www.carclean.nl
Page 227 of 232 FirstFirst ... 127177217225226227228229 ... LastLast
Results 2,261 to 2,270 of 2314

Thread: [SEAT] [Ibiza 6F] SEAT Ibiza samenstellen

Vriend van SEAT-Online! Odelot's Avatar
    Quote Originally Posted by nimc View Post
    Ik zou ook even hier kijken.
    Orgineel zijn ze niet eens heel duur.
    Moet je wel idd even de maat weten.

En idd hele dikke velgen.

https://www.seat-leon.de/shop/seatle...u2qk86ljiskae3

Verstuurd vanaf mijn Aardappel
    Hey Thnx! Dat is een goed adres inderdaad! Zeker niet duur!
    Showroom - Facebook - Autoweek VAGCOM VCDS HEX-NET Pro

Ik heb een bestelling voor een FR Business Intense uitstaan, waarbij ik ervan uitging dat Android Auto daar standaard op zit.
    In de Car Configurator bij Multimedia staat: MirrorLink, Apple Carplay en AndroidAuto (Full link) - standaard

Maar nu zie ik bij Accessoires ook nog apart "SEAT Full Link (€ 234)" staan.
    Had ik dat ook bij moeten bestellen?

Quote Originally Posted by Yellow View Post
    Ik heb een bestelling voor een FR Business Intense uitstaan, waarbij ik ervan uitging dat Android Auto daar standaard op zit.
    In de Car Configurator bij Multimedia staat: MirrorLink, Apple Carplay en AndroidAuto (Full link) - standaard

Ja klopt, ik vroeg me dat toevallig gisteren ook af! Ik zat de auto te configureren om te kijken hoeveel extra ik kwijt zou zijn als ik hem nu zou bestellen met de nieuwe configurator/prijzen voor 2019. (Dan kost ie gewoon circa 28,3k ipv 26,3k )
    Maar wanneer je dan weer bij standaard uitrusting voor de FR BI kijkt, staat dit gewoon erbij.

Ik begrijp die configurator ook niet, maar volgens mij zit dat er gewoon standaard op, ik heb ook bij de opties/prijzenlijst gekeken, stond het ook standaard bij hoor!
    CarPlay is ook wel iets wat ik er heel erg graag op wil hebben, dus ik maakte me ook al een beetje zorgen
    In bestelling: Seat Ibiza 6F. FR Business Intense 1.0 TSI 115pk DSG + Desire Red + 18" + Full Led + Exclusive + Winter Pack + Beats audio + Upgrade Drive + Virtual Cockpit

Quote Originally Posted by Rickert91 View Post
    Ja klopt, ik vroeg me dat toevallig gisteren ook af! Ik zat de auto te configureren om te kijken hoeveel extra ik kwijt zou zijn als ik hem nu zou bestellen met de nieuwe configurator/prijzen voor 2019. (Dan kost ie gewoon circa 28,3k ipv 26,3k )
    Maar wanneer je dan weer bij standaard uitrusting voor de FR BI kijkt, staat dit gewoon erbij.

Ik begrijp die configurator ook niet, maar volgens mij zit dat er gewoon standaard op, ik heb ook bij de opties/prijzenlijst gekeken, stond het ook standaard bij hoor!
    CarPlay is ook wel iets wat ik er heel erg graag op wil hebben, dus ik maakte me ook al een beetje zorgen
    Let wel helemaal onderaan in de uitdraai van de configurator: “Het kan voorkomen dat voor een model met een gekozen band/velgcombinatie de CO2-emissiewaarde niet bekend is. In dat geval vindt in de Car Configurator een onjuiste BPM-berekening plaats. Voor alle juiste prijzen verwijzen wij u naar uw SEAT dealer.”

Voor de 1.5 tsi is dat namelijk nog (?) niet bekend en wordt vooralsnog door de dealer gerekend met een plus van 1100 euro (!!!).

Quote Originally Posted by FR74 View Post
    Let wel helemaal onderaan in de uitdraai van de configurator: “Het kan voorkomen dat voor een model met een gekozen band/velgcombinatie de CO2-emissiewaarde niet bekend is. In dat geval vindt in de Car Configurator een onjuiste BPM-berekening plaats. Voor alle juiste prijzen verwijzen wij u naar uw SEAT dealer.”

Voor de 1.5 tsi is dat namelijk nog (?) niet bekend en wordt vooralsnog door de dealer gerekend met een plus van 1100 euro (!!!).
    Dat verklaart ook waarom de 1.5 TSI nu maar 300 EUR duurder is dan de 1.0 TSI 115 pk.
    Klonk ook te goed om waar te zijn.
    Goed dat je wel de tip geeft, ik had het zelf niet gezien! Al was de mijne al langer besteld dus had daar geen last van.
    In bestelling: Seat Ibiza 6F. FR Business Intense 1.0 TSI 115pk DSG + Desire Red + 18" + Full Led + Exclusive + Winter Pack + Beats audio + Upgrade Drive + Virtual Cockpit

Is er hier iemand die Android Auto gebruikt die kan bevestigen dat die extra "SEAT Full Link" accessoire niet (extra) nodig is?
    Of indien wel, waarvoor dan?

Is er hier iemand die Android Auto gebruikt die kan bevestigen dat die extra "SEAT Full Link" accessoire niet (extra) nodig is?
    Volgens mij was het niet nodig. Ik heb gewoon de FR Business Intens. Ik zag toen volgens mij ook de losse op de lijst, maar ik heb gewoon Android auto en Apple carplay. Hoort gewoon bij de BI versie.

Maar of dat tegenwoordig anders is weet ik niet. Pin me er niet op vast.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Quote Originally Posted by mgmb View Post
    Volgens mij was het niet nodig. Ik heb gewoon de FR Business Intens. Ik zag toen volgens mij ook de losse op de lijst, maar ik heb gewoon Android auto en Apple carplay. Hoort gewoon bij de BI versie.

Maar of dat tegenwoordig anders is weet ik niet. Pin me er niet op vast.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
    Dank voor je snelle antwoord. Dat stelt me voorlopig gerust

Mocht het na afleveren (verwacht: eind januari) toch niet voldoende blijken te zijn heb ik altijd nog de mogelijkheid om het door de dealer alsnog toe te laten voegen als accessoire.
    En in dat geval zal ik hier ook een update geven.

Als je in de prijslijst (van 25 september 2018 ) kijkt, staat er alleen bij de Style, Full Link als optie (blz 9)
    Bij alle andere modellen ( ook de Style BI) staat hij als inclusief, zowel bij "uitvoering" (blz 2) als bij "standaard uitrusting" (blz 7)
    Wat alleen wel raar is, dat er bij de optie van blz 9 als prijs 175,- (incl btw) staat en op blz 16 bij "accesoires" 235,- ( net als in de configurator)

https://forms.seat.nl/site/brochure/download
    2017 Seat Ibiza (6F) FR Business Intense 1.0 TSI 95 pk Midnight Black (met rode accenten), Full LED, DAB+, 18" Performance velgen

Alle Business Intense modellen hebben standaard Full-Link.

Page 227 of 232 FirstFirst ... 127177217225226227228229 ... LastLast