www.carcam.nl
Page 10 of 285 FirstFirst ... 891011122060110 ... LastLast
Results 91 to 100 of 2843

Thread: [SEAT] [Ibiza 6F] SEAT Ibiza samenstellen

Quote Originally Posted by adjego View Post
    Helemaal als je een nieuwe auto koopt, altijd meerdere dealers afgaan.!
    Kom er nu dus ook gewoon achter dat je als koper best sterk staat.

Het is niet zoals een occasion dat ie opeens weg kan zijn haha.
    The Doggyride | Motorblok, Voorstoelen, Achterbank, Kofferbak, Verlichting, 5 deuren en Rond Stuur | JDMedia - Websites en SEO

Klopt het wel dat de 95pk 5-bak achter trommelremmen heeft?

Zit deze in de cofigurator samen te stellen en bij de standaard uitrustig staat dit;
    Schijfremmen acher standaard
    Leon 5F SC FR 1.8TSI DSG7 | Powered by Vagtechniek

Quote Originally Posted by Peej View Post
    Klopt het wel dat de 95pk 5-bak achter trommelremmen heeft?

Zit deze in de cofigurator samen te stellen en bij de standaard uitrustig staat dit;
    Schijfremmen acher standaard
    Heyyy... kijk eens aan, is zo'n forum niet geweldig?

Ik zie het inderdaad niet bij de reference en style, maar wel op de FR, top!

Ook kregen ze bij SEAT in hun eigen systeem niet de optie om DAB+ toe te voegen als je Upgrade Professional 1 neemt en andersom ook niet.

Eigenlijk zou je ook verwachten dat DAB+ in het mediasysteem zelf zit, of wordt dat er los bij in gezet? Want een andere collega zij weer wel dat dat er los bij moet.

https://www.ultimatespecs.com/nl/aut...384/Ibiza-2018

Hier lijken de schijfremmen achter inderdaad ook bij de FR te horen en niet gekoppeld aan het vermogen!

Zo dan, scheelt dat ff 900 euro en een boel getwijfel. Zo vaak heb ik die 6e versnelling niet nodig. Zeker niet voor 900 euro.

Ook veel logischer, want de FR zal waarschijnlijk ook bijna exact de versie zijn waar de 1.5 TSI in komt.
    Last edited by JDx; 09-06-2017 at 11:43.
    The Doggyride | Motorblok, Voorstoelen, Achterbank, Kofferbak, Verlichting, 5 deuren en Rond Stuur | JDMedia - Websites en SEO

Quote Originally Posted by Menaz View Post
    95pk = 5-bak en trommels achter
    115pk = 6-bak en schijven achter
    Schijfremmen achter is bij deze Ibiza dus niet gekoppeld aan het vermogen, maar zitten standaard op de FR.

En qua DAB Plus, in buitenlandse configurators moet het er ook allemaal los bij, behalve in Duitsland, daar zit het in het Business Paket Infotain.
    Last edited by JDx; 09-06-2017 at 13:07.

Dus FR betekent Flinke Remmen?
    SEAT Leon 5F ST FR 1.4 EcoTSI DSG & Skoda Octavia 5E Ambition Business U 1.6 TDI DSG
    Gehad (SEAT): Arosa, Ibiza 6L, Ibiza Cupra 6L, Ibiza 6J, Leon 1P, Mii, Altea XL

Quote Originally Posted by Menaz View Post
    Dus FR betekent Flinke Remmen?
    Haha, denk 't. Weet eigenlijk niet eens wat het betekent. Forza Racing?

Oh Formula Racing natuurlijk

Felle rakker

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Fabia combi sprint 1.2 tsi dsg; eibach pro, jd getuned (motor + dsg)

Mijn Audi is verkocht, dus als we nu nog een mooie deal kunnen maken qua korting ben ik blij.

"Nee meneer, uw Audi A3 ging ons zoveel marge opleveren, daar kunnen we zonder die auto niet meer aan beginnen".
    Tesla Model 3 Standard Range Plus VAG-COM/VAG CAN PRO + VIM MANAGER -> Eindhoven Contact

Quote Originally Posted by adjego View Post
    "Nee meneer, uw Audi A3 ging ons zoveel marge opleveren, daar kunnen we zonder die auto niet meer aan beginnen".
    Offerte ligt hier al maar nog niet genoeg, ik ga voor de 7% korting haha!

Page 10 of 285 FirstFirst ... 891011122060110 ... LastLast