www.lowering.nl
Page 3 of 253 FirstFirst 123451353103 ... LastLast
Results 21 to 30 of 2530

Thread: [SEAT] [Ibiza 6F] SEAT Ibiza samenstellen

Quote Originally Posted by JDx View Post
    Qua looks is het inderdaad wel mooi, maar je ziet het zelf nooit natuurlijk.
    Dat klopt inderdaad, maar het oog wil ook wat.
    Opel Mokka X Innovation 1.4 Turbo. Eerder: Seat Ibiza FR ‘13; Altea BLH ‘10; Altea XL ‘07; Leon ‘06; Altea ‘04; Ibiza ‘02

Quote Originally Posted by XXL2007 View Post
    Dat klopt inderdaad, maar het oog wil ook wat.
    Je bedoelt het oog van anderen
    2017 SEAT Leon 1.0 TSI 115 pk | Alor blue, Full LED, PDC, 8" Media/navigatiesystem met Full Link, Middenarmsteun, DAB+ en Black Pack | JDMedia - Websites en SEO

Vriend van SEAT-Online! emilio3333's Avatar
    Rare redenering, je ziet de hele buitenkant niet als je in de auto zit.
    Waarom dan een mooie auto rijden?
    Seat Leon ST 1.6 TDI Style Connected 2017
    VW Golf VII 1.0 TSI Business Edition Connected 2015

Als ik naar mijn auto loop zie ik mijn koplampen zelf ook (nu de xenon). Ik vind dat toch een beter gezicht dan de gewone koplampen. Ik heb er zelf dus wel "plezier" van. Voordeel is dat de full led lampen nu goedkoper zijn dan de xenon la pen op mijn huidige ibiza.
    Opel Mokka X Innovation 1.4 Turbo. Eerder: Seat Ibiza FR ‘13; Altea BLH ‘10; Altea XL ‘07; Leon ‘06; Altea ‘04; Ibiza ‘02

Quote Originally Posted by emilio3333 View Post
    Rare redenering, je ziet de hele buitenkant niet als je in de auto zit.
    Waarom dan een mooie auto rijden?
    Ik zie de auto vaker van buiten dan van binnen, maar dan staan de lampen niet aan, dat bedoelde ik.
    2017 SEAT Leon 1.0 TSI 115 pk | Alor blue, Full LED, PDC, 8" Media/navigatiesystem met Full Link, Middenarmsteun, DAB+ en Black Pack | JDMedia - Websites en SEO

Quote Originally Posted by XXL2007 View Post
    De full led koplampen zien er wel erg mooi uit vergeleken met de gewone. Ik ben benieuwd of full led meer licht geeft dan xenon
    Volgens mij maakt Xenon vs Full LED wat betreft lichtopbrengst / zicht weinig uit. Het verschil met halogeen is alleen natuurlijk wel enorm.

Maar goed Xenon is niet te leveren op de nieuwe Ibiza en Leon. Dus dan zou het voor mij automatisch​ LED worden.

Vriend van SEAT-Online! emilio3333's Avatar
    Ik zie de auto vaker van buiten dan van binnen, maar dan staan de lampen niet aan, dat bedoelde ik.
    Snap ik.
    Toch is aanzicht van een fullled koplamp ook mooier dan een halogeen lamp als deze uit staat.
    Maakt de voorkant van een auto veel fraaier.
    Seat Leon ST 1.6 TDI Style Connected 2017
    VW Golf VII 1.0 TSI Business Edition Connected 2015

Quote Originally Posted by emilio3333 View Post
    Snap ik.
    Toch is aanzicht van een fullled koplamp ook mooier dan een halogeen lamp als deze uit staat.
    Maakt de voorkant van een auto veel fraaier.
    Inderdaad.

Vind het ook wel heel mooi!

Die Beats audio boel hoeft van mij niet zo. Zo lang de radio maar USB en Aux heeft. Zelfs Apple Carplay volgens mij.

Heb net geleerd hoe ik liedjes op m'n iPhone kan zetten zonder dat klote iTunes haha.

Page 3 of 253 FirstFirst 123451353103 ... LastLast