, Full LED, PDC, 8" Media/navigatiesystem met Full Link, Middenarmsteun, DAB+ en Black Pack | JDMedia - Websites en SEO

Quote Originally Posted by JDx View Post
    Oh dat wist ik niet, ik dacht dat de airco aan de lucht in de auto altijd droger maakt.
    Dat is ook zo, maar in de auto werkt het op een of andere manier wat vreemd. Misschien dat het door kou meer condenseert ofzo.

Vriend van Seat-Online nd-photo.nl's Avatar
    Komt het niet omdat je de airco misschien niet 5mins voor je aankomst uitzet? Dat de condensor nog superkoud is en die gecondenseerde lucht nog in je cabine beland?

Quote Originally Posted by nd-photo.nl View Post
    Komt het niet omdat je de airco misschien niet 5mins voor je aankomst uitzet? Dat de condensor nog superkoud is en die gecondenseerde lucht nog in je cabine beland?
    Dat klinkt idd als een goede verklaring.

Page 243 of 245 FirstFirst ... 143193233241242243244245 LastLast