www.carcam.nl
Page 2 of 265 FirstFirst 12341252102 ... LastLast
Results 11 to 20 of 2646

Thread: [SEAT] [Ibiza 6F] SEAT Ibiza samenstellen

Quote Originally Posted by emilio3333 View Post
    Bij Vagtechniek is de 1.0 met een fabrieksupdate voor €150,- al naar 115 pk te 'chippen'. Enige wat je dan mist is de 6e versnelling.
    Wit vind ik een mooie kleur voor een Ibiza maar is geen metallic. Zal ongetwijfeld later komen.
    Rood is geen populaire kleur helaas, levert minder op bij inruil.
    Standaard FR bekleding vind ik al erg mooi, strak en zonder opsmuk. Zou het geld dan in andere opties steken.
    Winterpakket altijd doen vind ik, erg lekker in de winter.
    Beats audio pakket, kost je kofferruimte. Zou eerst je eigen muziek met de standaard speakers in een Ibiza proberen.
    Is dit niks dan meepakken.
    Kofferruimte? Heb in de A3 ook een standaard subwoofer achterin, maar die zit ergens in de zijkant weggewerkt.

Hoeveel ruimte moet ik aan denken? Want dat is het me niet waard. Twijfelde sowieso daar al over.

Winterpakket komt sowieso, al moet m'n vriendin dat uit eigen zak betalen, zij wil 't! De koukleum haha.
    Last edited by JDx; 03-06-2017 at 22:16.
    2017 SEAT Leon 1.0 TSI 115 pk | Alor blue, Full LED, PDC, 8" Media/navigatiesystem met Full Link, Middenarmsteun, DAB+ en Black Pack | JDMedia - Websites en SEO

als ik de configurator volg kom ik ook op ruim 25.000 euro uit. En de DSG bak moet er eigenlijk ook nog bij (en de 1.5 TSI als het even kan)
    Last edited by XXL2007; 03-06-2017 at 22:22.
    Opel Mokka X Innovation 1.4 Turbo. Eerder: Seat Ibiza FR 13; Altea BLH 10; Altea XL 07; Leon 06; Altea 04; Ibiza 02

Subwoofer kost je in principe geen kofferruimte, die zit verwerkt binnen in het reservewiel. Enige manier waarop je kofferruimte zou winnen is door dan ook geen reservewiel mee te nemen, dan kan je mogelijk spullen in de uitsparing proppen onder de mat. Maar heel praktisch is dat toch niet en een reservewiel zou ik niet willen missen.

Overigens wil ik nooit meer een auto met halogeen koplampen. Xenon / LED geeft zo veel meer licht als je in hwt donker rijdt. Nog los van de looks.

Quote Originally Posted by ik222 View Post
    Subwoofer kost je in principe geen kofferruimte, die zit verwerkt binnen in het reservewiel. Enige manier waarop je kofferruimte zou winnen is door dan ook geen reservewiel mee te nemen, dan kan je mogelijk spullen in de uitsparing proppen onder de mat. Maar heel praktisch is dat toch niet en een reservewiel zou ik niet willen missen.

Overigens wil ik nooit meer een auto met halogeen koplampen. Xenon / LED geeft zo veel meer licht als je in hwt donker rijdt. Nog los van de looks.
    Dat audio pakket staat bij mij niet zo hoog op het lijstje, zeker niet als het daadwerkelijk kofferruimte kost. Want die zal sowieso al een stuk kleiner zijn dan in de A3.

Dus behalve looks geeft Full LED dus ook een veel beter zicht? Kan trouwens ook nergens vinden hoe dat eruit ziet, verschil tussen normaal en full led.
    2017 SEAT Leon 1.0 TSI 115 pk | Alor blue, Full LED, PDC, 8" Media/navigatiesystem met Full Link, Middenarmsteun, DAB+ en Black Pack | JDMedia - Websites en SEO

Is trouwens een tsi blok niet met turbo en een mpi zonder? Weet het niet zeker maar dacht ik tenminste.
    Seat LCR 2003 288.5PK / 420NM - Cobra Non-Resonated Cat-Back - Forge 006 - Forge TIP - JM 3" DP + 200C Cat - Fmic Showroom

Quote Originally Posted by RicooCardoo View Post
    Is trouwens een tsi blok niet met turbo en een mpi zonder? Weet het niet zeker maar dacht ik tenminste.
    Ja, dat is het ook. MPI is een "gewone" 1.0 en TSI is met turbo.

Maar qua opties kom ik sowieso al bij de Style of FR, dus hoef daar niet over na te denken.

Voorheen was die alleen leverbaar in de Skoda Fabia als instapmodel voor 13.000 ofzo, heel goedkoop in ieder geval. Gebruiken ze
    nu ook gewoon om de vanafprijs meer op te laten vallen, want bijna iedereen zal met een TSI naar huis gaan.

Vriend van SEAT-Online! emilio3333's Avatar
    Wereld van verschil led t.o.v. halogeen.
    Maakt een auto ook veel strakker en moderner en het zicht is veel beter.

Zoek anders even op Seat Leon led en halogeen. Dan zie je het verschil wel.
    Seat Leon ST 1.6 TDI Style Connected 2017
    VW Golf VII 1.0 TSI Business Edition Connected 2015

Quote Originally Posted by emilio3333 View Post
    Wereld van verschil led t.o.v. halogeen.
    Maakt een auto ook veel strakker en moderner en het zicht is veel beter.

Zoek anders even op Seat Leon led en halogeen. Dan zie je het verschil wel.
    Is inderdaad wel erg tof, dat Beats eraf en Full LED erbij, scheelt +100 euro.

Ik denk ook dat ik toch maar voor de Business Intense ga, voor die 600 euro heb je zo veel meer opties.

Dit is hem nu:
    http://configurator.seat.nl/samenvatting?code=XKBBB

Wit is goedkoper en eigenlijk ook wel mooi, zeker als ik het dak nog zwart laat wrappen, want ik wil dan denk ik het dak en dat stukje rond de
    kentekenplaat zwart hebben, maar ik weet niet precies wat ik me voor moet stellen bij signaal lak.

Dat is dus niet metallic, maar bestaat wit metallic wel dan? Of is dit dan echt dat bestelbusjes wit en niet dat mooie wit zoals op de Seat Leon.

De full led koplampen zien er wel erg mooi uit vergeleken met de gewone. Ik ben benieuwd of full led meer licht geeft dan xenon
    Last edited by XXL2007; 03-06-2017 at 22:59.
    Opel Mokka X Innovation 1.4 Turbo. Eerder: Seat Ibiza FR 13; Altea BLH 10; Altea XL 07; Leon 06; Altea 04; Ibiza 02

Quote Originally Posted by XXL2007 View Post
    De full led koplampen zien er wel erg mooi uit vergeleken met de gewone. Ik ben benieuwd of full led meer licht geeft dan xenon
    Qua looks is het inderdaad wel mooi, maar je ziet het zelf nooit natuurlijk.

Page 2 of 265 FirstFirst 12341252102 ... LastLast