www.seat.nl
Page 289 of 290 FirstFirst ... 189239279287288289290 LastLast
Results 2,881 to 2,890 of 2897

Thread: [SEAT] [Ibiza 6F] SEAT Ibiza samenstellen

Quote Originally Posted by tmulder View Post
    Ik heb dit geluid ook dit komt alleen bij mij achter mijn Virtual Cockpit vandaan.
    De Dealer wist meteen wat het probleem was, het gaat om de connect unit die standaard op de business intense modellen zit.
    deze unit wordt niet in de fabriek gemonteerd maar bij de dealer zelf omdat dit een optie is vanuit PON en niet vanuit Seat zelf.
    alleen mij is deze niet juist bevestigd en hoor je hem dit wordt binnenkort opgelost.

heb jij anders spullen in je dashboard kastje of heb je een life hammer in jouw rechter deur zitten ?

Ik had bij aflevering in beide deuren een lifehammer, maar die heb ik eraf gehaald incl. de bevestiging. De lifehammer zit in een doekje in de middenarmsteun. Verder heb ik niets in het dashboardkastje. De rammel is er maar af en toe, maar ben bang dat het erger gaat worden.
    Ibiza 1.0 FR Business Intense, DAB, Full Led

Even flink met de config gespeeld. We blijven hangen bij de volgende samenstelling

Seat Ibiza 1.0 TSI 95PK
    FR Business Intense
    Kleur: Desire Red

Extra opties bovenop de standaard: Full LED koplampen (en volgens mij worden er dan meer zaken LED, zoals interieurverlichting e.d.)

Verdere opties die er uit springen

- 8 inch scherm met USB poorten, CD speler en MicroSD in dashboardkastje
    - Climate- en cruisecontrol
    - Regensensor en autom. dimmende binnenspiegel
    - Zwarte hemel (!) Maakt het echt af van binnen!
    - Elektrische ramen voor en achter, alsmede spiegels verstelbaar/inklapbaar
    - Multifunctie stuurwiel

- FR bumpers en emblemen
    - verlaagd sportonderstel (-15mm)
    - 17 inch LM velgen (standaard FR 'Dynamic')
    - Full LED koplampen e.d.
    - LED achterlichten
    - Donker getinte ramen achter B-stijl
    - Zwarte raamlijsten

En er zijn nog wel wat meer dingen, moet zeggen zeer compleet. Ben onder de indruk voor het geld.

Plaatje bij het praatje:

Golf IV 1.6SR > Leon 1M 1.9TDi VVT chip > A3 8L 1.9TDi ASZ > Passat 3BG Variant 1.9TDi > Leon 1M 1.6-16V

Welk totaalbedrag kom je dan uit? Ik vraag dat omdat de Leon nu echt superscherp geprijsd is als Ultimate Edition.

https://www.seat.nl/acties/ultimate-editions
    SEAT Leon 5F ST FR 1.4 EcoTSI DSG & Skoda Octavia 5E Ambition Business U 1.6 TDI DSG
    Gehad (SEAT): Arosa, Ibiza 6L, Ibiza Cupra 6L, Ibiza 6J, Leon 1P, Mii, Altea XL

@Menaz:
    Hij kiest voor een 95 pk FR business Intense in Desire Red en de LED-koplampen.
    Volgens de configurator: 22.855,- (exclusief zwarte hemelbekleding)
    De Leon Ultimate begint bij 24.950,-

@INCUBUS: Bij de optie "LED- koplampen" krijg je in je interieur LED-verlichting bij je voeten en in het portier (instelbaar wit/rood en in sterkte), maar de plafond-verlichting en kofferbakverlichting is halogeen (maar als je een panorama-dak kiest, dan wel LED geloof ik)
    2017 Seat Ibiza (6F) FR Business Intense 1.0 TSI 95 pk Midnight Black (met rode accenten), Full LED, DAB+, 18" Performance velgen

Member
    de plafond-verlichting en kofferbakverlichting is halogeen
    Dat zal toch zeker niet? Als het wel zo is, dan heb je al vrij snel de brandweer nodig vrees ik...
    Zijn vast gewone klassieke gloeilampjes.
    Seat Leon ST 1.0 TSI - 07/2017

Klopt wel aardig. De zwarte hemel zit er zonder enige meerprijs gewoon in? Positief verrast.
    Heb in een met en zonder gezeten, direct na elkaar. Dat is wel een verschil. Erg fraai.

Hopen dat de knoop snel doorgehakt kan worden.
    Golf IV 1.6SR > Leon 1M 1.9TDi VVT chip > A3 8L 1.9TDi ASZ > Passat 3BG Variant 1.9TDi > Leon 1M 1.6-16V

Vriend van SEAT-Online! Odelot's Avatar
    De 2018 fr uitvoering had in elk geval geen zwarte hemel, en kon je er ook niet in krijgen. Dat had alleen de excellence uitvoering. Iemand hier op het forum heeft een destijds nog een zwarte hemel ingebouwd in zijn fr. Staat ook ergens in dit topic.
    Showroom - Facebook - Autoweek VAGCOM VCDS HEX-NET Pro

De 2018/2019 versie kon het krijgen via het sportpakket met ook rode remklauwen als ik mij niet vergis.

Vriend van SEAT-Online! Odelot's Avatar
    Het sportpakket had rode remklauwen en rode biezen in de veiligheidsgordels. Geen zwart dak.
    Showroom - Facebook - Autoweek VAGCOM VCDS HEX-NET Pro

Quote Originally Posted by Seat zonder sofa's View Post
    @Menaz:
    Hij kiest voor een 95 pk FR business Intense in Desire Red en de LED-koplampen.
    Volgens de configurator: 22.855,- (exclusief zwarte hemelbekleding)
    De Leon Ultimate begint bij 24.950,-

@INCUBUS: Bij de optie "LED- koplampen" krijg je in je interieur LED-verlichting bij je voeten en in het portier (instelbaar wit/rood en in sterkte), maar de plafond-verlichting en kofferbakverlichting is halogeen (maar als je een panorama-dak kiest, dan wel LED geloof ik)
    ongelofelijk hoe die prijzen zijn gestegen, betaalde in 2017 nog 23k voor een bijna volle opties 1.0 115 pk...
    seat ibiza 1.0 business intense 115pk, desire red, full led, red pack, upgrade winter, dab+, upgrade beats audio, 17 inch dynamic..... hobby auto: 2009 abarth 500 esseesse

Page 289 of 290 FirstFirst ... 189239279287288289290 LastLast