www.carcam.nl
Page 261 of 277 FirstFirst ... 161211251259260261262263271 ... LastLast
Results 2,601 to 2,610 of 2767

Thread: [SEAT] [Ibiza 6F] SEAT Ibiza samenstellen

Voor degene die interesse hebben, ik heb de optionele achter diffuser die verkrijgbaar is met productnummer 6F00716119B9 besteld in het Verenigd Koninkrijk.
    In Nederland is deze bij de Seat dealer te verkrijgen voor €589 en in de het VK was deze inclusief verzendkosten €330. Zie onderstaand de link en foto (Is nu niet meer op voorraad maar zal wel weer komen denk ik)
    Voor degene die ook interesse hierin hebben is het wellicht handig om snel in het VK te kijken met het oog op de naderende Brexit en de invoerrechten en BTW die dan betaald moeten worden.

https://www.ebay.nl/itm/113536397883?ul_noapp=true
    Last edited by DennisM1992; 11-02-2019 at 19:37.

Vriend van SEAT-Online! Odelot's Avatar
    Is dat zwarte gedeelte boven de diffuser gewoon een sticker? Dacht dat dat 1 geheel was? Dan vind ik de originele fr bumper mooier. Door die grijze strip in het midden tussen de nep uitlaten valt het veel meer op dat ze nep zijn vind ik. Ook dat pianolak vind ik persoonlijk teveel van het goede. Maar smaken verschillen uiteraard.
    Showroom - Facebook - Autoweek VAGCOM VCDS HEX-NET Pro

Dat is toch geen diffuser? Dit is een diffuser:

Leon ST FR 1.4 EcoTSI DSG & Astra 1.0T Innovation (besteld: Octavia 1.6TDI DSG)
    Gehad (SEAT): Arosa, Ibiza 6L, Ibiza Cupra 6L, Ibiza 6J, Leon 1P, Mii, Altea XL

Quote Originally Posted by Odelot View Post
    Is dat zwarte gedeelte boven de diffuser gewoon een sticker? Dacht dat dat 1 geheel was? Dan vind ik de originele fr bumper mooier. Door die grijze strip in het midden tussen de nep uitlaten valt het veel meer op dat ze nep zijn vind ik. Ook dat pianolak vind ik persoonlijk teveel van het goede. Maar smaken verschillen uiteraard.
    Volgens mij is het gedeelte erboven een stuk plastic. Die ga ik niet monteren. Vind zelf de grijze strip in het middel ook niet erg mooi dus die maak ik denk ik ook glimmend zwart. Zoals onderstaand voorbeeld:

Last edited by DennisM1992; 11-02-2019 at 21:04.

Quote Originally Posted by Menaz View Post

Dat lijkt meer op een sneeuwschep

Das meer een complete afdekplaat

Quote Originally Posted by DennisM1992 View Post
    Dat lijkt meer op een sneeuwschep

Current: Ibiza 6F (2017) | Past: Leon 5F (2013) - Ibiza 6J (2010) - Leon 1P (2005) - Leon 1M (2000)

Quote Originally Posted by Odelot View Post
    De 1.5 ibiza is niet wltp gekeurd en heeft ook geen milieu label. Geen idee hoe ze het doen... Bpm is volgens de nedc norm. Blijkbaar mogen er toch gewoon nieuwe auto's zonder wltp keuring gemaakt en verkocht worden? Edit: Dit mag tot 12 april dit jaar heb ik net gelezen.

@Uniekdesigen, feli met je ibiza trouwens! Mooie kleur ook dit! De 1.5 bevalt wel goed dus begrijp ik

Een paar pagina's terug in dit topic postte iemand een link waar je de opties van auto's kan checken aan de hand van het vin nummer. Dit heb ik gedaan met de mijne en de jouwe, om te zien wat er veranderd is tussen de verschillende modeljaren. Heb alleen de verschillen er tussenuit gepakt want het is een flinke lijst!

Odelot:

9T1Heated washer nozzles: Heated washer nozzles in front

2H4Charism: Driving profile selection and hydraulic damper control

7AATheft protection system: Electronic immobilizer

3W3Interior noise suppression measures: Special interior noise suppression

4N3Dashboard: Comfort dashboard

A63Tire categorization: Category 3

9S5Multi-function display/trip computer: Multi-function display/trip computer "Medium"

PB2Connectivity Box: inductive charging station + GSM power amplifier

PCWDark tinted side windows with bright window trims

PDCDual Ride chassis w/ SEAT Drive Profile

PL3Alcantara seats and dashboard in leatherlook)

PML"SEAT FULL LINK"

PQSKeyless locking and starting system Keyless Access without SAFELOCK

WDEConvenient storage package

N2SSeat trim covers: Seat trim covers in Alcantara

4A3Seat heater: Seat heater for front seats separately controlled

9ZETelephone / telematics: Comfort telephone system

4ZBDecorative trims: Bright decorative trims

Uniekdesign:

9T0 Heated washer nozzles: Without heated washer nozzles

2H5 Charism: Driving profile selection and conventional shock absorber

7AS Theft protection system: Anti-theft alarm system, interior monitoring, backup horn and towing protection

3W0 Interior noise suppression measures: Without additional noise suppression measures for passenger
    compartment

4N0 Dashboard: Standard dashboard

A60 Tire categorization: Category 0

9S0 Multi-function display/trip computer: Multi-function display/trip computer active info display "Entry"

PFK Digital Kombi

PQA "Easy" package (without SAFELOCK)

WAS Anti-theft alarm system

N3G Seat trim covers: Seat trim covers in fabric

4A0 Seat heater: Without seat heater

9ZX Telephone / telematics: Mobile phone interface

4ZA Decorative trims: Standard decorative trims

Volgens het rdw zit er ook wat verschil in de motor, want de uitstoot verschilt iets. Ook het interieurgeluid zit 1 decibel verschil tussen.

Kun je zo checken op ovi.rdw.nl.

Kun jij wel keyless starten trouwens? Ik zie dat je wel keyless entry hebt. Wilde zelf alleen keyless kunnen starten, maar daar kreeg je automatisch keyless entry bij. Dat hoefde voor mij eigenlijk niet. Benieuwd hoe dat bij jou is.
    Het is inderdaad een hele lijst aan opties. Zou het verschil aan interieurgeluid misschien aan de velgmaat liggen? Heb jij ook 18?
    Wij hadden in april niet voor keyless entry gekozen maar ivm een andere samenstelling van de verschillende pakketten zat keyless entry er toch opeens bij. Volgens mij is keyless entry altijd in combinatie met keyless starten. Tot nu toe bevalt het goed!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Seat Ibiza FR Business Intense 1.5

Lekker dat dat er toch bij zit nu! De opties zijn idd veranderd. Ik heb ook 18" velgen.

[IMG][/IMG]

Onze 1.5 hebben we vanochtend ook opgehaald
    Seat Ibiza FR Business Intense 1.5 EVO nevada white full options

Page 261 of 277 FirstFirst ... 161211251259260261262263271 ... LastLast